populer yazarla mesajlasip populer olamamak 


/ 2
kapat
  1. popüler bir üstyazarla mesajlaşan sözlük kullanıcısının bu eylemine mukabil aynı popülariteyi kendi bünyesinde mutluluk ve kalp çarpıntısı olarak hissetmesine rağmen mesajlaşmanın kişilere özel olması sebebiyle diğer akranları tarafından şahsi olarak tebrik edilememesi durumu. ya da bir nevi 'sevinçler paylaşıldıkça büyür' hadisesine örnek bir başarı varken diğerlerinin bundan bihaber olması.
    #612371 (psychophobia, 06.09.2006 17:06)
  2. çözümü basit olan sıkıntılı durum. popüler yazarın sallamadığı durumda popüler olmayanlara mesaj atın ki, popülariteniz artsın. mühim olan tabana yayılmak... dur üç çaylak daha buldum. merhaba canlar var ya ben bu sözlüğün...
    #612536 (karga, 06.09.2006 18:11 ~ 18:57)
  3. (bkz: popüleri duyunca hemen atlamak)
    #612705 (abuzittin zelzele, 06.09.2006 19:23)
  4. kötü bir şeydir son çare ibadet entrysine girip çırılçıplak soyunmaktır. ancak o zaman popüler olunabilir.
    (bkz: reklamın iyisi kötüsü olmaz)*
    #612712 (Minti_, 06.09.2006 19:27 ~ 19:46)
  5. (bkz: utanır insan böyle salak olunur mu)
    #612725 (montajelemani, 06.09.2006 19:33 ~ 07.09.2006 17:56)
  6. (bkz: popüler yazardan çocuğum olsun istiyorum)
    #612732 (cehennem tanrisi, 06.09.2006 19:37 ~ 07.09.2006 16:30)
  7. bir de şöyle bir şey var; (bkz: bok atıyorum popüler oluyorum ekolü)
    #612857 (6.4.r.1.$.h, 06.09.2006 20:36)
  8. editli tanım: "popülerlik ne lan" dedirtecek bir yazar isyanı.

    hadi her şeyi geçtim. popülerlik falan, tamam.. hadi senin acindan bakalım. zeka pırıltım benim, popüler birisiyle özel mesaj yoluyla iletiştiğinde nasıl popüler olmayı düşünüyorsun? hadi konu mankenimizi montajelemani yapalım bu sefer de.

    "popüler olmak isteyen yazar";

    entrylerine hastayım süpersin aynen devam. zaten 12 yıldır takip ediyorum seni.

    montajelemanı;

    kız mısın?

    ahaha yok lan;

    saol, eyw, olur öyle vb.

    sonra n'olcak?

    hayır bundan sonra nasıl popüler olmayı düşünüyorsun? şey mi diyeceksin sonra;

    "ya aslında nickimin altına 'gelecek vadeden yazardır' gibi bi'şey yazsan?"

    mı?

    hadi yazdı. sonra n'olcak? herkes atlayacak mı, ahaha montajelamanı yazdıysa vardır bi'şey, hadi biz de yazalım..

    dışarısı güzel, çıkın gezin.. türkiye'nin 3 farkına 1.55 veriyor iddaa da netten oynayın, oranlar hayvan gibim.
    #612863 (redwinemania, 06.09.2006 20:41 ~ 07.09.2006 11:47)
  9. (bkz: konusursam sözlükte yer yerinden oynar)
    #612867 (montajelemani, 06.09.2006 20:43)
  10. bir insanın böle bir beklentiye girmesindeki sebep nedir bu sorgulanmalı. uludağ sözlük ortamı da amerikan dizi-filmlerindeki lise ortamı gibi mi?;
    kural 1:populer olmak için populer kişilerle arkadaşlık et. yahu saçmalığa bak biz burda o populer oksijen yiyicilerin asla yapmayacağı bir entellektüel alış veriş yapıyoruz. ama amaç gerçek hayatta sahip olunamayan populeriteye sanal alem üzerinden sahip olmak mı.. kendinizi kandırmayın arkadaşlar,burda ancak dolu ve anlamlı yazılarla sivrilebilinir kanımca;ona buna yandan yanaşarak değil. ayrıca amaç arkadaş edinmekse bu siteye değil e-kolay a mynete ve hatta hi5 yonja vs gibi sitelere vakit ayırın. orda millete mesaj atarak populer olabilirsiniz * ama burda? sanmıyorum..
    #612896 (frejya1st, 06.09.2006 20:53 ~ 10.09.2006 13:11)
  11. (bkz: popüler kültür)
    #612902 (Tucimania, 06.09.2006 20:55)
  12. birçok sözlükçüyü rahatsız etmeyen durum. ama arada hıyarlar çıkmaz mı ? çıkar elbet. konu mankenimiz bu sefer de redwinemania olsun.

