turkiye de lezbiyenlere bakis acisi 


/ 2
kapat
  1. toplum olarak kesinlikle değişmesi gereken bakış açısıdır.
    hani hepimiz özgürlük özgürlük diyip duruyoruz ya, işte o özgürlük sadece seninle ya da onunla değil de, lezbiyenlere de ve gaylere de sunulduğu, sağlandığı zaman özgürlük olur.
    ben kız arkadaşımla sokakta öpüşünce tepki toplayacaksam, televizyona çıktığımda bir hareketim görüldüğünde insanlar bunlar nasıl insan diye kanalı değiştireceklerse, beni dinsizlikle suçlayacaklarsa bunun neresi özgürlük?
    şimdi siz diyeceksiniz ki türkiye'de lezbiyen yokki zaten okadar fazla..
    neden acaba? belki siz sürekli aşağıladığınız, yaklaşılmaması gerken kişiler olarak lanse ettiğiniz için onlar da kimliklerini saklamak zorunda kalıyorlardır. belki bugün öğle yemeğini beraber yediğiniz iş arkadaşınız bir lezbiyen? hiç farkettiniz mi? hayır tabiki, çünkü belki bir keresinde televizyonda gördüğünüz tatu grubunu eleştirdiniz ve kimliğini açıklamaktan çekindi size karşı.
    bir düşünün, bir insanın kimliğini, kendisini saklaması mı daha acı, yoksa cinsel tercihinin sizden farklı olması mı..
    #1164928 (ornitorenk, 16.01.2007 23:13)
  2. (bkz: sözlükte lezbiyen olduğunu belli etme yolları)
    (bkz: saygı bizden)
    #1164932 (redwinemania, 16.01.2007 23:14)
  3. erkekler tarafından gayet samimi bir bakış açısı vardır. şu tarz diyaloglara çok şahit olmuşluğum vardır.

    - abi lezo lan bunlar.
    - harbi misin?
    - öyle ya, yeminle.
    - bunlar ne zamandır yememişlerdir ha.
    - uff, aynen yanıyodur baba bu.
    - allah aralarına düşürse şunların.
    - aynen ya ikiside bebek bebek.
    - ne anlıyo ki salaklar böle karı karıya. gelse buraya cabbar erkekler dolu.
    - aynen ya. uff düşündüm de süper olur ya. ikisi birden. bir ona, bir ona.
    - ben tuvalete gidiyorum.
    - peki.
    #1164940 (arude50, 16.01.2007 23:16)
  4. canım türkiye'yi terk ettiren en büyük neden.
    #1164950 (yineyolcu, 16.01.2007 23:17)
  5. erkekler açısından yatak olduğunda son derece samimi olan bakış açısıdır doğru.
    peki acaba türk erkekleri kızlarının lezbiyen bir bakıcıları olmasını isterler miydi..
    #1164955 (ornitorenk, 16.01.2007 23:17)
  6. *hocam sana bi link yollicam. lezolar deli gibi emişiyo valla.

    şeklindedir.
    #1164952 (nokia şarzı, 16.01.2007 23:17)
  7. (bkz: bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler)
    #1164958 (to madeira, 16.01.2007 23:18)
  8. Türk erkeklerinin fantezi konusu olmalarının, genelde erkeklere hitap eden konusuz filmlerin çoğunda lezbiyen bir çiftin sevişme sahnesinin mutlaka oluşunun gayet net bir şekilde ortaya koyduğu bakış açısı.
    lezbiyenleri erkeksiz kalmış kadınlar olarak değerlendiren bir bakış açısından bahsederken onların bu çiftin öpüşmelerine saygı göstermelerini düşlemek ütopik olur.
    #1164975 (yalnis, 16.01.2007 23:21)
  9. bazılarının, midesini bulandıran bir bakış açısı vardır. öyleki üniversitede yuttaki lezbiyenler yüzünden midesi bulanıp, bunalıma girip yurttan ayrılan insan tanıyorum.
    acilen değişmesi gereken bir bakış açısı bu. herkes kendi hayatını yaşar ve kendi yolunu çizer. kimsenin cinsel tercihi beni germez, başkasını da germemeli.
    #1165016 (peygamber devesi, 16.01.2007 23:28)
  10. (bkz: türkiye nin ipnelere bakış açısı)
    #1165044 (metalycra, 16.01.2007 23:33)
  11. daha kız erkek opusmesine karsı ne kadar hazır oldugu sorgulanası bir bakis acisi iken, gay ve lezbiyenler de nereden cikti dedigimdir. eminim sira onlara da gelir bir gun o ayri.bir de opusmeyi yasaklayan yok herhalde di mi,ozgurluk konusu nereden cikti onu anlayamadim,yani gidin evinize opusun bol bol gencler, evi jandarma mi basiyor siz opusemessiniz diye.
    #1165045 (optimus prime, 16.01.2007 23:34)
  12. bir kız ve bir erkeğin sevgili olmasını bile sapkın fikirlerle dışlayan insanların bulunduğu bir ülkede kabullenecek tarzda olması beklenemeyen bir açıdır, üzücüdür.
    #1165050 (kutupsal form, 16.01.2007 23:35)
  13. ülkedeki abazan enflasyonunu düşünerek ele alınması gereken bir hadise. ibrelerin +200'e vurduğu bir ülkede abazanlar rahat değilken lebiyenlerin rahat olmasını nasıl bekleyebiliriz? biseksüellik neyse de lezbiyenlik gereksiz devaluasyona neden oluyor efendim . sözlerimi eski bir içanadolu türküsü ile noktalıyorum..

