• zeynep koçak a müstehcen mesaj atan takipçisi
    zeynep koçak a müstehcen mesaj atan takipçisi

    Çok Güzel Hareketler Bunlar programıyla adını duyuran oyuncu Zeynep Koçak, sosyal medya hesabından kendisine müstehcen bir mesaj gönderen erkek takipçisini ifşa etti.

    https://www.haberler.com/...ustehcen-13684722-haberi/
    0 0 ...
  • Ulan sanki 600 milyon dolar paramız var da vegas’a gideceğimize burda laf anlatıyoruz. Hasbinallah yaa.
    0 0 ...
  • Acilen bulduğunuz ilk taksi durağına gidin abi bana escort lazım.bi yardımcı olur musunuz deyin. Dayak yemezseniz 2 escort kiralayıp efendi gibi takılın. Sabaha birseyiniz kalmaz.
    0 0 ...
  • ece üner

    158.
  • iyice şovmen oldu. işini yap kardeşim sen. Yorumu biz yaparız. Senin haddine mi de kalkıp birilerini eleştiriyorsun?

    Adem hacı mı olur ulaşmakla mekkeye
    Merkep Evliya mı olur taş çekmekle tekkeye.
    3 0 ...
  • ilk konu

    erkeklerin kadınlardan daha fazla şiddet uyguladığı söyleniyor. oysaki oranlara bakarsak kadınlar aile içi şiddete erkeklere göre daha yatkın.(yanlış hatırlamıyorsam kadınların işledikleri cinayetlerin % 60'ı aile içinde olurken %40 ise diğeri oluşturuyordu. erkeklerin işledikleri cinayetlerin ise sadece %20'si aile içi şiddet kalanı ise diğer.)

    peki neden göze batıyor erkeklerin yaptıkları?

    çünkü
    1-erkekler kadınlardan yaklaşık 3 kat daha fazla cinayet işliyormuş. (kaynak cia-amerikan halkı için)
    2-onur patlaması yaşayan(!) basın!

    ikinci konu tecavüz gibi konular:
    yine bir tık uzaklıktan bakarsak kadınların uğradıkları cinsel istismar ile erkeklerinki arasında şaşırtıcı bir şekilde fark yok! (inanmayan tarafsız bir tıktan bakabilir.)

    üçüncü konu ise sözde sosyal haksızlıklar:
    1- askerlik konusu(ya paran ya canın ya da zamanın artı işsiz kalman!)
    2- 5 yıl erken emekli olma (çocuk doğurma hariç)
    3- Aileden faydalanma süresi(18 yaş altı vs. ömür boyu)
    4- diğer 'pozitif' ayrıcalıklar

    dördüncü konu eğitim:
    kadınlardaki akademisyen oranı erkeklerin çok az da olsa üstünde.

    beşinci boyut *
    erkeklerin kendi hemcinslerine oranla kadınlara daha fazla şiddet uygulaması (yazdıklarım içinde sadece bunu kaynağa dayandıramayacağım)

    altıncı konu: kadının beyanın her zaman esas olması.

    not: dünyada adalet falan hiç bir zaman olmayacak. malum çıkar grupları araştırmamış bir grup insanları kendi çıkarları için kullanacaklar ve o grupta kendilerine verilen hakları abartarak daha fazlasını isteyecekler!

    kim istemez ki (!)

    meselenin kadını erkeği yok! adaleti yok! haklısı yok!

    organize olanlar kazanıyorlar.

    ezildiğini düşünenlere tek tavsiyem 'dernek' oluşturup lobi faaliyetlerinde bulunmaları!

    kahrolası dünya!

    düzeltme: eklemeler yapıldı.
    3 0 ...
  • Yorulmak.
    Çok kolay, gün içinde kendini yormak. ister Benim gibi deli gibi çalışırsın, ister fazla bir sorumluluğun yoktur spor yapar, bolca enerji harcarsın.
    4 0 ...
  • Doğum günü kişisi. Mutlu olsun, çok. Mutlu olsun hem de nice 18'lere, 18'liklere...
    Hahah sevinme hemen ne 18liği be oyarım valla.
    7 1 ...
  • Ben bu sözlükte erkeklerin birbirlerini siktiğine dair itiraflar, olaylar okudum.
    Kimse bana sıcak aile ortamı demesin, zerre yemem amk. Erkeğin erkeği siktiği ortamda neyin ailesi bilader?
    9 5 ...
  • çok büyük bir yanılgıdır. gerçek örnekleriyle çevremde gördüğüm, duyduğum üzere çok ama çok ciddi bir oranda fiziksel aldatma söz konusu. (flörtleşmeleri saymıyorum) tabi ki hiçbir erkek bunu kendisine konduramadığı için aklının ucuna bile getirmiyor ve kadınlar gibi sürekli didikleyemiyorlar bir şeyleri. bu da kadının bu konuda çok daha rahat davranmasını sağlıyor. erkeklerin bir kadını tavlamakta bu kadar zorlanmasına rağmen yine de aldatabildiklerini bilirken, istemese de her gün bir çok talibi olan kadınların monotonlaşan ilişkilerde ya da tartışmaların yaşandığı dönemlerde bunu yapmadığını düşünmek en hafif tabir ile dangalaklıktan başka bir şey değildir. beni de kesin her 10 ilişkimden 5'i aldatmıştır ama acaba hangi 5 bilemiyorum.
    2 0 ...
  • bu herif taş catlasa 40 yaşında. 20 yıldır akp iktidar. mamakta yattığını iddia ediyor.
    ekrem imamoğlu ve zihniyeti attırmış.
    kronik yalancılıkta mantık olmaz.
    10 0 ...