    popüler olmak isteyen aklıevvel yazar : poiay
    redwinemania : red

    ------------

    poiay : melaba, 00000 no'lu entryinizi okudum. şahane ötesi. yani ancak bu kadar güzel ayar verilebilir. tenbrikler hakketen.

    red : .....

    poiay : selam. size daha önce de mesaj atmıştım. 00000 no'lu entry için. bak şimdi bi daha okudum. haggaten enfesmiş. meb bunu okullarda yardımcı ders kitabı niyetine okutmalı. helal sana bu yollar.

    red : ....

    poiay : yaw, hocam benim mesajlar sana ulasmıyo mu ?

    red : ....

    poiay : ne g.tü kalkık bi adamsın lan sen. terbiyesiz. insan bi cvp yazar. dalyaprak seni ...

    ------------------------------

    baslık : redwinemania

    kendisine atılan mesajlara cevap verme zahmetine girmeyen yazar. bilin diye söylüyorum. ukala biri.

    edit : kötüleyin bakalım red şakşakçıları sizi ...
    poiay
    04.09.2500


    -----------------------------------

    online list :

    xxx
    yyy
    zzz
    qqq
    fff
    poiay (Ç)
    ehehe
    hahaha
    puahahaha
    #612932 (montajelemani, 06.09.2006 21:04 ~ 21:07)
  13. (bkz: bir ego tatmin aracı olarak sözlük) *
    #612974 (komplikasyon, 06.09.2006 21:18)
  14. şimdi şahsen ben de sözlükte yüzü suyu hürmetine yazılarını severek okuduğum yazarlara entrylerini referans göstererek tebrik mesajları atıyorum. popüler veya değil.

    örnek:
    mey : (02354543542) abi manyaksın ahahaha hatta zuhahahaha..
    x kişi: puhahahahaha

    lan düşündüm düşündüm neden popüler olamıyorum diye farkettim ki attığım her mesaj da ya abi manyaksın, ya da zuhahahah lar mevcut. yani adam zaten beni tınlamaz ne lan öyle dana gibin böğürüyon adam gibi tebrik etsene kılpacino. yok abi benim bu mesaj işini çalışmam lazım çok azimliyim öyle böyle değil ne de olsa derin olan kuyu degil kisa olan iptir lan.
    #613904 (mey, 07.09.2006 09:12)
  15. popüler yazar la mesajlasınca biri nasıl popüler olacak veya popüler yazar nasıl oluyor. (bkz: neye göre kime göre)

    yukarıdaki yazılanlardan çıkan ders şu;

    popüler yazarlar en çok mesaj alan yazarlardır.
    popüler olamayan yazarlar da popüler yazara attıkları mesajların karşılıklarını alamayan yazarlardır. *

    bu başlık yakında en çok mesaj alan yazarlar başlığı ile birleştirilir, ve bundan sonra kimse gelen mesajlarını silmez, arkadaşlarına gösterir hava atar.

    prince : bak cehennem ben ne kadar popülerim 5000 gelen 2 giden
    cehennem : valla helal abi çok popülersin. o 2 mesajı neden gönderdin.
    prince : o zamanlar popülerlik artı oylarla oluyordu gönderdik öle.
    cehennem : ne diyeyim abi büyüksün.

    *

    yukarıdaki entry lerde söylenen popüler yazar kriterleri tamamen hayal ürünü olup kişi ve kuruluşlarla alakası yoktur.
    #614664 (cehennem tanrisi, 07.09.2006 16:28 ~ 16:34)
  16. banane banane bende popüler olmak istiyorum diyen yazar...
    -montaj bi el at be *
    #614683 (aquantass, 07.09.2006 16:34)
  17. popüler yazar olmaya kasmanın saçmalığı üzerine yoğunlaşmış bir durumdur.

