sözlük yazarlarının 14 şubat planları

  1. 382.
    Planların suya düşmesiyle olayların çok farklı yerlere gittiği durumları ortaya çıkarabilir.
    Kuzenlerle şık bir internet kafede romantik bir müzik eşliğinde counter strike 1.6 oynamak için gündüzden, tıkır tıkır işleyecek planımızı saat gibi kurduk. Dalağını siktiğiminin ergenleri dediğinizi duyar gibiyim. Demeyin. Neden biliyo musunuz? Çünkü inanırım. Yok lan ondan değil, Şunun için demeyin; gruptaki en küçük ergen 32 en büyüğü 41 yaşında çünkü. Ben en küçüğün bi büyüğü olarak 33 ile ikinciliği kimseye kaptırmıyorum.
    Seviyoruz olm bizim zamanımızda pubgler filan yoktu varsa yoksa counter quake 3.
    Neyse iki kuzen mücbir sebeplerden dolayı gelemeyecek olunca (tansiyon, şeker vs. E bizim bahanelerimiz öyle artık aq), bi iki gün sonraya erteledik, vazgeçmiyoruz da yalnız bakar mısın. Ben de evde ağzımı ayıra ayıra haftanın yorgunluğunu atacaktım, çünkü yarın da erkenden kalkıp oldukça yorulacaktım zaten. Peki ben ne yaptım?
    Olm entryi burda bitirip gidesim var hay sikeydim.
    Tamam dur söylüyorum, abimin kayınbiraderi tarafından hamama götürüldüm. Evet tarafından. Eveeet kayınbirader. Bizim öyle akrabalıklarımız oluyo olm artık bu yaşlarda.
    14 şubat sevgililer gününde abimin 40 küsür yaşındaki kayınbiraderiyle başbaşa hamama gittim, kese attırdım laaaaan. Birbirimizin götünü gördük diyorum olm yaaa. Artık hiç bi şey eskisi gibi olmayacak. Abimin kayınbiraderinin de olduğu bi ortamda Biri bana "hasiktir lan kreyzi sende o göt var mı" diye sorduğunda ben göz ucuyla salih abiye bakacam "var mı abi sen gördün sonuçta" diye, adam bilirkişi oldu artık. Hay yolunu yordamını sikeydim ya bugün olmamalıydı, o gün bugün olmamalıydı aq yaa. Sabah 6da kalkacam hala uyuyamıyorum, gözümü kapattığım an o ay gibi kocaman göt... Neyse kreyzi başka şeyler getir aklına. enflasyonu düşün, işsizlik, ekonomi...al işte zabağa kadar dön dur gaari.
    3 ... kreyzi boy alt tire plaka