bugün

islam dininde ali-muaviye savaşında ortaya çıkan harici kesimin soyudur. Abdülvehhab a dayanan kolu ise yeni sayılır.

'biz açıklamadıkça siz la ilahe illallah ne demektir onu bile bilemezsiniz'

diyecek kadar da kibirlidir. işi yanlış anlayan ibn teymiyye ekolünden gelmiştir. o da egoisttir. el akidetül vasıtiyye isimli kitabında açıkça belirgindir. bu adam tevil tahriftir der ve tevil edeni kafir ilan eder. fakat seleften tevil eden varsa onlara uyarız da diyor garip şekilde.tam bir selef kutsiyetçisi. ama allahin eli vardir yuzu vardir gibi seyleri tamamen kendi uydurmuş. bunları da müslümanların imam kabul ettiği kişilere ithaf etmiştir.

bin baz gibi bu devre yön veren vahhabiler de olmuştur. bu kişi ise dünyanın dönüp dönmemesine imanı kuran gereği saymış ve dönüyor diyen kafirdir kanı da namusu da helaldir demiştir. tam bir aptal. islamiyet bu yuzden kaybedecek.

not:ateistim.
suudi arabistanın resmi mezhebidir.
Virüstür. Bulaştığı her insanı, her milleti yok eder.
kendini hissettirendir.
(bkz: muaviye müslümanlığı)
Bir selefilik değildir.

Öz islamı an itibariyle yaşayanlar sadece selefiler olduğu gibi dış mihraklar tarafından yine çakma selefi olarak neo selefi akımı türemiştir.
Bu akım ise şimdiki IŞiD idir.

Vahhabilik ve selefilik her ne kadar birbirine benzer gibi görünse de aslında aynı değildir.

Müslümana en uygun mezhep ise - tabii eğer illa ki bir mezhebe biat edecekse - hanbelidir.

Ama vahhabiler kafir değildir.
Pis değildir.
Çünkü müslüman temizdir.
Ancak kafirler necistir.
Arabistanda yaygın olan, ehli sünnet mezheplerince sapkın olarak görülen mezhep.
Altına tapma mezhebi.

''şimdi mehmet akif'in halini görmeliydiniz. öylesine hayretler içinde bakakalmıştı ki, tarif edilemez. altınlar ve maaş tahsisi, vahhabi kadısını bir anda, bambaşka bir hale getirmişti. koca akif acı bir gülümseme ile:

ah insanoğlu ah!.. diyordu. demek vahhabilerin en alim, fazıl bir din adamı olarak bilinen bu piri fani de ayet ve hadislerden ziyade bizim altınlarımıza boyun eğiyor. ah, beşeriyetin gönlünü fethetmiş görülen bu olmayası altınlar.''
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117050/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117051/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117052/+
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1117053/+
Bunu destekleyip buradan entry girmek ise iki yüzlülüktür.
Sapıklıktır. Net.
Selefi'leri karalamak isteyenlerin sığındığı kelime oyunu.
abd mezhebi.
selefilikle çok karıştırılır ama aynı değildir. sadece vahabiler de etkisinde kalmştır. ayrıca ışid selefidir. vahabi değildir. ona vahabi mezhepçi yavşaklar diyormuş. ben öyle okudum.
ABD mezhebi değildir. olasısı Amerikalılar vahhabi olurdu o Zaman.
fetocuların,nakşibendilerin,sofilerin,şiaların kabusu olan fırka.
islami açıdan azim küfür içinde olan bir mezheptir.
kimi yalancının islami bir mezhep olduğunu iddia ettiği sapkınlıktır. yok muhammed abdülvehhap yeni bir itikat getirmemiş de, yok şuymuş da, yok buymuş da...

gidinin cahil yalancıları!...

vahhabiliğe göre kuran'da "allah'ın eli" tabiri geçtiği için allah'ın eli vardır. daha başka organları da vardır. islam'da mezhepler itikadi ve fıkhi olarak ikiye ayrılır. itikadi olarak geçerli sayılan ehl'i sünnet mezhepleri maturidiyye ve eşariyye'dir. fıkhi olarak malum dört mezhep vardır.

