bugün 617 başlık
kapat

sevdiğim kız bana abi deyince

  1. 8 8
    her genç delüğanlının başına gelen, gelecek vahim olayı konu eden 45lik.
    #6582427
  2. 2 2
    hemen herşeyin çakma olduğu bi programda sımsıcak insanımızın göz dolduran performansıyla içimize işleyen sözler dizisi.
    #6582433
  3. 7 0
    mükemmel bir performansla gönüllerde yarışmayı başlamadan kazanan azimli bir arkadaşımız.
    #6582448
  4. 2 2
    harbi harbi takdir edilmesi gereken birinin yapmış olduğu güzel parçanın içersindeki söz.
    #6582455
  5. 12 8
    - abi
    - efendim turfan
    - abi sevdiğim kız bana abi deyinceee...
    - eee turfan?!!!
    - gömdüm kafayı suratının ortasına.
    - iyi bok yemişsin turfan.
    #6582478
  6. 6 1
    yeni bir hakkı bulut doğuyor dedirten gencin harika şarkısı.
    #6582593
  7. 5 1
    isminin mahmut olmamasını temenni ettiğim gencimizin şarkısı.
    #6582619
  8. 8 3
    hepimizin tuvalette ya da evde yalnızken ağızla yaptığımız elektro bağlama efektine bir de bateri eklemiş görme engelli bir arkadaşın bestesi. ülke tv ye gidince turkay ağbim beaniii konuğ alınca aa ahh şeklinde söylerdi. geçen akşam da aynı yağlamadan bir de acuna çekti. sevmiyorum lan seni.
    #6582644
  9. 8 6
    - sevdiğim kız bana abi deyince
    + eee sonra?
    - dedim abi deme lazım olur.
    + eee o ne dedi?
    - "anana anne deme belki o da sana lazım olur" dedi.
    + ağır olmuş sanki?
    - lan sus sende sktrgt başımdan ya!
    #6582691
  10. 5 1
    helal olsun denilecek yetenek şovu.
    #6583036
  11. 7 3
    acmak istedigim ama kapatilan basligimdir.
    ayrica bu yarismadan kesinlikle bisey cikmaz derken okadar rezillerin ardindan bilal goregen in cika gelmesi harika oldu.
    #6583260
  12. 2 2
    dokunaklı bir söz.
    #6625650
  13. 5 4
    karacaoğlan'ın da bu konuda bir şiiri vardır. (bkz: bir kız bana emmi dedi)
    #6625658
  14. 0 0
    karacaoğlan zamanından kalma kavramlardır bunlar. şimdi ne abisi ulen, canım cicim, karabaş oluyoruz yanlarında. abi nerde?
    #6625733
  15. 2 1
    bir kız bana emmi dedi neyleyim şarkısının dinlenmesi gereken durumdur.
    #6625745
  16. 3 3
    (bkz: göt oldum abi)
    #6625762
  17. 13 13
    -yapma ibrahim abi..
    +sıçtırtma asuman ibrahim abinin şarap çanağına...
    #6625825
  18. 3 -3
    hayat dolu bir engellinin, bakın bakalım kim engelli dedirten hayat performansının ekrana yansıyan yanıdır. biraz arabesk koksa da gerçektir. kız abi deyince ilişkideki konumlamalar bir anda değişir.
    #6626045
  19. 8 1
    (bkz: zevksizsiniz türkiye) tamamen sağlıklı bir kişinin sölediğinde aynı etkiyi bırakmayacağını düşündüren şarkı ?, türkü ?, rep ?
    #6628335
  20. 2 1
    ... deyince nikah düsmez *
    #6628352
  21. 3 2
    geçen sevdiğim kızla sahilde yürüyoruz, cilveleniyor o da bana sivilceli yüzüm evet ama sever ki diyorum, aramızda 2 yaş var benden büyük ama sever ki o beni, büyük olsa bile abla değil ya diyorum, canımın ta içi o benim diye arada magazin programları olmasa yaşayamayacağını düşündüğüm babaanneme anlatıyorum, elinde su katılmış kolasıyla kafa sallıyor bana sever guzuumu kim sevmez diye kafamı örseliyor hatta, arada test çözerkene aklıma geliyor isimini kitabın köşelerine yazıyorum, kitabın kapağına yazmıyorum olur da görür filan diye,

    ne biliyim aşk bu lan diyorum sahilde yürüdük ya ondan hay kafama basıyım, babaannemin kolasına sıçıyım, neyse bi gün yine sahilde yürüyoruz benim surat soyuluyor sivilce ilacı kullanıyorum ondan, abicim sana bişey dicem ya.......gerisini hatırlayamıyorum ugg li yarim bana abi demişti hem de abicim şefkatle seviyor beni diye düşünüyorum bende işin bokunu çıkartıyım aman altta kalmıyım diye iyice sıçıyorum duruma söyle halam ya söyle anam, söyle biradercim, dur abi noluosaan ya diyor meğerse onun tarzı buymuş sonradan babaannemin magazin programlarından öğrendiklerini aktarmasıyla öğrendim tüm gerçeği,

    hala kitabımda ismi, hala arada abicim der, hala severim kitabımı da saklarım göstertmem.
    #6628430
  22. 0 0
    erkin koray'ın kızları da alın artık askere şarkısına benzeyen arabesk tınılı süper parça.

    içimde ehlilleştiremek istemediğim tüm kıro yanıma günde 3 kez damardan enjekte ediyorum. o derece.
    #6678556
  23. 4 2
    x- Ahmet abi.
    y--rica dederim aramızdaki şu abi lafını kaldıralım.mesafe osun istemiyorum aramızda,içiçe olmak istiyorum seninle...
    x-nasıl yani??
    y--gel bak anlatıcam sana...
    #6687372
  24. 0 0
    çeşitli olasılıkları inceleyerek cevap verelim;
    -bi de benden büyük olunca, sevdiğim kız daha iyi anladım, kompleks sahibi bir insan olduğunu. * *
    -sübyancı olduğumu anladım. * *
    -efendim dedim. * *
    #6687418
  25. 2 -1
    Performansıyla bünyede önce şaşkınlık yaratsada, yinede eğlendirmeyi başarmıştır.Ayrıca diksiyonu, konuşmaları bana annemin bir ara çokça dinlediği benim pek hazetmediğim, dini radyoları anımsatmıştır.Sanırım evde bol bol radyo dinliyor arkadaş.
    #6687447