    öncelikle "popüler yazar" olmanın kıstasları nedir ?

    hakkınızda atıyorum 11 sayfa entry girilmesi mi lazım ?
    en az 5000 tane entry'niz mi olması lazım ?
    sözlüğe ocak ayında mı kaydolmuş olmanız lazım ?
    konu komşu beraberce sözlüğe girip bir ayar çetesi kurmuş olmanız mı lazım ?
    yoksa tanıdık mod. mu olması lazım ??

    belki de bunların hepsidir, bilemem ama

    "nasıl tanımlandığı belli olmayan" bir sıfata sahip sözlük yazarlarına "anlaşılması mümkün olmayan" bir istek nedeniyle asılıp, eylemin elinde patlaması durumudur.
    #614698 (gothic evil, 07.09.2006 16:39)
  18. popüler ve bir o kadar über alles, allame-i cihan yazarlarımıza, canlarımız ciğerlerimize (amanın yerim ben onları), magazin programlarından öğrendikleriyle, popüler olana sataşmak ya da yandaşı olmak kaydiyle kendi popüleritesini hazırlamak zihni-etiyle, mesajlar yollamaları ve avuçlarını bir güzel yalamaları durumu.

    allah akıl fikir versin ya. nelerle uğraşıyosunuz, gidin bi yüzünüze su çarpın. tövbe yaa
    #614741 (kaptan arka kapi, 07.09.2006 16:49 ~ 17:00)
  19. sözlüğe popüler olmak için gelmiş yazarları anlamak mümkün değil. bir de popüler olan yazarların kendini üstün insan görüp, popüler olmayan yazarlarla dalga geçmesi, aşağılaması, ayar vermeye çalışması hiç anlaşılır bir şey değil. sanırım bu sözlüğün en büyük sorunu bu. herkes popüler olmak için anketler girip, ya da ota boka tespit yapıp "aa bakın işte hayat böyle" diyip kendisinin ne kadar gözlemci olduğunu göstermeye çalışması çok komiktir. halbuki bilgi içerikli entrylerin neredeyse hepsi 1,2 entryle geçilmiş. madem popüler olmak istiyorsanız, popüler olmak için neler yapmak gerekiyor yazayım size(tabi ki uludağ sözlük için geçerli bunlar):
    1.en önemlisi ortam kurmak. herkesle iyi geçinmeye çalışmak. "aaa tabi çok haklısın, çok doğru sölüyorsun, helal olsun sana" özellikle de popüler olan yazarlara böyle mesaj atsanız onlarla hemen kaynaşırsınız. yani biraz yalakalık yapmak şart.
    2.zirvelerin hepsine katılmanız lazım. iki eliniz kanda bile olsa gideceksin. ne kadar gereksizce zirveler olsa bile "ben sizinleyim" demenin bir yoludur.
    3.anket ya da tespit yapmanız şarttır. bilgi içerikli entry girerseniz sizi aşağılarlar "bu sözlüğe eğlenmek için gelmiyor, artislik yapıyor, bütün bilgi içerikli copy paste bunun" gibi söylemlerle karşılaşırsınız ve bu bilgileri bilmediğinizi tespiti yapılır yani salak ve bilgisiz yerine konursunuz.
    4.bunlarla popüler olamadıysanız hala: popüler yazarlara sataşmak ya da moderatörlerle ilgilenerek, yalakalık yaparak kazanabilirsiniz.
    5.yok hala popüler değilim diyorsanız:hz.muhammed, mustafa kemal atatürk, türkiye, kürtler, kürtçe başlıklarına herkesin tepkilerini ya da size katılmaları için bir şey yazarak dikkatleri üstünüze çekebilirsiniz.

    popüler yazar olmak zor bir şey değildir ama iyi bir yazar olmak çok zordur. iyi bir yazar olmak istiyorsanız önce sürekli okumanızı, anlamaya çalışmanızı, sakin olmanızı, çok iyi düşünmenizi ve neyi düşünüyorsanız onu yazmanız yeterlidir.

