kurtlar vadisi teror yayimlanmasin 


/ 3
kapat
  1. eksi sozluk'te jesus vs mohammed tarafından başlatılmış ve sonuna kadar desteklediğim kampanya.

    cem uzan saçma vaatleriyle yüzde altının üzerinde oy almadı mı? o zaman bu dizinin etkilediği insan kitlesini düşünün.

    toplumda ana baba sevgisinden uzak büyüyen, yoksul, okuma yazma bilmeyen o kadar çocuk var ki, onlar bu deli saçmalarını gerçek sanıyor ve terörize oluyor.

    sadece onlar değil tabi, pek çok aklı başında olduğunu düşündüğümüz insan da gaza geliyor.

    " kurtlar vadisi'nden önce de bu toplumda şiddet vardı " gibi değerlendirmelere katılıyorum. ama "şiddet vardı " diye o şiddete daha fazlasını eklemek gerekmez, ikincisi bu saçmalık o şiddeti meşrulaştırıyor.

    kan çanağının içinde yüzüyoruz dostlar

    her yıl binlerce insan saçma sapan sebeplerden vurulup öldürülüyor. yılbaşı akşamı taksim meydanında vurulup ölen üniversite öğrencisini düşünün, beşiktaş tribünlerinde bıçaklanıp ölen o genç taraftarı, adana'da öldürülen genç kadını düşünün. düşünün allah düşünün.

    yoksulluk + cehalet + kapitalizm = şiddet, savaş, ölüm

    kurtlar vadisi ve türevleri bu denklemin kapitalizm ayağı, bu dizileri üretip yayımlayanlar bal gibi de sonuçların farkındalar ama gelen paralar o kadar tatlı ki.

    ülkemizde insan olmak ve öyle kalmak giderek güçleşiyor.

    not: bu konuda aramanız gereken numara 4441178
    rtük'ü arayarak bu dizinin ekrandan kaldırılmasını istediğinizi söylemeniz yeterli.
    #1240202 (kargabeyaz, 01.02.2007 00:18 ~ 19:41)
  2. sonuna kadar katıldığım katılmamız gereken kampanyadır (eğer kampanyaysa). ortaya daha bir sürü yeni polatcıklar çıkarsa, ülkece daha çok hepimiz hırantız diye slogan atarız.

    (bkz: türk gençliğinin tarih bilinci)

    sonradan edit: ne kadar çok vadicimiz varmış yada kurtumuz mu desem...
    #1240212 (kolibandı, 01.02.2007 00:21 ~ 02:11)
  3. (bkz: istemeyen izlemesin)
    #1240263 (eşşağan ala gazuğu, 01.02.2007 00:32)
  4. potansiyel katillerin izlemesi açısından sakıncalı, fakat şu ülkede neler döndüğünü öğrenirse belki bi iki güzel iş başarabilecek potansiyel gençlerin izlemesi açısından iyi olduğunu düşündüğüm bir dizi olmasından dolayı kısmen katıldığım kampanya.
    #1240272 (aangelicaa, 01.02.2007 00:33)
  5. (bkz: 444 1 178) arayın yerse kaldırırlar.
    #1240276 (kirmizi baslikli istasyon sefi, 01.02.2007 00:34 ~ 00:53)
  6. önce neyin ortadan kaldırılması gerekiyor, sorulması gereken soru ne? filmleri, dizileri mi ortadan kaldıracağız, yoksa iki tane dizi izleyip beline silah kuşanan liseliyi mi eğiteceğiz. seksenlerde tek kanal trt'ydi, haberler kan kussa spiker gülümserdi, en acı biten filmden bile ahlaki bir ders bir ödev çıkartabilmek mümkündü; sokaklar öyle miydi peki? kimden etkileniyordu şiddetten yana olanlar (bunlar da kimse artık, ne cümle oldu)? mavi ay'dan mı?

    zemini düzeltemiyorsunuz, bataklığın içinde yüzüyorsunuz, sonra o bataklığın içinden çıkan siluetlere aa bak işte canavar diye yükleniyorsunuz. üzgünüm ama o canavarları siz yarattınız, bataklığınızla, dizilerinizle ve eli kanlı katillerinizle hepsi sizin eseriniz.

