bugün
- avrupanın yarrağı yemesi yakındır10
- karınıza range rover alır mısınız21
- anın görüntüsü15
- kalbin sadece bir kişiyi seveceği saçmalığı18
- icardi190516
- ruh okuzu9
- ellerim bos gonlum hos8
- 31 mart 2024 cumhuriyet halk partisinin zaferi8
- sözlük kızlarının don renkleri14
- chp'li o tekin'in öcalan'ın fotosu ile pozu34
- aynı dizileri tekrar tekrar izlemek8
- icardi1905 silik olsun kampanyası16
- karımın çok mutlu olacağı gerçeği14
- xdearm9
- balayını italyada yapmak isteyen nişanlı8
- boşuna yaşıyorum hissi16
- patiswiss24
- evlilik9
- merfulu8
- sözlük kızlarının ayakkabıları18
- 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı15
- bir kadında ilk baktığınız yer neresi28
- ups boobss nerelerde ramazan da bitti8
- akrep burcu8
- siklememenin getirdiği huzur12
- yakışıklı erkeği çirkin gösterecek şeyler16
- türk kızlarının beğenmediği erkek tipi20
- modern kadinin ucuz ve kolay ulasilabilir olmasi9
- futbolcu ismiyle nick almak11
- escort fiyatlarının güncellenmesi8
- eloande'ye koca buluyoruz kampanyası10
- evlenmezsek yaşlanınca ne yapacağız sorunsalı11
- her yaptığı yemeği paylaşan kızın amacı10
- murat kurum kurudu gitti8
- arda güler12
- haçta iken sevgili ile sevişmek günah mıdır11
- yunanistan bizden çalsa rahatsız olmayacağınız şey11
- akp seçmeni16
- kadınların boşanmış erkeğe bakışı9
- online olup entry girmeyen yazarlar9
- bebek kokusu10
- fenerbahçe'nin bu sene de şampiyon olamaması23
- susmayan durmayan israile gemi ticareti10
- ali erbaş11
- bülent uygun15
- chp genel merkezi önündeki aşırı üks araçlar10
- çirkin erkeği yakışıklı gösterecek şeyler10
- belediyeler el değiştirince bütün foyalar döküldü23
- ismail kartal12
- sivasspor'a verilen penaltı27
Aşk zamanı(Hua Yang Nian Hua),Eros,cheun gwong tsa sit(happy together),chong qing sen lin(chungking express),duo luo tian shi(fallen angels),dung che sai duk (ashes of time) ve 2046 adlı filmlerin muhteşem yönetmeni.
filmlerini daha çok hong kong' da çeken çinli yönetmen. 1997' de happy together filmi ile cannes film festivalinde en iyi yönetmen ödülünü aldı.
filmlerinin çoğu birbirini fena halde andıran detaylara takık yönetmen.
--spoiler--
örneğin (bkz: 2046) isimli film 2046 nolu otel odasında geçer, (bkz: in the mood for love) yine öyle. ayrıca dekor ve kostüm uyumları her iki filmde de özenle seçilmiştir.
--spoiler--
--spoiler--
örneğin (bkz: 2046) isimli film 2046 nolu otel odasında geçer, (bkz: in the mood for love) yine öyle. ayrıca dekor ve kostüm uyumları her iki filmde de özenle seçilmiştir.
--spoiler--
gerçek anlamda şiir gibi ahenkli filmler yapan adam.
özellikle (bkz: 2046) ve (bkz: in the mood for love) (aşk zamanı) filmleri izlenmeli , izletilmeli.
özellikle (bkz: 2046) ve (bkz: in the mood for love) (aşk zamanı) filmleri izlenmeli , izletilmeli.
geleneksel wong kar wai izleme günleri hoş gelip, sefalar getirmiştir. muaazzam bir atmosfer, özenle seçilmiş lezzetli müzikler, muhteşem gerçekçi oyunculuklar, şairane bir anlatım, dozunda hüzün, dozunda mutluluk... işte bunlar için bir parça kasvet ve bir parça soğuk havaya ihtiyacımız vardı. kasım geldi tam olduk. kasım kasım kasvetlenmeye başlandık.
wong kar wai dahil herkes wong kar wai izlemelidir.
wong kar wai dahil herkes wong kar wai izlemelidir.
isminin doğru yazılışı 'kar wai wong' tur.
bahsedilenlere ilaveten my blueberry nights gibi romantizmi ince ince işleyen filmlere imza atmış romantik güzel insan.
doğrusu için:
(bkz: Kar Wai Wong)
(bkz: Kar Wai Wong)
ashes of time redux filminin de yönetmenidir.
Bizde ki delilerin akıl hastanesinde yatarken, uzakdoğu'dakilerin sinemaya başyapıt kazandırdığını bana kanıtlayan adam.
delileri bile eleştirenlerin var olduğunu gösteren başlık.