vahhabilerin itikatları bozuktur. fıkhi olarak ehl'i sünnet mezheplerine daha benzer görünmekle beraber, arada büyük farklar vardır. dahası vahhabiler diğer müslümanları kafir sayar, kanlarını, canlarını, mallarını helal görürler.

kimi cahil, arapların ilk defa 1. dünya savaşı'nda isyan ettiğini sanır. oysa ki vahhabilerin isyanları 18. yy sonlarında başlamıştır. kafir saydıkları mekke, medine halkına ve hacılara yapmadıklarını bırakmamışlardı. osmanlı bastırdıkça bir aradan sonra tekrar eden bu ayaklanmalarla çok uğraştı. vahhabilerin bir çok liderini yakalayıp, istanbul'da ipe çekti.
siyonizmin oyunudur.net
ağır yobaz, terörist ve de katil abdülvahhab itinin yolunda gidenlerin mezhebidir.

evet, bizzat itiraf ettikleri gibi, osmanlı'nın küfre düştüğünü iddia edip, hacıları kıtır kıtır doğrayan çöl sırtlanlarıdır bunlar.

isyanlarından birinin sebebini söyleyeyim: osmanlı, ingiliz baskısıyla, önce köle ticaretini, sonra köle sahibi olmayı yasakladı. abdülvahhap'ın halefleri, "köle edinmek dinimizce helaldir. osmanlı allah'ın helal ettiğini, haram ederek küfre düştü" diye isyan çıkardılar.

daha önce dediğim gibi, "allah'ın eli var mıdır?", "allah gökte midir?" gibi soruların yanıtları itikadi mezheplerde bulunur. şimdilerde ehl'i sünnet olduklarını iddia eden vahhabiler, öyle özelden filan değil, herkesin istifade etmesini sağlamak için, işte bu başlığın altına imam maturidi'nin ve imam eş'ari'nin söz konusu sorularla ilgili görüşlerini kaynak vererek yazsınlar yazabilirlerse...
sapkın bir inançtır.
çok tehlikelidir.islamın imajını sarsan yok edilmesi gereken akımdır.
çok tehlikeli yok edilmesi gereken emperyalistlerin uydurduğu inanç. bu inanca sahip olanlara göre müslümanların çoğu müşriktir. tekfir işini çok severler.
islamiyeti formatlamaya çalışan bugünki barbar zihniyet selefilerin 18. 19. yüzyılda ortaya çıkan versiyonu. arap yarım adasında bugün de en etkin mezheptir. yazılı ya da görsel herhangi bir esere saygı göstermeyip onu yok ederek islamiyetin ilk yıllarında olduğu gibi yaşanması gerektiğini savunurlar. mesela arabistan da ölen birinin mezarını asla bilemezsiniz. çünkü isimleri yazmaz. mezar taşlarını söküp atmışlardır. hatta daha da vahimi sahabilerin mezarlarını bile yok etmişlerdir. şam, küfe ve diğer kutsal şehirlerdeki birçok anıtsal mezar yapısını tahrip etmişler, hatta ortadan kaldırmışlardır. bağdat a doğru ilerleyen ışid ya da daeş tayfasının önüne gelen pers, mısır, roma ya da osmanlı ya ait ne varsa yok etmesinin kaynağında bu mehzep yer alır. bundan yıllar önce arabistandaki osmanlı kalesini yıkıp avm yapan zihniyet de budur. kültür ve medeniyet başka bir şey. ölüye bile saygı göstermeyen toplumun islamiyeti temsil ettiğine inanmıyorum. tarihi ve medeniyeti dinden başka bir unsur olarak görmeyen toplumların geleceği nokta en nihayetinde bu olacaktır.
Vahabilik "öze dönüş" olduğunu iddia eden, ancak "öz"ün ne olduğunu kaçırdığı için ancak karanlığa dönebilen bir din yorumlayış biçimidir.

"Öz" kuran'dır, 1400 yıl önce yaşamış arapların yaşayışları değil.
muta nikahının da uygun görüldüğü sünnilerle alakası olmayan mezhep.