bugün

aslında buna gerek yoktur. zaten zina yapan bi insan boyunca günaha battıktan sonra, boy abdesti almasa da olur... ama günahın neresinden dönülürse kardır.

ancak bu konuda şunlar da söylenebilir:

`allah'ın kimleri affedeceği veya affetmeyeceğine biz insan oğlu karar veremeyiz. (bkz: şirk)`
tevbenin kabulunu ve affetmenin sınırını yalnızca allah bilir.
insanı yaratan allah, kullarının tüm günahlarını affetmeye mutlak derecede muktedirdir

istisnaları zaten allah bildirmiştir:
insan öldürmek
kul hakkı
doğruluğu yanlışlığı konusunda hüküm vermek bize değil kimseye düşmez. zira, islam dininin ilmihal bilgisi açıktır. şöyle ki, erkek ve kadın müslümanlar cunub oldukları zaman temizlenmek ile mukelleftirler. bunun yoluda islam dininde gusul abdesti almaktır. konu açıktır. dini her mevzuya kendi kendine yorum yapmak hoş değildir. kişinin zararına olabilir.
(bkz: zararın neresinden dönülse kardır)
(bkz: hiç yoktan iyidir)
tuvalet ihtiyacından sonraki taharetlenmeden hiçbir farkı olmayan eylem.
genelde sevgililerde görülen eylem. sevgililer seviştikten sonra gusl abdesti alıyorlar bir de. Aralarında nikah bağı bulunmadığına göre cinsel ilişkiye girmeleri haram ve zinadır. Ancak cinsel boşalmaya müteakip islamiyetin gereği olan gusl abdestini alıp gün boyu cenabet gezmekten de kurtuluyorlar. Birbirine ters olan haram ve farz eylemleri ard arda yaşıyorlar.
işlenen günahın, bir kısmını kurtarma çabası içinde yapılan eylem.
cenabet gezmekten hoşlanmayan insanlar tarafıdan gerçekleştirilen eylem.
alkol içip kul hakkından korkmak, küçük kızlara tecavüz edip namaz kılmak, hayvanlara eziyet edip camide hutbe vermek, gibi akla zarar müslümanlar tarafından yapılan, hiçbir 'mana kategorisine' sokulamayacak durumlardan sadece birisidir.
(bkz: müslüman olma insan ol)
bir günah işleyenin hiçbir günahtan sakınmaması gerektiği gibi saçma bir düşünceye kapılan insanın aklına yatmayan eylemdir. islam dahil her dinin kendince günahları vardır ve insanlar hayat boyunca bu günahlar uzak durabilmesi nispetinde değerli sayılırlar. dinler, "olabildiğince" günahlardan uzak durmayı emreder, bu dinlerin hiçbirisinde de insanlar tümüyle günahlardan münezzeh sayılmaz zaten. aksi bir mantıkla, alkollü içki içmek, zina yapmak, hırsızlık gibi günahlardan herhangi birisini işleyenlere "zaten bir kere günah işledik, devamını da getirelim" gibi bir düşüncede olmasını salık vermeyi gerektirir, ki asıl zeka işi olmayan budur.
özellikle yol kenarına çeken "muhafazakar" kamyon şoförlerin de görülen durumdur. zina yı yapmış abim ama ille de o abdest alınacak hani. (böyle iğrençlik olaylar da bana rastlar. herif, bir bidon suyla abdest alıyo, çingene kadın kamyondan inip yeni müşterilere yelken açıyor falan)
özellikle yol kenarına çeken "muhafazakar" kamyon şoförlerin de görülen durumdur. zina yı yapmış abim ama ille de o abdest alınacak hani. (böyle iğrençlik olaylar da bana rastlar. herif, bir bidon suyla abdest alıyo, çingene kadın kamyondan inip yeni müşterilere yelken açıyor falan)
- hanım etfaye çağır.
+ boyun devrilmesin pis herif zina yaptın di mi?
- belediye otobüsü sandığım şey playboy otobüsüymüş
+ püüüüüüüüü!
- etfaye çağır.
"bir elimizde kadeh, bir elimizde kur'an;
su fani dunyada ne tam kafiriz ne tam musluman." gibin bir sey.

ne de guzel soylemis omer hayyam...
din bekçiliği yapan yazarlarımızın kafaya taktığı bir başka konudur kendisi.
zararın neresinden dönersen kardır.
Bir gunahtan bari kaçınmak maksatı taşır.
sadece boy abdest'i kesmeyen durumdur. madem cünüp gezmek haramdır, zina yapmakta haramdır.
zararın neresinden dönülürse kardır düşüncesi ile yaptığı iştir.*
cünüplüğü giderir, zina suçunu silmez.
bir günah işledik bi tane daha işlemeyelim düşüncesi olsa gerek.
günahlardan arındığını sanmakla eşdeğer bir davranış.
eksiyi artıya çevirmenin yollarından biri.
yaptık bir büyük bok bari af dileyelim olayıdır. o an doğru yola girmiştir ama devamı için nasuh tövbesi yapmamış olabilir arkadaş..

güzel bir olaydır aslında. tövbe için bir sebeptir boy abdesti..

boy abdesti için işemek gerektiği söyleniyor ama ben duymadım. cübbeli ahmet hooca demişti ama zten onun yanlış bildiği şeyler var.. şehvetle çıkan diyor, içerde kalan meni ayrı artık. şehvet yok ki çıksın. yani içerde bir miktar meni(sperm) kalıyor, o da sidikle çıkınca tekrar boy abdesti almak gerekiyor diyor bu zihniyet.. hayırlısı inşallah..