    tomarzanın dağları
    üzüm vermez bağlarııı
    üzüm verse bağları
    evlenir oğlanlarıı

    hobaa!!!
    #1165082 (metalycra, 16.01.2007 23:41 ~ 23:45)
  14. (bkz: lezbiyenliğin sözlükte moda olması)

    haydin bakalım, daha neler görücez neler..
    #1165086 (don santino corleone, 16.01.2007 23:42)
  15. doğru olmayan ama saygı duyulması gereken kişilerdir.
    #1165099 (xsentos, 16.01.2007 23:44)
  16. (bkz: lezbiyenlerin türkiye ye bakış açısı)
    #1165128 (miksaj, 16.01.2007 23:48)
  17. K kız, E erkek* manasında
    E: merhaba. tanışabilir miyiz?
    K: ama ben lezbiyenim.
    E: lezbiyen mi? o ne demek?
    K: yani sadece kadınlardan hoşlanıyorum.
    E: hmmm... ne güzel bende lezbiyenim sorun yok o zaman...
    #1165235 (t bag, 17.01.2007 00:07)
  18. (bkz: bsg)
    #1166676 (silte, 17.01.2007 11:45)
  19. Yok öyle bir bakış açısı... Kızlar ne yapsa mübahtır... En fazla da mekruh olur.***
    #1166718 (barutyiyici, 17.01.2007 11:59)
  20. (bkz: dik dik)
    #1167258 (yilmazing, 17.01.2007 14:37)
  21. dimdik! bir aci olu$turacak $ekilde bakilir. ama erkek e$cinsellere gore daha $ansli olduklari bir gercektir. ulkemizde erkek e$cinsellere "ibne lan bu" diyerek agir bir di$lama uygulanirken lezbiyenlere paha bicilmez elmas gibi davranir erkekler. cok ilgi cekici bir olaydir. iki kizi ayni anda gotururken onlarin opu$mesini, yiyi$mesini izlemenin bile hayali cezbeder erkegi. dolayisiyla dik! bir aci vardir. lan 90 derece oldu iyi mi*
    #1167302 (Antistar, 17.01.2007 14:44)
  22. (bkz: iki bilinmeyenli denklem)
    #1167322 (samaryum, 17.01.2007 14:49)
  23. eşcinseller toplumu bozarlar. türk toplumu da bu kişilere olması gerektiği gibi bakar. ama ülkemize bir kadın * geliyormuş bu hakları savunmak için. umarım taşlanmaz. * belki de gelmiştir takip etmedim kendisini. zaten entrylerden birinde allah tarafından helak edilmiş lut kavmi göze hemen çarpıyor. tebrik ve teşekkür ettik. *
    #1167324 (Bushi, 17.01.2007 14:49)
  24. gay lere bakış acısından daha iyidir.
    #1167338 (like a_ rolling stone, 17.01.2007 14:52)
  25. türkiye' de eşcinsellere bakış çok da garip değildir esasen. olması gerektiği gibidir. bunu geçeyim.
    lezbiyenlere bakış hiç de kötü değildir, erkekler ekstra bakarlar çünkü lezbiyenler çoğu erkek için fetiş unsurudur. şimdi siz sokakta kız arkadaşınızla öpüşemiyosunuz diye, millete bok atmaya gerek yok. öpüşememek kendi kurallarınızdan,sınırlarınızdan ileri geliyordur. yoksa kimse iki hatun öpüşüyor diye bastonla ayırmaz. herkes sokakta öpüşürken bakan olur. bunun, homoseksüeli, heteroseksüeli yok yani, ama iki aynı cinsin öpüşmesi insanlara daha ilgi çekici gelir. bazılarına daha kınanası. amerika' da millet çok normal karşılıyor da sanki burada garipseniyor. dünyayı gezip çok gözlem yaptınız da türkiye de bambaşka olduğunu tespit ettiniz gibi davranmaya gerek yok, unutmayalım dünya da hala eşcinsel evlilikler, bir ülke ve bir amerikan eyaleti olmak üzere iki bölgede yasal, geri kalanı o kadar normal bakıyor ki, hepsinde yasak . şimdi lezbiyen hanım kızlarımız bi çay koyup bu konuyu düşünebilirler.

    ayrıca eşcinsel olduğunuz ve bundan bir şekilde utandığınız için, bunu kapatmaya yönelik ortalara çıkıp "ben lezbiyenim" , "ben ibneyim" demeye gerek yok. eğer normal olarak kabul ettiğiniz bu ise, yükünden arınmaya çalışmayın. beni de sinir etmeyin öğlen öğlen.

    (haksızlık olmasın düzeltmesi; kuzey avrupa başta olmak üzere dünyadaki 200 ülke ve bağımlı yaklaşık 100 ülkeden 5-6 sında yasalmış. bu arada bilmeyene, kısmi olarak birlikte olma hakkı, evlilik hakkı değildir, ordan burdan kopyalayıp bunu büyük haklarmış gibi göstermeyin pls tşk)
    #1167365 (merenptah, 17.01.2007 14:57 ~ 15:44)
/ 2
Copyright © 2009 - uludağ sözlük

turkiye de lezbiyenlere bakis acisi başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. turkiye de lezbiyenlere bakis acisi ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu turkiye de lezbiyenlere bakis acisi nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur. in this page you can find information about turkiye de lezbiyenlere bakis acisi. Copyrights of the articles are belong to their authors.