bugün

kemal in kizlari

bu ülkenin bütün kızları mustafa kemal atatürk'ün kızlarıdır. o olmasaydı türbanlı zihniyetler nasıl çıkıp da avaz avaz o çarpık görüşlerini böyle serbestçe dile getirebilirdi?Ya da hem türban takıp hem de sevgilileriyle çoğu kişinin toplum içinde yapmayacağı davranışlarda bulunabilirlerdi...bunlar bile büyük atatürk'ün sayesinde...nankörlüğü bırakıp kendilerine gelmelerinde fayda var.
© copyright 2005 - 2026