    not:yazımı okuduktan sonra, lütfen mükemmel zekanızı gösterip popüler olmak için bir de böyle yazı yazmak gerekiyor herhalde, bu da bir tespit değil mi diyip zekanızı göstermeye çalışmamanızı rica ederim.
    #614878 (postmortem, 07.09.2006 17:26)
  20. tamamen espri ve geyik içeren bir başlık ve içindeki entrylerin bir anda böylesine bir gerçeklik ile algılanmış ve bu çerçevede açılımlar getirerek başlığın tüm esprisini bozarak sanki birileri gerçekten de popüler yazar vardır, sen popülersin ben değilim, ben de popüler olmak için ne yapmalıyım diye gerçekten merak ettiği için bu başlığı açmış ve/veya içini doldurmuş gibi gösteren bir hale gelmiş başlıktır.

    sakin olun efendim;

    kimse ben popülerim, sen popülersin, o değil diye bir ayırım yapmıyor. sadece sözlük çerçevesinde bir konuyu esprili bir şekilde inceliyor insanlar.
    #614889 (devedikeni, 07.09.2006 17:31)
  21. hiç yapılmaması gereken olay.

    sabahtan beri devedikeni ile mesajlaşıyorum.çocukluğuma kadar indik.yakında dağa falan kaldırır diye korkmaya başlayıp mesajlaşmayı kestim.böylesi daha iyi.kafam rahat.*
    #614895 (pulp fiction, 07.09.2006 17:32)
  22. (bkz: bırak şuna cevap verme ya)
    #614909 (fth, 07.09.2006 17:37)
  23. görülen o ki, sözlük gibi sanal ortamlarda popüler olmak; olayları algılayış seviyesiyle ve onunla orantılı entryler girmekle ortaya çıkan bir parametre.

    mesela arada arıza tipler çıkıp, o tespitçidir, bu anketçidir, beri ki zirve adamıdır falandır filandır diye tanımlamalar yapıp, sözlüğü hala evinin salonundaki tugla benzeri yazılı eserlerle beyinlerinde konumlandırabiliyorlar.

    o nedenle özünde tamamen sözlük yazarlarıyla testis geçme amacı taşıyan bir başlığa yazılan entryleri ciddiye alıp gaza gelebiliyorlar. senin sözlüğün sana, benimki bana kardeşim. formata uy, bilgi mi girecen, anket mi yapacan, seri eksi oy mu verecen, ne halt edeceksen et, yoksa illa "herkes eğleniyor burada, demek öyle haa... ulan dalyapraklar ayar öyle verilmez böyle verilir" mantalitesiyle kasma kendini.

    hayır sanki herkes babasının tapulu malı muamelesi yapıyor sözlüğe,canımı sıkan o. yoksa her yazılan, okuyan tarafından öyle ya da böyle değğerlendiriliyor. ne bu popülerlik çabası, yazabiliyorsan yaz. er ya da gec değerin anlaşılır. ama yok ben illa popüler olacam diye hala ibik ibik entryler giriyorsan kusura bakmayacaksın gülüm bülbülüm ...
    #614935 (montajelemani, 07.09.2006 17:45)
  24. denize düşen yılana sarılır emsalinden yola çıkılarak uludağa çıktık ilk zirveciye dolanalım bari-duygusunu uyandıran eylemdir.karlar çabuk erir...haydi bre!!
    #614957 (fayaka, 07.09.2006 17:56)
  25. (bkz: delinin biri kuyuya bir tas atmis kirk akilli cikaramamis)
    #614987 (nane limonata, 07.09.2006 18:06)
/ 2
© 2008 - uludağ sözlük

populer yazarla mesajlasip populer olamamak başlığındaki yazılar uludağ sözlük yazarları tarafından yazılmıştır. populer yazarla mesajlasip populer olamamak ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu populer yazarla mesajlasip populer olamamak nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur.

» 11 eylul 2001 » proleter ne lan » usuyen kutup ayisi » 22 agustos 2008 scorpions istanbul konseri » uretim cini » lost atasozleri » bilkent universitesi » cooler than jesus » sela » sen suyu isit ben geliyom a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 » sitemap » kısa » Beijing 2008 Olympic Games