• öncelikle;
    (bkz: kafa sözlük ne amına koyayım)

    ismail'in uludağ sözlüğü iyice ayağa düşürmesinin göstergesi olan hareket.

    birkaç gündür dikkatimi çekti.
    birkaç eski nesil yazar hesapları var, bunlar sırayla kafa sözlük başlığına entry giriyorlar.

    hepsi eski nesil hesaplar, ama ne hikmetse hepsini ilk kez görüyorum sözlükte.
    (bkz: kafa sözlük/#44161568)

    kendi sözlüğünde para karşılığı başka sözlüğün reklamını yapmak nasıl bir ayakçılıktır?
    yahut, bir sözlüğün reklamını para ile başka bir sözlükte yapmak nasıl bir ezikliktir?
    5 3 ...
  • Adam cumhurbaşkanı değil ki? Neymiş ortadoğu da ne yapacakmış. Rte nin elinde yasama, yürütme ve yargı var ne yapabiliyor anlat bakalım yalaka Cüneyt.
    5 1 ...
  • devlet insanların beynini yıkayabilir, işkence de uygulayabilir, hatta idama da başvurur. o kadar kötü bir durumda olmasak da her gün işsizlik, enflasyon, yozlaşmış hukuk sistemi gibi bir yığın problemle uğraşıyoruz.

    ana haber bültenlerinde tecavüz ve cinayet haberleri hiç eksik olmuyor.

    asıl şizofreni devletin insanları kameralarla ve devasa veritabanlarıyla takip ettiği çin'de vatandaşlık puanlama sisteminin gerçek olmadığını iddia etmektir,
    asıl şizofreni binlerce müslümanın vahşice katledildiği suriye'de isis benzeri gangsterlerin mezhep çatışmalarına yol açmadığına inanmaktır.

    ve deliliğin aslı domates, patlıcan biber satan ali amca'nın,
    veresiye yazan bakkal necip'in,
    türk youtube izleyicileri için içerik hazırlayan levent pekcan ya da barış özcan'ın eline tam otomatik silah alıp kuran'ı referans alarak masum insanları öldüreceğini düşünmektir.

    hayatı yazılı tanımlara sadık kalarak çözümleyemeyiz sevgili uludağ yazarları, bir miktar sağduyu ve feraset şart.
    3 0 ...
  • bayram değil seyran değil stalin bıyıklı adam neden doğru söyledi???

    şaşırdık hepimiz.
    ne oldu da aylardır düşük gösterilen, gerçek rakamları gizlenen vaka sayısı bir günde karar değiştirilip 2500-3000'lerden 28-29 binlere çıktı...
    ne oldu da sağlık bakanlığı gerçek verileri (ya da gerçek vaka sayısına yakın vaka sayısını) açıklamaya başladı?

    hiçbir şey olmasa bile kesinlikle bir şeyler oldu...

    kasedi biraz başa saralım.
    pandeminin henüz başı.

    tarih 10 mart 2020'yi, 11 mart'a bağlayan gece.

    stalin bıyıklı adam tv ekranlarına çıktı ve türkiye'deki ilk covid vakasını açıkladı...

    hiçbir şey olmasa bile bir şeyler olmuştu.
    o güne kadar varlığı gizlenen ve türkiye'de sıfır olan vaka sayısı gün geçtikçe artıyordu.
    artık türkiye de vaka sayılarını paylaşıyordu...

    tabi birkaç gün sonra ortaya çıktı ki meğer covid vakası görülen ülkelere imf tarafından mali yardım yapılacakmış....

    bu sayede 11 mart'tan itibaren ülkemizde covid vakası olduğunu öğrenebildik...

    kasedi tekrar günümüze alalım...

    evet, ne olmuştu da günlük vaka sayısı 2500-3000'lerdeyken birdenbire yirmi binli rakamlar açıklanmaya başlanmıştı...