"bizim deliler anca yatsın, arkadaşının gözünü oysun, serseri gibi gezsin elin delisi film çekiyor hey gidi heeey."
böyle bakış açısı mı olur lan
"bizim deliler anca yatsın, arkadaşının gözünü oysun, serseri gibi gezsin elin delisi film çekiyor hey gidi heeey."
böyle bakış açısı mı olur lan
"Film çekmek insanın farklı yaşlarda kendi fotoğrafını çekmesi gibi bir şey. Hepsi farklı görünür ama aslında hepsi aynıdır."
sizi kırmızı ve yeşile aşık eden yönetmen. sözcükler birer ukte, aşklar imkansızdır onun filmlerinde. filmlerinin her bir karesi tablodur adeta. müzikleri söylemiyorum bile. bana kung fu filmi izlettirebilmiş yegane insandır. tony leung chiu wai ve güneş gözlükleri vazgeçilmezleridir. çok çarpıcı görüntü açıları, müzikle senkronize hızlandırılmış/ yavaşlatılmış kareleri ve her filminde uzun uzun gösterilen saatleriyle bana zaman konusunda takıntılı olduğunu düşündürten obsesif kişi. tarantino nun da hayranı olduğu yedinci sanatın adeta duayeni haline gelmiş uzakdoğunun en romantik senarist/yönetmeni. chunking express, in the mood for love, 2046, grandmaster baş yapıtlarıdır.
Thorsten Botz-Bomstein'in "wong kar wai ve kawaii kültürü" incelemesinde onun için şu harika tanım kullanılır
Wong’un filmlerinin dekoru bak kallar, Çin makarnası barları ve ayaküstü yenen şeyler satan yerler den, daracık sokaklar ve uzun kapalı çarşılardan oluşur. Wong, Ba tıklara şaşırtıcı gelen her şeyi vurgulayıp öne çıkararak sömürgeci- lik-sonrası Asya modernliğini tasvir eder: Apartmanlarla tıka basa dolu mahalleler, bir emtia bolluğu ve ona eşlik eden tüketim ile iç içe geçmiştir. Örneğin Düşkün Melekler!Duo luo tian shı de tek bir uzamda üç farklı ulaşım biçimini (trenler, arabalar ve uçaklar) bir arada göstererek şehre özgü yoğunluğu fazlasıyla vurgular; Mutlu Beraberlik'te nedense tanımlanmamış yaşama alanlarını gösterir;
Chungking Ekspres ve Düşkün Melekler'de, bazı yerlerde yaşamak düpedüz imkânsızdır. Batılı gezgin, barınma koşullarının, bu ülke lerin "Batı modemliği"ne nispeten yeni yükselmiş olmasının kanıtı olduğunu keşfeder - Japonya için bile söz konusudur bu. Gerçek Hong Kong’da ve gerçek Japonya’da sürekli modem-olmayan bir geçmiş hissederiz; aynısı Wong Kar-wai’nin filmleri için de geçerli- dir: eskimiş mağaza vitrinleri, sıvası dökülmüş duvarlar ve çarpık bir şehirleşme.
Wong Kar-wai ne Asyalı ne de Batılı sayılır; Japon felsefeci Na- oki Sakai'ye göre, "somutlaştırılmayan bir tedirginlik 'hissi' veya haz ilkesinin yönetimindeki bir uzamsallaşmış zaman ekonomisi nin içermesinin mümkün olmadığı bir tekinsizlik hissi" tarafından belirlenen tuhaf bir kültürel farklılığın tam ortasında yer alır.
Wong’un filmlerinin dekoru bak kallar, Çin makarnası barları ve ayaküstü yenen şeyler satan yerler den, daracık sokaklar ve uzun kapalı çarşılardan oluşur. Wong, Ba tıklara şaşırtıcı gelen her şeyi vurgulayıp öne çıkararak sömürgeci- lik-sonrası Asya modernliğini tasvir eder: Apartmanlarla tıka basa dolu mahalleler, bir emtia bolluğu ve ona eşlik eden tüketim ile iç içe geçmiştir. Örneğin Düşkün Melekler!Duo luo tian shı de tek bir uzamda üç farklı ulaşım biçimini (trenler, arabalar ve uçaklar) bir arada göstererek şehre özgü yoğunluğu fazlasıyla vurgular; Mutlu Beraberlik'te nedense tanımlanmamış yaşama alanlarını gösterir;
Chungking Ekspres ve Düşkün Melekler'de, bazı yerlerde yaşamak düpedüz imkânsızdır. Batılı gezgin, barınma koşullarının, bu ülke lerin "Batı modemliği"ne nispeten yeni yükselmiş olmasının kanıtı olduğunu keşfeder - Japonya için bile söz konusudur bu. Gerçek Hong Kong’da ve gerçek Japonya’da sürekli modem-olmayan bir geçmiş hissederiz; aynısı Wong Kar-wai’nin filmleri için de geçerli- dir: eskimiş mağaza vitrinleri, sıvası dökülmüş duvarlar ve çarpık bir şehirleşme.
Wong Kar-wai ne Asyalı ne de Batılı sayılır; Japon felsefeci Na- oki Sakai'ye göre, "somutlaştırılmayan bir tedirginlik 'hissi' veya haz ilkesinin yönetimindeki bir uzamsallaşmış zaman ekonomisi nin içermesinin mümkün olmadığı bir tekinsizlik hissi" tarafından belirlenen tuhaf bir kültürel farklılığın tam ortasında yer alır.
Birazdan (bkz: 2046) filmini izleyeceğim usta yönetmen. Bugünkü motivasyonum işlerimi bitirince bu filmi izlemekti. Aferin bana.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar