• abbas adında güzel bir şiiri vardır, ne vakit karşıma çıksa içimi yakar. hikayesi de ilginçtir ya, onu da bir ara yazacağım.

    --spoiler--
    Haydi abbas, vakit tamam;
    Akşam diyordun işte oldu akşam.
    Kur bakalım çilingir soframızı;
    Dinsin artık bu kalp ağrısı.
    Şu ağacın gölgesinde olsun;
    Tam kenarında havuzun.
    Aya haber Sal çıksın bu gece;
    Görünsün şöyle gönlümce.
    Bas kırbacı sihirli seccadeye,
    Göster hükmettiğini mesafeye
    Ve zamana.
    Katıp tozu dumana,
    Var git,
    Böyle ferman etti Cahit,
    Al getir ilk sevgiliyi Beşiktaş'tan;
    Yaşamak istiyorum gençliğimi yeni baştan..
    --spoiler--
    6 0 ...
  • hitchcock:

    “ailem tiyatroyu pek severdi. son derece farklı bir aile olduğumuzu düşünüyorum. ‘uslu’ çocuklar vardır ya, işte ben onlardan biriydim. aile toplantılarında bir köşeye çekilir, saatlerce uslu uslu otururdum. olup bitenleri izlerdim. bu sayede iyi bir gözlemci oldum. hayâl gücü geniş ama yalnız bir çocuktum. oyun oynamak için tek bir arkadaş bile bulamadığımı hatırlıyorum. ben de kendi oyunlarımı keşfederek tek başıma oynardım.”
    7 0 ...
  • 24-27 temmuz tarihleri arasında, 24 temmuz saat 00:00 dan itibaren 26 temmuz 23:59a kadar kadar uludağ sözlüğe entry girmeme eylemidir.

    uludağ sözlükte hep bozuk bir yapı vardı yıllardır fakat belli ölçüdeydi. ama son dönemde meme ve benzeri foto paylaşanlar dışında konuşulan ve yazılan hiç bir şey neredeyse hiç yok. yönetim ise bu olanlara karşı sessizliğini yaklaşık 3 yıldır korumakta ve böyle de kalacak gibi.

    demem o dur ki saçma sapan başlıklara pirim verir tarzda entry girenler haricinde adam akıllı yazan yazarlar sözlükten 3 günlüğüne çekilirse uludağ sözlük kısa süre de olsa kan kaybedecektir.

    bir sözlük düşünün.. dışarıdan okuyucu olarak giriyorsunuz ve meme, kahve, saç, el ve ayak fotosu paylaşan ve bunlarla ilgili yazanlar, sadece kadın ve erkekler hakkında tabulardan arınmış zihinleri bile felç eden cinsten entry girenlerin olduğu bir sözlük.. 3 gün yazmaz iseniz sözlük böyle gözükecek ve tık sayısı da düşecektir.

    bunu yönetim elbette dikkate alacaktır ki almak da zorundadır.

    haydi uludağ sözlüğün emektar yazarları! gelin devrim edelim!

    şimdilik, katılımcılar;

    eskinickliyazar

    oytunkaran

    keyf kahyasi

    profesyonel kamikaze pilotu ii

    sezenist a feminist

    katmir

    david gilmourun parmaklari

    omen tanrem

    koala amma ne fayda

    merveyitavla11

    kurmay albay

    lavandula

    golgebeyi

    yorgungeceyolcusu

    serrano

    nazli yarim fena salmis

    asin

    hey gambitto

    asypleth

    scratch

    seymour glass iii

    endless pain

    ve ismini gizlemeyi tercih eden birkaç kişi daha.

    not: listeye gün sonuna kadar ekleme yapılacaktır.
    37 16 ...
  • kendini ön plana almak milleti güldürmek için baskasını ezenlere,
    kendini olduğundan farklı gösterenlere,
    borcu olup sağa sola para harcayıp borcunu ödemeyenlere,
    arabamı emanet isteyip, alıp, sonra yıkatmadan getirenlere ayar olurum.
    10 1 ...
  • Elmas maden' in ota boka sinirlenip şurup şişesini kafasına dikmesiyle hatırladığım dizi.

    Bir de koccaman bir cep telefonu kullanan, sürekli aynı kelimeyi tekrarlayan aydede vardı.
    5 0 ...
  • Varoş bir orospudur. Tam bir para yiyici tiptir. Sikilip sikilip otuzlarına doğru amı battal boy çöp poşetine dönecektir bu kaltağın. Vücudu da leş gibi gözükecektir çünkü sağlıksız beslenip alkol ve sigaranın dibine vuracaktır.
    12 3 ...
  • Sözlükteki son zamanlar da artan meme ve bacak fotoğrafları, fake hesaplar vs.. sözlüğün saçmaladığına delalet zaten. Bir takım troll arkadaşlar da bunlarla eğleniyor işte.. yoksa seviyeli kadın yazarlarımız da mevcut.. kurunun yanında yaş yaktırmayız..
    10 0 ...
  • Orospu bolluğu var. Bir insan gelip bakın götüm ile memem bunlar, inanmıyorsanız kanıtları evet götüm ile memem diye niye atıp durur ya da bunu konuşur lan?

    Twitter escortlarının uğrak sitesi olmaya başladı burası.

    Tövbest *
    14 2 ...
  • arkadaşlar, uzun uzun yazmak istemiyorum. çünkü çoğunuz okumayacak. ama artık, sitem etmek istiyorum. bakın bu sözlük tarzı yerleri biz insanlar bir şeyler öğrenmek keyifli vakit geçirmek için geliyorlar. artık cidden şu meme olayını, nasıl karı kız tavlarım olayını bırakın. ciddi anlamda söylüyorum. kız düşürmek, seks hayatı vs yaşamak için zaten hali hazırda uygulamalar var. bakın elimizde sadece sözlükler kaldı onun dışında nefes alabileceğimiz pek bir alan kalmadı. yetkilere rica ediyorum, eğer artık seks hevesinizi aldıysanız. kuralları gözden geçirin gerekli önlemi alın ya da siktir olup gidelim buralardan. ben artık her sosyal medyada karı kız peşinde koşanlardan bıktım. tek taraflı suçu erkeklere atmıyorum, sözlükte götü başı dağıtan ortalığı karıştıran kadınlara da laf atıyorum. lütfen buradan gidin. burayı daha beter bozmayın..
    27 5 ...
  • iş gereği sıkça cafe, restoranda ofis yaparım. bu sabah da pek şubesi olmayan kahve zincirlerinden bitanesine oturdum.

    açtım bilgisayarı, çalışıyorum. mekan self servis. içeceğimi de almışım, bir de kahvaltılık bi sandviç. bi yandan yedim bir yandan da işleri hallettim derken boşalan servis tepsisini almaya bir garson geldi, güzelce bir kadın. tepsiyi alırken gözgöze geldik bir an, çok kısa sürdü 2 sn kadar. sonra tepsiyi alırken, teşekkür ederim dedim.

    suratıma aynı tepkisizlikle bakıp gitti. amk dedim içimden bu işi yapmak istemiyorsan yapma. insan nezaketen afiyet olsun der, hadi onu da geçtim bir mimik yapar. ama nasıl tutuldum aga anlatamam, kesin yazıyorum sandı mk kezbanı diyorum. madem öyle okusaydın da bu işi yapmak zorunda kalmasaydın diyorum, nezaketin eğitim durumu, milliyeti olmaz diyorum. ya kezban ya da sığır diyorum. diyorum da diyorum. gözüm kızda, içeri gitti. daha işim var çalışmam lazım ama felaket takık vaziyetteyim.

    bi içecek daha almak için gittim kasada bu var yanında başka bi çalışan. siparişi öteki alıyor önümdeki müşteriden. siparişi aldı sonra yanındaki kıza döndü ve anlamadığım ama işaret dili olduguna emin oldugum bir iki hareket yaptı.

    aman yarabbi yerin dibine girdim. başımdan aşağı kaynar sular döküldü. yargılamak ne kolay insanları, tuzu kuru bir "beyaz" olmak ne kolay. kendimizde herşeyi hak görüp, cayır cayır insan yargılıyoruz. düşünmeyi bırakıp tavuk gibi omurilikle idare edilir olmuşuz. önyagılarım da yargılarım da yerin dibine batsın.

    siparişi diğer kıza verdim. o da bizim esas kıza iletti. içeceği alırken, yıllar önce öğrendiğim ama yarım yamalak hatırladığım teşekkür ederim işareti gibi bişiler yaptım. anladı tebessüm etti. mimikleriyle bana cevap verdi. asıl nezaketsizin, sığırın, kezbanın kim olduğunu 1 salisede izah etti.

    bense bi kez daha yerin dibine doğru uzaklaştım.
    18 0 ...