    dünya sağlık örgütü(who) bir süredir testleri olumlu sonuçlanan covid aşısı ile ilgili açıklamalar yapıyor.
    işte bu açıklamaların satır aralarından anlıyoruz ki, dünya sağlık örgütü aşı dağıtımı için vaka sayılarının yüksek olduğu ülkelere öncelik tanıyacak...
    https://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-54118859

    ama bizim dünya sağlık örgütü'nün vereceği aşıya ihtiyacımız yok(!) ki çokomeller.
    biz çin'den 50 milyon aşı alacağız ya hani???
    covid vaka sayısının 28 bin açıklanmasının sebebi

    hakikaten 50 milyon doz güvenilirliği kanıtlanmamış çin aşısını alıp ne yapacaksınız çok merak ediyorum?
    bu çin'den alınan 50 milyon doz aşı hangi şirket tarafından getirilecek? kimlerin kasası milyarlarla dolacak acaba?
    yine ab'nin, amerika'nın tercih ettiği aşıya muhtaç kalacağız ve işte bu yüzden vaka sayılarını gizlemeyi bıraktınız.

    o kadar çok belli oluyor ki...
    11 3 ...
  • kukla

    4544.
  • bugün iş yerindeki çaycı, patronumuz cengiz beyle konuşuyor;

    - cengiz bey, bi malumatım var.
    + buyur dinliyorum.
    - goronam bozitif çıktı.
    + ulan gerizekalı neden çay veriyorsun?
    - kahve mi istemiştiniz?
    + lan defol git, izole falan et evde kendini.

    arkadaşlar bu diyalog şaka değil. sizden kalabalık olmasin toplum olarak aramizda cok mal var. lütfen tedbiri elden bırakmayın. herkese neşeli ve sağlıklı günler diliyorum. siz beni sevmeseniz de kukiniz sizi seviyo. güzel günler cok yakın ins.
    18 5 ...
  • bu uludaki erkekleri anlamıyorum. şimdi bana çoğunuz meriç diyeceksiniz ama inanın sikimde bile değilsiniz. zaten benim bu sözlükte bulunma amacım buradaki kızlardır. yani ufacık bir sevişme umudum olduğu müddetçe ben hep burada baki kalacağım. bu bağlamda da sevgili sözlük kızlarına ve sözlüğü okur olarak takip eden tüm karılara laf söyleyen erkekleri de her daim göt edeceğim. peki nasıl edeceğim?

    hemen başlıyorum. neymiş? kadınlar sevişirken un çuvalı gibi yatıyormuş. bugünkü konumuz bu.

    ba ba ba ba tipini siktimin ibnelerine bak hele. hareket istiyolar ama işte kadın hareket edip iki kıvrıldığı zaman da; ''aşkım dur dur dur dur'' diye bağıran da bu gavatlar. niye? çünkü boşalacak şerefsizler. kadın üste çıkıp iki zıpladığı zaman ''dur dur dur dur dur'' deniyor. sanki trafik polisi hepsi. dur ne lan? sen önce sevişmesini öğren çakal. sonra vay efendim kadınlar kıpırdamıyor. kadınlar hep un çuvalı gibi yatıyor.

    yatar tabi lan hadsiz. senin o 30 saniyelik sevişmeni, 1 dakikaya uzatabilme gayreti işte bu. hani kalecilerin yalandan yere aut atışında oyalanmaları gibi düşün. kadın da hemen gol şeysi olmasın diye süreyi uzatıyor işte.

    bunun daha nasıl izahı olabilir lan? bakın tekrar ediyorum. bir kadının yatakta cilveli, işveli, fantezili vs olması erkeğe bağlıdır. erkekler benim gibi sert sevişirse, efendime söyleyeyim saç çekip popoya şaplak falan atarsa, ne bileyim gırtlak sıkıp dudağını öperse kadın zaten otomatikman deli gibi olacaktır. penisin de heybeti ve işlevi önemli tabi.

