bugün

entry'ler (400)

civcivlerin dünyayı ele geçirmesi

Dünya önce adam olsun da civcivleri hakedip haketmediğini sorgulasın. Evi arabayı civcivlere teslim edip gitmeye razıyım şahsen.

Civcivler bu dünyanın başına gelebilecek en güzel şey. Aha bak şu tipe.

görsel

çay ilahisi

(bkz: doldur sofi çay doldur)

ahahah gaziantep yöremize ait "iğne attım tarlaya" türküsünün müziğini ilahi yapmışlar. yarabbi akıl ver.

kuru kafa ilahisi

korku filmi fon müziği olabilecek kadar korkunç ilahi. euzu besmele çektim. bu ilahiye bir de ciddi ciddi klip çekmişler. klipte de kuru kafa var. süper olay.

cemal kuru adlı ilahici dayının bütün ilahileri de ölüm ve mezar üzerine. gotik bir tarzı var.

yar geylani

şanlıurfalı mahmut durgun abimizin saykodelik ilahisi. abinin sesi ibrahim tatlıses'i suya götürür susuz getirir. bilgisayar oyunu oynarken müthiş gaz veriyor.

efsaneyi dinleyelim:

https://youtu.be/JOhyKkPXtc4

sevdim seni mabuduma

ince ruhlu bir milletiz. hz. muhammed'i en güzel öven ilahilerden biri budur kesinlikle. vahhabi çöl bedevileri anlamaz. gitsin deve sidiği içsinler.

karısını öldürdüğünü facebook tan ilan eden adam

Çocuklarını düşünüyorum dünden beri. Sevgi evlerinde mutlaka psikolojik destek alacaklardır. Katil ve çomar bir baba ile ne halt yediği belli olmayan bir anne ile büyümelerindense devlet himayesinde olmaları onlar için daha hayırlı olur. inşallah gelecekte okuyup bir yerlere gelirler ve çok iyi adamlarla evlenip mutlu yuva kurarlar.

karısını öldürdüğünü facebook tan ilan eden adam

Kendimi kimin yerine koyacağımı şaşırdım amk. Bir tarafta sadece ayrılmak istediği için veya reddettiği için öldürülen masum kadınlar var, diğer yanda çocuklarının gözünün önünde eve erkek atanlar var.

Kimse için katil olmaya değmez ama ben üzülme hakkımı Özgecan aslan, münevver karabulut, Şule çet gibi masum kadınlar için kullanıyorum.

rus askerlerin ukraynalı esirleri hadım etmesi

Rus, ermeni, Sırp, Bulgar, Yunan, Arap, Fars ve çinli denen milletlerle savaşırken bilinmesi gereken şey şudur: her şeyi ama her şeyi yapabilirler. Savaş ahlakı yoktur. O nedenle de savaşta Kadınlar silahsız kalmamalılar. Erkeklerin bile testislerini keserek işkence yapan manyaklardan söz ediyoruz.

Bu konunun şakası yok. Bu saydığım milletlerin hepsi Türk milletine işkence yapmıştır.

ördeğe arkadaş olalım mı demek

Ördekler çok cana yakın hayvanlar. O nedenle eminim kabul edecektir. Aha beyle

görsel

yazarların başına gelen korkunç olaylar

Gecenin köründe bir sarhoş tarafından kovalanmıştım. Kazık kadar herifim, cidden çok korkmuştum.

kediye ceee yapan papağan

Kedi pek masum değil. Arada cam olmasa papağanın amel defterini kapatır. Zavallı kuş oyun oynamak istiyor. Çok acıklı lan.

uyuklarken izlenebilecek filmler

Komiklik yapmayın lan şu başlıkta. Srpski filmmiş. Aman ne komik.

Film falan değil de, bir grup TV dinozorunun katıldığı tartışma programları çok iyi uyutuyor. Tavsiye ederim.

2022 temmuz ayı hapşırık salgını

Haziran ayından beri yaşadığım saçma sapan şey. Covid olsa geçerdi. Bu acayip bir şey. Konuştuğum herkes bir şeye Alerjik reaksiyon gösterdiğini ama ne olduğunu bilmediğini söylüyor.

marmaris te kaybolan yaşlı amca

Maalesef yaşamını yitirmiş. Ayrıntıları henüz bilmiyorum.

marmaris te kaybolan yaşlı amca

Dayı en son yapı kredi bankası uzunyalı şubesinden çıkarken görülmüş. Sonrası henüz yok. Uzunyalı ve Köyiçi civarını bilen bir Allah'ın kulu yok mu arkadaş?

82 yaşında adam 2 gün boyunca otelde falan kalmadıysa ne yapar? Üstelik de çok sıcak bir yer.

yüzünde papağan patlamış gibi makyaj yapan kadın

(bkz: yaran başlıklar)

Allah sizi ne yapmasın lan! Boşluğuma geldi ofiste birden höykürerek kahkaha attım.

konsomatris makyajıdır.

x başlı köpekbalığı filmi izlerken kanepede uyumak

(bkz: yaran tespitler)

Kesin kanal D yayın akışına gecenin köründe köpekbalığı filmi koyan bir troll var. Adam gece gece reyting kasmak için yapmıyorsa ne olayım.

geceye şirin bir fotoğraf bırak

Baykuş reyiz yakıyor. Gözlere bak. Kuşlar aleminin en komik ve en yakışıklı varlığı.

görsel

bir kere gelinen hayatta türk olmak

gurur vericidir. keşke aklını kullanan, duygusal davranmayan bir millet olsaydık. o zaman bizim için her şey daha güzel olabilirdi. başımıza ne geldiyse merhametimizden geldi.

blutv

internet tarayıcısından girince hata veren site. sadece bilgisayarlara özgü değil. site normal açılıyor fakat sonra siyah ekran çıkıyor. acayip bir durum. sitede çalışma olabilir.
Olup bitenleri kaçırma

İlk öğrenen uludağ sözlük kullanıcıları olacak.