• tatlım. bebeğim. güzelim. bilhassa bu kelimeleri hemcinslerimden duyduğumda ağızlarına kusmak istiyorum. evet hemcinslerime söylüyorum bunu, var eksileyecek biri aha tam orada.*
    13 3 ...
  • saçımı boyattım çok pişmanım
    Fark yok, var diyen var mı. Sadece sakal ve göbek yok.* e be oğlum e be oglum ben sana ne diyeyim şimdi.
    20 0 ...
  • yan yana geçen geceler unutulup gider mi? 
    acılar birden biter mi? 
    bir bebek özleminde seni aramak varya 
    bu hep böyle böyle gider mi? 
    12 0 ...
  • 5, 6 yaşlarındaydım eve gelen misafirlerin kızı öpmüştü işin kötü tarafı annesinin bizi görmesi ve gidip diğer kadınlara anlatıp gülüşmeleri oldu.

    Utancımdan odama kaçıp bütün gün saklanmıştım. Vay be ne travma atlatmışım.
    10 1 ...
  • Change.org da baslatilan ve 550.000 kisinin imzaladığı kampanya.
    Tecavüz gibi insan dışı bir eylemi yapanların en agirnsekilde cezalandirilmasini ben de istiyorum.
    Ancak
    Böyle bir yasanın çıkması istismara çok açıktır.

    Mesela ben kadinsam ve ölmesini istedigim biri varsa tecavüzle suçlarım. Veya yatağa isteyerek atar ondan sonra kendimi saldırıya uğramış gibi yaralar ardindan tecavüz etti diye şikayet ederim. Sevisirkenki sperm ve doku örnekleri de tecavuz icin yeterli bir kanittir.
    Toplumda zaten düşünmez bile. Tertemiz cinayet.

    Tecavüz için en adil ceza hayvanlara yapılan kısırlaştırmadir. Cerragi operasyonla değil ama, kökünden kazıyarak. Sonucta insan dışı bir eylem dedik. Ha devlet kesenin agzini açarsa suclunun cinsiyetini degistirip genelevde zorunlu kamu hizmeti olarak da calistirabilir.
    23 17 ...
  • fenerin verilmeyen golüde tinercilere emzik olsun.

    adamlar kollanarak yenemediler. fenerbahçe yenerse böyle yener.

    bu yüzden daha büyüktür. kudurun lan.
    8 4 ...
  • Kurallar gereği rakibe çift tekme dalınca sertliğe bağlı olarak kırmızı kart çıkar. çift dalıp Aatıf'ın ayaklarını yerden kesip uçurdular, kırmızıyı geçtim sarı bile çıkmadı. Tinerciler olsa sözlüğü ayağa kaldırmışlardı şimdi.
    8 2 ...
  • Şimdi allah büyük konuşturmasın ama 5 sene okuyup da asgari ücrete çalışmam. Eğer öyle bir şey olursa siktirir gider babamın dükkanında esnaflık yaparım daha iyi. Zaten onunda yaşı geçer o zamana kadar. Yani olmaması gereken bir durumdur.
    4 2 ...
  • Uyarı: görüntüler mide bulandırıcıdır, yemek yerken falan bakmamanız tavsiye olunur.

    Kadına benzemediği gibi kadından soğutan, estetikten yoksun dişi öşexlerin yaptığı eylemdir.
    Gözlüklü abiye dikkat!
    https://twitter.com/Rudaw...status/964821366129258496
    afrin için yapılan çıplak eylem
    afrin için yapılan çıplak eylem

