bugün

Oyuncu Filmdeki Karakteri

Halil Ergün-ihsan
Hande Ataizi-Belkıs
Selma Güneri-Fatma
Sevtap Parman-Avukat Gül
Yasemin Alkaya-Gülizar
Ceren Erginsoy-Natali
Murat Coşkuner-Hilmi
Hülya Karakaş
Ülkü Ülker
Ayşen Tekin
Melike Tözüm
Arslan Kacar

kadrosunun oynadıgı;

yönetmenligini: irfan tözüm'ün yaptıgı,
senaryosunu : mete özgencil ve irfan tözüm ün yazdıgı 94 dakikalık, 1996 yapımı türk filmi..
ilginç karakterleri ve sırf oyunculuklar için izlenmesi gereken bir yerli yapımdır.
hande ataizi nin çırılçıplak soyunduğu 96 yapımı türk filmi..
hiçbir kurgusal güzelliği olmayan, oyunculuktan kastı çırılçıplak kadın soymak olanların övmeye çalıştıkları tamamen zavazingo diye nitelendirilebilecek bir filmdir. yazıktır. günahtır.
yazıktır, insanların zamanını ve parasını boşu boşuna almış oldukları için.
günahtır, elin s.kini kaldırmanın derdi size mi kaldı.

değil türk sinema tarihi dünya sinema tarihinde bu film kadar başka bir iğrenç film yapılır mı bilmiyorum. ve, açıkcası sanmıyorum.
Hande Ataizi'nin gencecik bir kızken, senaryo ve yönetimdeki tüm aksaklıklara rağmen, çok iyi bir performans sergilediği, usta oyuncu Halil Ergün'e kesinlikle yazık edilmiş, kadın duyarlığını yakalama kaygısıyla yapılmış ama fazlasıyla özenti kalmış bir film. Teknik açıdan o günün koşullarında yine de eli yüzü düzgün denilebilir.
hiçbir kadının birbirine benzemediğini işleyen bir film. hiçbir kadın bir diğeri gibi kokmaz, kokamaz.
akranlarımın gençlikle çocukluk arasın da olduğu zamanlarda porno niyetine izlediğimiz güzelimsi film.

' mum kokup kokmadığınızı anlamak için gelmişdim 'demişdi adam.

bizde topyekun ' dalsana lan hatunlara' demişdik.
* *
Mum kokusuyla başlayıp bol ketçaplı kan kokusuyla biten , Hande Ataizi'nin çıplak görüntüleriyle insanı erotizmden soğutan , son on dakikasının öldürülen sapık babanın cesedinden kurtulma fikri ve eylemiyle geçtiği , Halil Ergün'ün o alışılmış ses tonuyla film boyunc farklı rollerde karşımıza çıktığı irfan Tözüm yapımı film .
ilk 10 dakikasına kadar dayanabildiğim filmdir.
nisa suresinde ateistlere vaad edilen müslüman eli değmemiş topraklarda yaşadıkları anlatılır.
Memeden geçilmeyen film. Şimdi niye böyle filmler yapılmıyor, iyice yobaz olduk.
Bir dönemin masturbasyon malzemesi.

Napak oğlum imkanlar buna el veriyordu amk.
Zamane gençlerinin mastürbasyon filmi.

Hande ataizi'ye bakıp asılmayan nesile aşina değiliz.
1940'lı yılların ikinci yarısı Beşiktaş'ta bir konak'ta Firuzan Hanım ihsan adını koyacağı bir erkek çocuk dünyaya getirmek üzeredir. 1950'li yıllar. Firuzan Hanım, Fatma adında 5-6 yaşlarında bir kız çocuğunu evlat edinir. ihsan ve Fatma iki kardeş gibi büyürler. Robert Kolej'de okumakta olan ihsan, Natalie ile büyük bir aşk yaşamaktadır. Natalie'nin konsolos olan babasının ülkesine dönmesi Natalie'nin intiharına, ihsan'ın da odasına kapanmasına sebep olacaktır. 1970'lerin ihsan'ın annesinin ölümü üzerine aile tamamen çökmüş bir durumdadır. Fatma evlenmiş ve Belkıs adında bir kızı vardır. ihsan ise kapanmış olduğu odada yaşamını sürdürmekte ve Fatma'nın yardımlarıyla ayakta durabilmektedir. Film böyle devam ediyor.
Sonları çok geyik moda dönüveren bir filmdi.