sans toi je suis seul 

kapat
  1. hümeyra'nın sessiz gemi şarkısının orjinal versiyonudur.

je n'ai jamais su dire
    les mots qu'il fallait pour te plaire
    je suis très maladroit
    et je ne comprends pas pourquoi
    car je te fais du mal
    mais sans jamais vouloir t'en faire
    alors ne pleure pas pardonne-moi
    ce sera la dernière fois

sans toi je suis seul
    sans toi mon amour
    la vie ne signifie plus rien
    a quoi servent les nuits
    a quoi servent les jours
    sans toi je suis seul
    sans toi mon amour
    je n'ai plus personne à aimer
    a quoi sert de lutter
    a quoi sert d'exister ?

je crois que nous ne pourrions pas
    nous passer l'un de l'autre
    mais l'amour et la vie
    se fond la guerre bien souvent
    je reconnais du fond du cœur
    que tout est de ma faute
    je regrette crois-moi regarde-moi
    faisons la paix encore une fois
    #3703457 (zoborey, 22.07.2008 18:25)
  2. (bkz: ing.) without you i am alone,
    (bkz: tr.) sensiz yalnızm diye çevrilebilecek şarkı
    #3703553 (la vie est belle, 22.07.2008 18:40 ~ 18:41)

© 2008 - uludağ sözlük

sans toi je suis seul başlığındaki yazılar uludağ sözlük yazarları tarafından yazılmıştır. sans toi je suis seul ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu sans toi je suis seul nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur.

» freelancer » skolastik dusunce » dilara gonder » lemuria » cikma teklifini reddeden kizi mundar etmek » kazikistan cumhuriyeti » baslikta sark kurnazligi yapmak » sutyensiz halini gormeden bir kadinla evlenmeyin » uye girisi yaparken sagda cikan fotograflar » bucuk tepe vakasi a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » sitemap » kısa » Beijing 2008 Olympic Games