kedinin kaybolması

  1. 37.
    Evin içinde başıma gelen durumdur.

    Saat 23:00 civarı tam yatıcam ulan dedim yatmadan önce şu zilliyi bi seveyim öyle yatayım. Lan aradım taradım kedi yok. Evin içinde bakmadığım yer kalmadı. Bildiğin koltukları filan ters çevirdim, dolapları, gardolapları döküp saçtım. Çoluk çocuğu kaldırdım yok. Acaba dedim kapı açıldı da aşağı mı indi. 8 kat aşağı indim yok. 4 kat yukarı çıktım yok. Sitenin grubundan kedim kayboldu ahan bu da fotoğrafı olur da birinizin evine gelmiştir. Söylemeyip kediye çökenin taallukatını sikerim lan dedim. Konu komşu da bi tedirgin oldu durduk yere. indim kapıcıyı kaldırdım güvenlik kameralarını izliyorum yok. Dışarı çıktım arabayla yakın siteleri geziyorum gözlerim ağlamaklı yok. Artık kediyle geçirdiğimiz güzel zamanlar filan geçiyor gözümün önünden. Yol kenarına çektim bi sigara yaktım kaldırıma oturdum Bildiğin iki gözüm iki çeşme salya sümük ağlıyorum. O sırada polisler geldi. Ne geziyon bilader bu saatte dediler. Hıçkıra hıçkıra ke kek kedim kayboldu diyebildim. Fotoğrafını gösterdim. Boğazım düğümlendi. Başım döndü, gözlerim karardı, dizlerimin bağı çözüldü lan. Amma insaniyetli adamlarmış anons etttiler lan. 3 aylık gri kedi kaybolmuştur, sarı gözlü gri kedi tesbit edilmesi halinde ivedi Bilgi dediler. 3-4 ekip kedi aradı lan adamlar. En son artık iyice umudu kestim boynum bükük Eve döndüm. Oyuncaklarına filan bakıyorum. Elim titreyerek çıngırağını aldım. Tam o sırada arkamdan ayaklarıma sürtündü. Bi sevindim bi sevindim. Ağzını yüzünü gözünü öpüyorum kızımın. Dünyalar benim oldu resmen. Neyse şu an saat 03:00. Tam 4 saattir kedi arıyorum. Kuzumu koynuma koydum beraber yatıyoruz. Elleşmeyin.
    4 -1 ... centurion