    Edit: haykırdım mk bu ne lan?
    afrin için yapılan çıplak eylem
    21 3 ...
  • Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama..
    Dünyanın her yerinde herhangi bir canlı düşünün. Veya kendinizi de düşünebilirsiniz. Bir insan ki bulüğ çağında kendi kontrolünde olmayan bir anatomiye sahip. Genel olarak 14-15 yaşlarda etkili bir şekilde çıkar ortaya cinsel arzular bu anatomiye bağlı olarak. Söz dinlemez, öldürseniz geri çekilmez bir yapıdır bu. Ülkenin refahına göre şekil alır çünkü kurallar vardır yasaklar vardır önünde. Ya rahatsındır ya da ne olursa olsun suç işler cezanı alırsın.
    Bizim ülkemizde en başta din ve namus denen yaratıklar vardır. Önüne geçmiştir cinsel yaşamın, hayatını mahvetmiştir. Genelde evlenmeden cinsellik cezalıdır bizim ülkemizde ve diğerlerinde. Enazından 20 yaşına gelmeden evlenemezsin. Ateşten kadına kıza dokunamazsın. Üstte yok başta yoksa ki hele kimse sevmez seni, evlilikse hayal paran yoksa nasıl evleneceksin kendine bakacak durumun yok. Ama öyle ya da böyle cinsel arzular önde gelir. Sevgilin varsa yasaktır dokundurmaz, nişanlın bile dokundurmaz. Hatta bazen karın bile kapris yapar vermez. E suçlar, aldatılma kaçınılmaz olur neticede. Çünkü herkes birbirini mutsuz etmek için yarış yapar halde benim ülkemde. Güzel bir kıza yaklaşmayı bırak uzaktan baksan ters ters bakar sana benim ülkemde. Güzelsin desen yersin küfürü, belki çantayı ve hatta etrafta fırsatçılar saldırabilir sana kan gövdeyi götürürcesine. Bir kadınla birlikte olup ayrıldıktan sonra kadın ‘’beni kullandı’’ deyivermiştir. Kullanılmak erkeğe mahsus bir şey olamaz çünkü benim ülkemde. Kullanılan hep kadındır.
    Bir erkeğin mahvedilmiş hayatı kadına patlatılır, kadınınki de erkeğe.
    Toplumca böyle sınırlanıdırlmış, yasaklanmış bir ülkede çocuklara tecavüz, kadına tecavüz, hayvanlara kadar tecavüzleri duymaktan kurtulamayacağız asla.
    Türkiye’de böyledir, Afganistan’da, Hindistan’da, Pakistan’da, Arap ülkelerinin bazılarında değişmez bu facialar hep benzerdir.
    Ama gelişmiş ülkelerde, Rusya’da, yoksul ve eğitimsiz olsa bile Uzakdoğu ülkelerinde, Orta Amerika ülkelerinde böyle facialar duyamazsınız hiç, yasak yoktur cinsellik üzerine ki buna rağmen saldırılar olmaz buralarda kolay kolay.
    Yanında erkek bile varken gülümseyip hatta ‘’çok güzelsiniz’’ diyebiliyorsunuz buralarda. Ve etrafınızda gören duyan herkes bizdekinin tam tersine ortak olabiliyor bu gülümsemelere. Anlatmakla bitiremem zaten dünyanın her tarafında benim gördüklerimi.

    Hepimizin duyduğu Adana faciası; 4 yaşında çocuğa tecavüz ediyor 20 lik herif. Azmış işte, düğünde şalvarlı da olsa kadınları uzaktan izleyip dururken. Yukarı çıkıp belki de mastürbasyon yapacakken çocukcazı gördü, zaten savunmasız ve uyur vaziyette iken. Kimse de yok . Akıl baştan gitmiş bacaklarının arasına geçmiştir beyin. Olan olmuş tabiki. En sapık en cahil dediğimiz insan bile suç işlemek, hayatını karartmak istemez bana göre bu uğurda sonunu aklına getirebilirse. Maalesef düşünemiyor. Ama bakın sorgulanıp tutuklanırken normal bir insan gibi açıklamalarda bulunuyor. Millet sokaklarda ‘’idam..! idam..! diye bağırıyor. Yani çözüm bu başka bir şey yok bizde.

    iyi bilinen Özgecan’a tecavüz olayındaki tecavüzcüyü bir başkasıyla yer değiştirdiğini farzetsen, gerçekte tecavüz eden kişi.. idam..! idam..! diye bağırıp küfürler edecektir olayı duyduğu yerde.

    Öte yandan 14-15 yaşındaki kızlara göz koyan, sulanan 60 lık adamlara bakın. Çünkü o yaşlarda görmemiştir cinselliği, belki ileriki yaşlara kadar. Geçmiş zamanla birlikte parası da varsa, güçlenmişse içinde kaldığı ukteyi yerine getirmek için sapık da olabiliyor, cani de olabiliyor düşüncesizce. ileriki yaşlarda daha dün yediğiniz dayağı unutursunuz ancak çocukluğunuzu asla unutamazsınız.

    Adını koyarsan hastalıktır veya sapıklıktır elbette. Lakin bana göre en büyük suçlu toplumdur. Herkes tertemiz doğar çünkü anasının karnından.
    Çocukları hep sevmek lazım ki yoksa başımıza bela olurlar, büyüdüklerinde..
    9 4 ...