• Kalpte oluşan sancı, hiçbir sebep yokken rahatça terkedilmiş olmanın verdiği acının rahatsız etmesi sonucu oluşan rahatsızlık.
    Hani artık yaşınız geçmiştir. Hayatınıza birini alırsınız. Bakarsınız, kafa yapınız çok uyuşur. işte aradığım bu dersiniz. Sonra zaman geçer. Seni sevdiğini söyler. Sen de onu sevdiğini bilirsin. inanırsın. O kadar güzeldir ki her şey...
    Sonra bir şey oluverir. Sana değil, ona... Bir soğukluk oluşur. Size eskisi gibi değildir artık. Sonra görüşmek istersiniz. Son bir umut, süslenip püslenip yanına gidersiniz.
    Ama o sizi görünce tokalaşmaz bile. Kendi saçma sebeplerine kendini o kadar çok inandırmıştır ki. Sonra birkaç olay sayar, boğulduğunu söyler ve sizin onu köpek gibi sevdiğinizi bile bile sizi "ben gidiyorum" diyerek terk eder.
    insan uyumaz işte. Hani ergen olsak neyse, geçer deriz de bu yaşta da insan birini sevince birine bağlanınca hiç kolay olmuyor.
    He bunu buraya yazdım beni kim anlayacak? Sabahın bu saatinde kim okuyacak? Kimse.
    Bazen bu hayata fazla olduğumu düşünüyorum.
    1 0 ...
  • kapatma

    13.
  • Emlak krizinden etkilenen Müteahhitlerden dolayı sayılarında gözle görülür bir azalma olan canlı türü.
    Evvelden her site ve rezidans başına 3 olan kapatma sayısı kriz döneminde 0,5'e düştü.
    Tüik'in kasım ayı güven endeksi verilerine göre de kapatmaların bağımlı oldukları sektörler inşaattan döviz, kripto para ve yedek parça alanlarına doğru ivme kaydetti.
    0 0 ...
  • Mesut abi.

    Barakasında yaşardı.
    Çalışmazdı.
    Hafiften deli bile sayılabilirdi.
    Kimsesi yoktu.
    Çok gazete okurdu.
    Lorel&hardy hayranıydı. Raj kapoor'a bayılırdı.
    ilkokul mezunydu. 5.sınıfta onu öpen kadını 40 yıl sevdi.
    Sessiz sedasız gitti.
    5-10 kişi cenazesini kaldırdı.

    Kimsesiz bir sokak berduşuydu. Ama aklımda gelmesini istediğim de ilk kişi. Kimsesi yok diye belki; ben onu hep özleyeceğim.
    Seni çok pis özledim mesut abi. Çok.
    0 0 ...
  • doğru kişi diye bir şey yoktur. buradaki doğruluk kusursuzluk barındırıyor çünkü ve idealize bir insan tanımı çiziyor. oysa gerçek hiçbir zaman kusursuz olamaz. belki de varoluşsal problemin tümden yansımasının yarattığı karakterdir bu bilemem ama böyle bir şey yoktur. zaten bir gün çok severseniz sevdiğiniz kişiyi her haliyle kabul edebilecek düzeyde olduğunuzu görürsünüz. o kusursuz değildir sadece siz birini hatalarıyla kabul edecek olgunluğa hissel bir körlükle ulaşmışsınızdır.
    doğru insan bana göre baştan sona kadar yanlış da olsa bunu olduğu gibi kabul edip her ne gerekiyorsa yaşamaktır.
    en azından ben istedim dersin.
    2 0 ...
  • büyük anneannemden kalma antika iran halısını satmak isterken tosladığımız dolandırıcı. aşırı inandırıcılar bu arada fakat atılan mail baya vasat. geliştirilmesi gerek. 7/10.

    Kişiler kendilerini önemli biri olarak tanıtıyor, asker, polis oluyorlar genelde (sanırım güven verdiği için) size ürünün fiyatının üstünde para teklif ediyor kargoyla vs. Dolar bazında söylüyor yani. O adresi söylüyor bizden hesap numarasını alıyor ve yarın ödeme yapacağını söylüyor. Mail gelmesi gerek hesabınıza para attığıma dair check edin diyor. gelen mail bank of america’dan (amerikanın en ünlü bankası) işte onun ismi benim ismim ve atacağı miktar para. Diğer entryde de söylendiği gibi kaliteli bir mail değil fakat yiyen yer yani. Kargoyu gönderip gönderi kodunu mail olarak (bankaya:d) attığımız zaman paranın geçeceğini söylüyorlar. Bir kere resmi kuruluşların mailine geri dönüş yapamazsınız.
    Böyle bir hikaye işte. Başka bir ülkeden mesaj geldiğinde sakın inanmayın.
    4 0 ...
  • Bir aralar bendim. Karaktersizliğimle falan alakalı değildi. Sadece yalnızlıktan korktuğum içindi. Fakat boş kalabalıktansa yalnızlık güzel şeymiş. Sonradan anladım.
    4 0 ...
  • Ölsen rahatlayacak gibisin oysa.

    Ama sen yine de sıkıca bastır ve acil yardım çağır. Çabuuuk!
    6 0 ...
  • Calliopee ile rus ruleti oynamak. Silahı bu kıza verirken tamamen doldururum. Temiz yoldan kurtuluruz.

    Bir de 9 kişi var onlarla şey. Neyse
    7 0 ...
  • bigbeg terapi'nin yeni feyk hesabı. dikkat edin bakın bigbeg terapi sözlükte yokken bu onlayn oluyor, bigbeg terapi giriş yapınca offline oluyor.

    bizden kaçmaz...

    not: bunların 3. bir feyk hesabı daha var, onu da yeni tespit ettim; (bkz: ezer gecerus)
    kaçın kurrasıyız olm biz.
    9 0 ...
  • çocuklara yardım için farkındalık yaratmaya çalışan kadındır.

    kadın malesef türkiye'ye varmış.
    ingiltere den nepal e yürüyerek giden kadın

    abla keşke türkiye'yi pas geçseydin, kuzeyden, ukrayna-rusya üzerinden falan gitseydin.

    73 yaşında falan demezler kayarlar sana...

    edit: kadın gümrükten giriş yaparken gülüyor yazık garibim. gümrükte çay falan ikram etmişler ablaya, başına geleceklerden habersiz gülüyor.

    en zor etap gebze-e-5 oralar, oralarda vampirler varmış.
    20 6 ...