    şimdi bu yukarıdaki paragrafta biraz kendimi övmüş gibi gözükmüş olabilirim bunun bilincindeyim ama konunun izahı bakımından gerekliydi bu. yani ekmek çarpsın sevişme listeme 1-2 kız düşer belki diye bi çabam yok burada. sadece sevgili sözlük kızlarına ve diğer okurlara yönelik yapılan bu karalama kampanyasına buradaki mallar gibi ''dur dur dur dur'' demekti gayem.

    neyse uzamasın. işin özü, kadınlar sevişirken 2-3 hareketlense off off diye anında boşalacak adamlar gelip burada dırı vırı yapıyor ya, he işte o beni deli ediyor.
    kadınların hiçbir suçu yoktur. buradaki en büyük suç seks yapmasını bilmeyen erkencilerdedir. bahaneleri de hazır ibnelerin;

    ''oşkom çok ozon soro sovoşmodok yo, o yozdon orkon boşoldom. çok doloydom boloyon mo?''

    gel ahan da bu salaklara hareketli davran.

    neyse, karılar yine de kızmasın bu ergenlere. seksin ırbını bilen kalmadı burda. çoğu mal bunların evet.
    11 2 ...
  • Yumurtanın içini çöpe, kabuğunu tavaya attım.

    Telefondan lahmacun sipariş ettiğim adama telefonu kapatırken: "görüşürüz canım öptüm byee!" dedim:/.

    Bi de Sık sık asansöre binip hiçbir tuşa basmadan öyle mal mal beklerim. Sanki bana tahsis edilmiş özel asansörümmüş gibi. sonra ışık söner, asansörde kaldım diye panik atak geçiririm. Asansör bozuk galiba diye merdivenden çıkarım.
    12 1 ...
  • Namuslu bir adamdı.

    Akrabalarını yada kendisini zengin etme peşinde değildi.
    5 0 ...
  • ne mızmızlandınız yahu. zorla evlendiriyorlarmış gibi.

    ataerkil düşünüşün erkekler üzerinde kurduğu tahakkümün eleştirisine varım ancak evleneceğiniz kadınları açgözlü düşmanlar olarak tanımlayarak gerçek hedefe yönelememek aymazlık olur.

    1. öyle kadınlarla evlenmeyin
    2. öyle kadınlar yaratan ataerkil sisteme karşı durun.

    bir de efendim seksin karşılığı diyenler var. arkadaşlar sağlıklı ve sosyal bir gençlik yaşamışsanız inanın bana, seks hayatınızın en tırt olacağı birliktelik şekli evliliktir. kaçınılmaz bu. dolayısıyla tersinden de para ödeyip seks aldığınız bir şey değil.

    bir olmak bu. sağ elinize kızıyor mu sol eliniz para harcarken?

    eşimle isteyerek evlendim, isteyerek düğün yaptık, istediğimiz eve yerleştik, istediğimiz eşyaları aldık. düğün takıları ev hariç bunların tümünü karşıladı da üstüne kaldı bile. eşim çalışıyordu, ben çalışıyordum. her zaman çok daha fazla kazandım. aileme harcadığım tek kuruş için de bir gün dahi sömürüldüğümü hissetmedim. asla olmasın ama eskaza olursa boşanırken de neyim var neyim yok yarısı çocuğumun annesinindir sorgusuz sualsiz.

    kendi kafanıza uygun iyi insanları bulun, onlarla müşterek bir hayat inşa edin, böyle dertleriniz olmasın. ama evde beyaz atletle oturup paranız olmadığı için sikiniz elinizde size vermeyen sığ kadınları hayal edip içine evlilik dahil ettiğiniz genellemelerle içinizi karartmayın ne olur. hala aşk var, hala iyi insanlar var, evlilik kurumu hala gayet makul bir kurum.
    7 4 ...
  • türkiye'nin ve türk milletinin başına gelmiş en kötü şeydir. ekonomiyi batırmış, insanları bölmüş, suriyelileri ülkeye almıştır. fetöcülere ne istediyse vermiştir. diğer ülkelerle aramızı bozmuştur. hâlâ büyük bir destek almaktadır. eğitimi mahvetmiştir. her yeri imam hatiplerle doldurmuştur. yolsuzluk, hırsızlık, rüşvet, terör onun döneminde azmıştır. ülkeyi inşaat alanına döndüren bir rizelidir. gürcüdür ve türklüğü kabul etmez. arapları çok sever ve ümmetçilik gibi saçma sapan bir ideolojiyi savunur. bizi bitirmiştir. siyasal islam dinamitiyle ülkenin içinden geçmiştir.
    6 0 ...