bugün

entry'ler (315)

friedrich wilhelm nietzsche

Schopenhauer'i okuyup anlamış onu en büyük üstadı kabul etmiş en başta.

Sonra hangi akla hizmetse ben schopenhauer'i aşacağım sevdasına kapılmış.

Schopenhauer aşılamaz. Bütün dünya aklına soksun bunu. Schopenhauer aşılamaz. Schopenhauer insanlığın babası.

Baba sözü dinlememenin cezasını ömrünün son 10 senesini akıl hastanesinde delirmiş şekilde geçirerek çekmiş adam.

diamond tema izleyen müslüman

Muhtemelen aslında gizli hristiyan bu dinsizim numarası çekiyor diyordur.

hayattan keyif alıyor musunuz

Üç kuruşa beş köfte yok.

Kafi derecede emek verirsen yaradan sana karşılığında kafi derecede zevk yaşatıyor zaten.

Ben alacağım keyfi fazlasıyla almış haldeyim. Bu kadarı yetti bana artık ölsem de gam yemem.

lahmacun vs kadın

32 yaşına gelmiş halimle lahmacun havada karada tokatlar dediğim versus.

Kadının vereceği birkaç dakikalık seks zevki uğruna girilmek zorunda olunan tehlike ve belanın haddi hesabı yok. Sırf ortalama bir kızı elde etmek için o kadar çalışıp uğraşıp rezilliklere maruz kalmak zorunda kalıyorsun ki altı üstü delikli bir et için değer mi diyorsun bırak eksik kalsın diyorsun en sonunda.

Diploma ev araba binlerce lira maaş birikim yapıyorsun ama karşına hala yetmez daha fazlası diyen kendisi ise bilgi birikim zeka itibariyle utanılacak seviyede bir kız çıkıyor karşına mucize eseri nadir bir istisna değilse.

Halbuki 2 lahmacun salatasıyla ezmesiyle yanında meşrubatla ortalama yerde 70 lira. Üstüne de bir çay sigara iç oh mis.

Afiyet olsun.

hayattan keyif alıyor musunuz

Şunu kesinlikle anlamış haldeyim.

Bir insanı hayatta tatmin eden en büyük şey zeka ve bilgi kültür seviyesi.

insan bu hususlarda ciddi manada bir noktada ise bir bardak çay bile yetiyor mutlu olması için.

işin daha da güzel tarafı bu hususta kimseyi tutan yok sınır yok. Herkesin elinde telefon ve internet var. Milyonlarca kütüphanelik derya deniz bir internette insan muhakkak surette kendisini vay be dedirtecek noktaya getirebilir.

insanlar salak oldukları için ellerinin arasındaki mucizeyi osuruk mesabesine indiriyor. Halbuki aklı olan insan için okumak araştırmak öğrenmek ve zekayı geliştirmek insanı ego açısından hiçbir şekilde ezimeyecek noktaya getirebilecek yegane şey.

Para da hikaye makam da şöhret de. Tek mutluluk ve gerçek zevk akıl ve bilgi seviyesini yükseltmekte. Haddi hududu da yok bunun.

kürt de olsa o da insandır

Hani insan ama kürt bile demiyor hazret.

Kürt ama insan diyor.

Bir kürt olarak buna bir tepki versem haklı hissetmem kendimi ama. Kürtler de öyle insanlar.

bana dokunmayan yılan bin yaşasın ın ingilizcesi

Live long the snake that does not touch me denilebilir.

I do not interest about biting of a snake that does not hurt me demek daha mantıklı bir tercüme olur ama.

herkes mi çalıyor

Onca sene uğraşmış ama aldığı maaşın kendisini ancak geçindirdiği biriyim.

Bunca binalar gökdelenler yolların araba dolu olması beni çok acayip hissettiriyor.

insanların inanılmaz derecede zeki ve bilgili kültürlü olduğunu söylediği biriyim. Zaten insanlarla muhatap olduğumda zeka ve bilgi birikim açısından uçurum olduğunu görüp uzaklaşıyorum ülkedeki insanların geneliyle muhatap olmuyorum.

Anlamadığım şey bunca salak insan bu evleri arabaları nasıl alıyor? Mesela arabalarına benzin parasını nasıl buluyor? Evlerinin masraflarını vs. nasıl ödüyor?

Bir hınçla soruyor değilim ama cidden eline zerre imkan geçen herkes mi bu kadar çalıyor? Bu kadar zavallı bir ülkede mi yaşıyoruz?

kalp ancak allah ı anmakla tatmin olur

Allah kelimesinin bütün dünyada bütün insanlara hissettirdiği şey aynı.

Yeryüzündeki en güçlü kelime lafz-ı celal yani allah kelimesi. Bundan dolayı müslümanlar Allah allah diye hücum ediyor düşmana savaşırken.

