sevgiliden ayrıldıktan sonra atılacak son sms

  1. 11 4
    iki sevgili ayrılmadan önce sevgi sözcüklerinin havada uçuştuğu karşılıklı binlerce sms gönderilmiştir. bu kadar sms den sonra yazılacak bir sms daha yokmudur. iki sevgili ayrıldıktan sonra içinde kalanları ne yapar, ya nefretini gönderir ya bitmeyen sevgisini ama çok gururlu değilse sevgiliye gönderilecek son bir sms mutlaka vardır.
    #3903571
  2. 36 3
    bana yaşattığın bunca güzel şey için sana teşekkür ederim. hoşçakal.
    #3903579
  3. 29 19
    yarın öğleden sonra eşyalarımı almaya gelicem ev de olmazsan sevinirim. anahtarıda bırakırım çıkarken.
    #3903589
  4. 28 1
    bir zamanlar benim en sevdiğimdin,
    şimdi sen de bana yabancı oldun.,
    sen benim kalbimde solmaz çiçektin,
    ne yazık ki sen de sonunda soldun.
    #3903593
  5. 26 -7
    Halen sevilen bir kişi ise (bkz: ) yazılıp yollanabilir. eğer iş nefret ve intikama döndüyse çok güzel sevgi mesajı yollandıktan 10 dakika sonra pardon sana değildi. aslında "x" şahsınaydı diyerek gönderebilinecek mesajdır.
    #3904402
  6. 127 106
    Ayrılık diye bir şey yok, bu bizim yalanımız.
    Sevmek var aslında; özlemek var, beklemek var.
    Şimdi neredesin, ne yapıyorsun?
    Güneş çoktan doğdu, uyanmış olmalısın.
    Saçlarını tararken beni hatırladın, değil mi?
    Öyleyse ayrılmadık, sadece özlemliyiz ve bekliyoruz.. *
    #3904406
  7. 18 13
    seni hayatımın hiç bir döneminde bir daha görmek istemiyorum...
    #3904429
  8. 16 16
    ardı arkası kesilmeyecek zannedebileceğiniz kadar uzun sürecek mesajlar silsilesinin ilk mesajıdır.
    #3904540
  9. 30 21
    ölürsen sevinirim...

    edit: farkettim ki "ölsen üzülmem" daha etkili. *
    #3904609
  10. 9 4
    ohhhh beee dunya varmis.
    #3904747
  11. 28 20
    sanki aşkı öğütmeye programlı gibiyiz
    aslına bakarsan insan olarak iyiyiz...
    ama daha fazlasını isteme benden yalvarırım...
    ben bittim artık kalmadım...
    ben bittim artık kalmadım...
    (bkz: ikili delilik) ~ ~
    #3904781
  12. 9 5
    hala seni sevidigimi bilmeni istiyorum ama bu mesaja cevap vermeni istemıyorum. her şey bitti artık.
    gibisinden bi mesaj.
    #3904857
  13. 49 45
    en iyi tepki, tepkisizliktir. olumsuz bir mesaj dahi ona olan ilginizi gösterir ki, buna da hiç gerek yoktur.
    #3904907
  14. 25 18
    seni dövmediğime gerçekten dua et.
    #3904937
  15. 11 11
    sevgili veya başkası, bir şey bittiyse eğer en güzeli susmak olduğundan, aslında gereksiz mesajdır. ama bazen okkalı bir cevabı hak eden öyle pis sözler vardır ki, içimizde tutmamız, ruh sağlığımıza zarar verir. aslında, birkaç cümlelik bir mesaj, söylemek istediklerimizi anlatmaya yetmez. kitaplar yazsak yetmez. son birkaç cümle ve susmak. kısacası; arkasından, sonsuza dek suskunluğumuzu getirecek mesajdır.
    #3904950
  16. 8 8
    ayrıldıktan sonra atılmaması gereken sms'dir.

    eger sen birinden ayrılıyorsan zaten, olay bitmi$tir. geriye dönüp de olayı uzatmanın hiç bir manası yoktur. ha aradan gunler gecer sonra anlarsın ki onsuz olamıyorsun, i$te o zaman sms ti mail di istersen mektup(o senin secimine kalmı$) yollar geri kazanmaya çalı$ırsın.
    ama ayrıldıktan sonra gidip sms atmanın hiç bir anlamı yoktur. adam gibi ayrılırken ne söylemek istersen onu söylersin zaten...
    #3904955
  17. 25 4
    zaten seninle sevismek bir vucutla masturbasyon yapmak gibiydi..*
    #3904967
  18. 8 6
    "asuman mı aysun mu daha güzel eski sevgilim olduğun için biraz kıdemlisin senden tavsiye alayım tanırsın o kızları hangisi daha iyi yemek yapar." şeklinde biri gider biri gelir laubali kendini beğenmiş sms'i.
    #3904988
  19. 51 33
    birazdan seninle yaşadığımız ilişkiyi tam ve eksiksiz olarak anlatan bir sms alacaksın ve bu sms benden aldığın son sms olacak denilerek ilk sms yollanır. akabinde ilk sms te bahsedilen ikinci sms ise boş bir şekilde yollanır...

    (bkz: kizlara verilen ayarlar)
    #3904998
  20. 19 6
    seni hiç unutmıycam. *
    #3904999
  21. 15 10
    yolun açık, benim yolumdan uzak olsun.
    #3905012
  22. 43 35
    atılmayan smstir.
    çünkü biliyorum . bir eski sevgiliye en çok koyacak olan şey unutulmaktır. zamanında onunla yaşadıklarını inkar etmeden basit bir ''oldu bitti''yle insanlara anlatman, yaptıklarına tepki vermemen mesaj atmaman arayıp sormaman ona ne kadar basit olduğunu düşündürcek.ha düşündürmezse ona ne yapsan kâr etmez.
    o yüzden tekrar ediyorum ellemeyin o telefonu bırakın o arasın. arasa bile cevap vermeyin . çok tehlikeli bir entry oldu sanki.
    #3905056
  23. 17 2
    ''harcadığım paralar boğazında kalsın, ayrıca senin tek sorunun ne biliyor musun o koca kafanın popondan daha büyük olması'' * *
    #3905074
  24. 8 3
    konusacak bişey yok ömer son sözümü söyledim ben kendine iyi bak.
    #3905232
  25. 8 -1
    beni tatmin edemiyordun, yatakta senden daha iyisini bulurum.
    #3912548
sevgiliden ayrıldıktan sonra atılacak son sms ile alakalı başlıklar