pfizer in aşısı vurulan sağlıkçının fenalaşması

  1. 1.
    Sonunda korkulanın olması durumu. Abd nin alaska eyaletinde Pfizer/BioNTech'in geliştirdiği corona virüsü aşısı olan 2 sağlık çalışanının 10 dk. içerisinde aşıya karşı reaksiyon ile ağır alerjik tepki (daha önce hiçbir allerjisi olmadığı halde) gösterdiği, fenalaşıp nefes almakta güçlük çektiği bir diğerinin ise aniden semptom gösterip baş ağrısı ve boğazında kaşıntı, solunum yolunda ve gözlerinde şişme meydana geldiği ve cildinde izler oluştuğu ortaya çıktı. Anlaşılan o ki pazar payı kapmak için alel acele geliştirilen bu Pfizer/BioNTech'in sentetik aşısı yarardan çok zarar getirecek..

    --spoiler--
    Bilim dünyası korku içinde: Pfizer’ın Covid-19 aşısı olan sağlık çalışanı 10 dakikada fenalaştı

    ABD'nin Alaska eyaletinde Pfizer/BioNTech'in geliştirdiği corona virüsü aşısını olan iki sağlık çalışanının alerjik tepki gösterdiği ortaya çıktı. Bartlett Bölge Hastanesi'nde çalışan sağlık çalışanlarından birinin aşı olduktan 10 dakika sonra fenalaştığı ve nefes almakta güçlük çektiği açıklandı.

    Corona virüsü aşıları dünyanın birçok bölgesinde kullanılmaya başlanırken iki Türk bilim insanının kurduğu BioNTech ile Pfizer’ın geliştirdiği corona virüsü aşısı ile ilgili korkutan bir gelişme yaşandı…

    ABD’nin Alaska eyaletindeki Juneau kentindeki Bartlett Bölge Hastanesi’nde görevli iki sağlık çalışanı Pfizer ve BioNTech’in corona virüsü aşısını olduktan sonra fenalaştı. Salı akşamı diğer meslektaşlarıyla aşı olan bir kadın çok kısa bir süre içerisinde ağır alerjik tepki verdi.

    10 DAKiKADA FENALAŞTI

    Hastanede bakıma alınan orta yaşlı kadının daha önce hiç alerjisi bulunmadığı belirtildi. Yoğun bakıma kaldırılacak kadar ağır duruma gelen kadının solunum yollarının şiştiği ve cildinde izler çıktığı açıklandı.

    ismi açıklanmayan sağlık çalışanının aşı olduktan 10 dakika içinde fenalaştığını açıklayan yetkililer, alerjik reaksiyonu ortadan kaldırmak için bir antihistamin aldığını da söyledi.

    iKiNCi SAĞLIK ÇALIŞANININ GÖZLERi ŞiŞTi

    Corona aşısı olduktan sonra alerjik tepki gösteren diğer sağlık çalışanının da 10 dakika içinde semptom gösterdiği açıklandı. New York Times, ismi açıklanmayan bu sağlık çalışanının gözlerinin şiştiği, başının ağrıdığı ve boğazında kaşıntı hissi meydana geldiğini yazdı. Hastane yönetimi acil servise gönderilen sağlık çalışanına müdahale edildikten sonra taburcu edildiğini açıkladı.

    iNGiLTERE’DE DE BENZERi OLDU

    Sağlık çalışanı ile ilgilenen Dr. Lindy Jones, “Yüzünde ve göğsünde kızarıklıklar çıkmaya başladı. Kalp atışı çok yüksekti ve nefes darlığı yaşıyordu. Semptomları kısa sürdü fakat daha sonra tekrar ortaya çıktı. Geceyi yoğun bakımda geçirdi” açıklamasını yaptı.

    https://www.sozcu.com.tr/...kikada-fenalasti-6171026/
    --spoiler--

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2108063/+
    3 -7 ... gazeloglu