Ben allah diye haykırdığımda mescidin camlarının zangır zangır titrettiğini onlarca metre yükseklikte bin kişilik devasa binanın çatısına kadar yankı yaptığını bilirim.

Araplar bir tekne insanla koca şehri zapt ediyor allah nidasıyla. Bunu gören hristiyanlar tapınak şövalyeleri örgütünü ya allah kardeşliği ismiyle kuruyor.

Öyle oturduğun yerden ateist bilimci teraneleri ezberleyerek hayat çözülmüyor maalesef.

devamlı reddedilen erkek

Benim. Bugün yine reddedildim.

Ciddi ciddi sadece yaşlanınca yalnız kalmamak için arıyorum birisini. Ama o kadar aciz zavallı biriyim ki devamlı reddediliyorum ne yaparsam yapayım.

Yaşım 32'ye geldi saçlarım beyazlıyor ve orhan veli'nin yalnızlığına doğru gidiyorum çaresizce.

Hayat cehennemdir.

dünyaya gelen bebeğin ilk hissettiği şey

Doğarak saldırıya uğramaya başlıyor insan çünkü.

Yakıcı hava saldırıyor ciğerlerine. Açlık sıcak soğuk. Her türlü acizliğinin acısını devamlı kapatmaya çalıştığı bir ömüre başlıyor.

Dünyada ağlayarak doğan hiçbir canlı yok insandan başka.

Schopenhauer'in dediği gibi hayat cehennemdir.

cumhurbaşkanına sade tayyip diyenler tutuklansın

Sıçmak da yasak mı gurban?

torpil haram mıdır

Defalarca torpille hakkı yenmiş biri olarak artık çok da haksız bulmuyorum.

Bir insanın kpss gibi sınavları geçmesi ahlaklı namuslu olduğu manasına gelmiyor.

Toplumda inanılmaz bir ahlaki çürüklük var. Bir şekilde birilerinin tanıdığı olup güven veren birilerini alarak işlerin yürümesini sağlamaya çalışıyorlar.

Ama öyle leş insanlar bu topraklardaki insanlar torpillisi ayrı hain torpilsizi ayrı.

Kısaca bir bok olmaz bu zavallı sefil milletten. Zaten olmuyor. Bok içinde sahte kahkahalar atarak yaşamayı marifet bilen mide bulandırıcı insanlar topluluğu.

adana vs trabzon

Ben bu iki şehirden olup bu şehirleri övüp de kara cahil şark kurnazı adam satan hain olmayan insan görmedim.

karın aldatırsa boşanır mısın öldürür müsün

Lisede dersanede sınıfta sormuşlardı bu soruyu.

Bir erkekle hoca öldürürüm demişti. Ben de salak gibi boşanırım demiştim.

Şimdi anlıyorum nasıl bir enayi olduğumu.

Beta erkeğim ne diyeyim. 32 yaşına geldim ve aşağılanarak reddedilmekle geçti ömrüm. Ben adam olamadım maalesef.

yollu bir erkeği anlama yolları

Karılarla dedikodu yapan erkek yolludur.

Net bilgi.

ben kadınları seks objesi olarak görüyorum

Yalnız bu seks objesi tabiri de tam gavur üçkağıdı.

Onca erkek elini sikiyor bekarken. Ellerimizi seks objesi olarak mı görüyoruz sizce? Elimize başka başka anlamlar mı yüklüyoruz?

Maksatları orospuluğa kapı açmak işte. Ben götünü başını açan kızlardan bilhassa kaçıyorum kendilerinden her türlü kötülüğü beklediğim için.

aldatan sevgiliyi affetmek

Sevgililik denilen şeyin osurukluğu mesele burada zaten.

Biri birinin altına yattı üstüne bindi zaten sevgili olmadan evvel. Ayrıldıktan sonra da olacak aynı şempanzelikler.

Binden fazla gençle oturdum kalktım muhatap oldum ve hayatım boyunca sevgilisiyle evlenen nadir 1-2 kişiden başka kimseyi görmedim.

Hayatınız tiyatro yalan oyunculuk.

dersimli alevi kürt

Bir tanesiyle muhatabım devamlı.

Kendi halinde bir adam. Yalnız şark kafasıyla gruplaşıp kendilerini ayrıştırıyorlar yok yere.

Kürt zihniyeti işte.

ekonominin gayet iyi olması

Siyasetten bağımsız şekilde karnımızın doymasının bir tabak yemek yiyebiliyor olmamızın bile mucize olduğunu anlamazsak nankörüz demektir.

Irak'ta suriye'de ukrayna'da milyonlarca insan öldü yaralandı aç kaldı göç etti. Hiçbirimizin onlardan farkı yok.

Biz kendimizi çok bir halt sanıyoruz. Halbuki altı üstü orta doğu burası.