bugün 522 başlık

okulların aptal teneffüs zilleri

  1. 3 -3
    genelde mozart eserleri çalar.
    #7459094
  2. 5 4
    dedeler müziği ile çalan okul ziline rast gelmemiş bir bünyenin söylemiş olduğu laf.
    #10790853
  3. 1 1
    bizim ilköğretim okulumuz evlilik müziği çalıyordu. herkes buğulu,buğulu bakıyordu birden etrafa ne günlerdi.
    #10790877
  4. 0 0
    evimizin yakınındaki okulun tenefüs zili: mor ve ötesi- cambaz *
    #10790889
  5. 0 0
    bazı okullarda apaçi marşı çalınıyormuş. nekadar salakça olur zil çalar hocalar kalkar kopar falan.
    #10790890
  6. 0 0
    (bkz: happy birthday to you)
    #10790914
  7. 0 0
    Valla bizim evin karşısında var bir tane, hababam sınıfı müziği çalıyor. O değil de bazıları hakikaten aptalca oluyor. TAm yazılıdan zıçmak üzereyken sizi mozartın selamlaması hiç de iyi gelmiyor aslında.
    #10790932
  8. 0 0
    eskiden tüp arabalarının yan sokaktan geçmesi ile zil mi çaldı tüpçü mü geçti ikileminde kalmamı sağladığı olmuştur.
    #10790937
  9. 2 2
    samsun 23 nisan ilköğretim okulunda titanic gibi bir saçmalık var mesela.
    #10790954
  10. 0 0
    o değil de sözlük bi iki hafta önce yolda yürürken kız meslek lisesi denilen yerden apaçi müziğinin geldiğini duydum.
    (bkz: ve koşarak uzaklaştım)
    (bkz: gençlik nereye gidiyo)
    #10790957
  11. 0 0
    uh ah dev adam 12 dev adam müziği ya da hababam sınıfının efsane müziği tenefüse çıkarken en çok kullanılanı sanırım. derse girerken müzik farklı olmalıdır. tenefüse çıkarkenki zil sesiyle derse giriş zilini aynı yapmak stratejik bir hata olur. derse girişte daha arabesk tonlar kullanılmalıdır.
    #10790961
  12. 1 1
    outro lex vallahi ben bunu duydum.
    #10790962
  13. 0 0
    bizim evin yanında var bir tane ilköğretim okulu zil sesi de "bir kuş konsa badi parmağıma".
    artık okullar aşmış kendini.
    apaçi çalacaklar diye korkuyorum.
    #10790963
  14. 0 0
    ibrahim tatlıses'in sabuha'sı gibi saçma sapan olanları da olan zillerdir.
    #10790965
  15. 0 0
    göreev yaptığım okulda öğretmenler zili hande yenerin sana kırmızı çok yakışıyor parçasıydı.
    Allahım ne günlere kaldık.
    ''-sana kırmızı çok yakışıyor-sevgili öğretmeler ders başlamıştır.''
    #10790970
  16. 1 -1
    "sabahlara dayanamam osman aga" biz de bu zil çalıyor.
    #10790974
  17. 0 0
    (bkz: liseli başlıklar)
    #10790987
  18. 1 1
    (#10007453)
    (bkz: acı ama gerçek)
    #10790997
  19. 0 0
    sıkıcı bir dersten sonra çaldıysa, dünyanın en güzel nağmesi gibi gelen zil sesidir kendisi.
    eş anlamlısı hürriyettir o an.
    #10790999
  20. 0 0
    geçen dönem bir okulun apaçi müziği olduğu duyulmuştur.
    #10791006
  21. 1 1
    (bkz: nobrain müziği) *
    #10791016
  22. 0 0
    eskiden istanbul başakşehir deki bir okulunki "türkiyem canım benim" şeklindeki şarkının melodisiyle çalıyordu.
    #10791030
  23. 1 1
    (bkz: suni teneffus zili)
    #10791033
  24. 0 0
    efenim maalesef ki bu sene balıkesir merkezde bulunan çoğu lisede apaçi müziği çalıyor.gittim bakayım eski okulumun haline dedim demesine ve tam zamanında mezun olduğumu anladım.okulundan şikayetçi olan arkadaşlar şükredin halinize.
    #10791048
  25. 1 1
    okullardaki gereksiz teneffüs zilleridir. balıkesir fen lisesi'ndeyim ve ister inanın ister inanmayın, teneffüse çıkarken apaçi ayin müziği çalıyor, derse girerken de "hele bi geeeeelll" müziği çalıyor. ismini zahmet edip araştırmadım o derece. yok muydu kardeşim newton'un falan bulduğu bi müzik?
    #10791177