bugün

entry'ler (146)

iyi erkekler nerede

https://youtu.be/jHtil9MifK0

anıtkabirin yüzölçümü

575.913 metrekaredir yani 575 dönüm.

görsel

amerikyum

Duman dedektörlerinin içinde bulunan radyoaktif bir madde. eğer 2-3 milyon duman dedektörü toplayıp içindeki elementleri birleştirebilirseniz radyotaktif bonba gibi birşey elde edebilirsiniz ama neden böyle birşey yapasınız ki?

arkadaşlar yeni aldım nasıl olmuş

https://youtu.be/cnSPgnreZ8Q

yaşar kemal şenol güneş yılmaz morgül üçlüsü

benim rüyaların saçmalık seviyesi.

islam dininde teravih namazının olmaması

Görüyorum ve attırıyorum islamda 5 vakit namaz da yoktur. Aksini iddia eden buyursun gelsin.

eski sevgilinin whatsapp ta engellememesi

Ben engellerim işim olmaz bütün sosyal medya vs. hepsinden hemde.

neden uyuyamıyorum

(bkz: can sıkıntısı)

savaşta ölen rus askerlerinin günahları silinecek

tabi lan manyak mısın.

zengezur türk cumhuriyeti

(bkz: semih cumhuriyeti)

fredrik midtjsö

fblilerin allah diye taptığı crespoyu şu haliyle donunda sallar.

juan mata

Şiirin sadece kalemle yazılmadığın gösteren futbolcu. Akıyo bu akşam.

bize gelsene yulaflı yoğurt yeriz diyen yazar

yazar görünümlü at olabilir. giderken yanınızda kesme şeker falan da götürün.

karanfilli süt

Varmış böyle bir şey sabah sabah dayadılar bunu bana. Karanfille sütün uyumlu olabileceğini size kim söylediyse onun ben amk. her taraf yanık sütlü karanfil kokuyor. Koku bıyıklarıma bile sindi gitmiyor amkk nereye gitsem gitmiyor.

günaydın sözlük

Günaydın gençler anlık modumuz ektedir.

görsel

evliya olmak için yapılması gerekenler

-melisa şu çocuk çok yakışıklık değil mi?
+ evet ama o evliya

görsel

erkek gibi kadinlar

(bkz: maskülen)

bulaşık makinesini boşaltmak

Ben bulaşık makinesini dolap olarak kullanıyorum.

görümce

büyücü bunlar.

nuh peygamberin 950 yıl yaşadığı iddiası

950'de durduran neydi acaba?