    (bkz: timsah gözyaşları)
    #1240278 (refsum, 01.02.2007 00:34)
  7. bir kampanya halini almış önermedir.

    yayınlansın (+) yayınlanmasın (-) olarak değerlendirilebilir.

    dip not: bu kaçıncı yazışım bilmiyorum ama ısrarla sürdürüyoruz (onunla) * * *
    #1240287 (iceri terligi, 01.02.2007 00:36 ~ 02.02.2007 00:09)
  8. saçmalıktan öte birşey değildir. istemeyen, beğenmeyen, sevmeyen basar kumandasının kırmızı tuşuna izlemez, çocuklarına yakınlarına izletmez. zararlı olabileceğinin farkında olacak kadar şuurlu değil ise de, programa muhtemelen koyulacak uyarı işaretine göre hareket eder. yok yine izleyeceğim, yakınlarıma da izleteceğim derse başına gelebilecekleri hakediyordur.
    #1240299 (peyderpey, 01.02.2007 00:39)
  9. medya ozgurlugu var ya ne olacak..dusunce ozgurlugu var...o var bu var...e bir de onu bunu yasaklayan rtuk var...karısık bır sey* sonucta desteklemeyecegım bır kampanya...komik...izleyen izler izlemeyen izlemez.
    #1240329 (mini, 01.02.2007 00:44 ~ 00:48)
  10. toplumda geniş bir yer bulan önermedir.haklısınız,bu ülkede ne oluyorsa hep bu kahrolası dizi yuzunden başımıza geliyor.ne güzel sevinmiştik bitti diye ama tekrar çekilip yayınlayacaklar.şimdi bir sürü potansiyel katil silahlarını ellerine alıp diziyi ilham kaynağı olarak görerek kurbanlarını nasıl öldüreceklerini planlayacaklar.(!)

    geçelim artık bunları,bırakalım böyle bahaneleri.toplumsal sorunların bu şekilde çözülemeyeceğini herkes biliyor.kurtlar vadisi yayımlanmasa her şey güllük gülistanlık mı olacak sanki?politakacıların bulduğu günü kurtarma amaçlı bahaneler efendim bunlar.

    (bkz: bir günah keçisi olarak kurtlar vadisi)
    #1240344 (shunketsu, 01.02.2007 00:47)
  11. insanlara milliyetçilik duygusunu aşıladığı için mi yayınlanmasın? işinze gelmiyor mu? yoksa milliyetçilere düşman mısınız? şiddet sahnelerine gelince cevap çok basit. kumanda elinizde çocuklarınıza izletmezsiniz. o kadar da olsun yararı zararından çok daha fazla bu dizinin kanımca.
    #1240345 (barış, 01.02.2007 00:47)
  12. bardağın dolu tarafından bakmamız gerektiğin düşünüp katılmadğım kampanya. kurtlar vadisi ülkemizde şiddeti körüklemiş olsada, memleket üzerinde dönen kirli olayların halkımızca öğrenilmesini sağlamıştır. gazete okumayan haber izlmeyen yurdum halkını birazcık ne olduğu hakkında fikir sahibi olmasına katkıda bulunmuştur.
    #1240352 (laazimlik, 01.02.2007 00:49)
  13. 'şiddete yönlendiriyor' mantığıyla şiddetin asıl nerden esebileceğini bilmeyenlerin kampanyasıdır.
    şiddete başvuranların masumane dayanağıdır kurtlar vadisi. bu yüzden de bir şamaroğlanı haline getirilmiş dizidir kendileri. asıl kimse bana böylesine içgüzar lafların arkasına saklanarak laf kalabalığı yapmasın. devletin kendisinden haberi olmayanlara devletin nelerini öğretmiştir bu dizi. ee besle kargayı oysun gözünü.

    edit: önümüzdeki dizinin serisi terör üzerine olması bu diziyi önemli kılar. gençlerimiz, nesillerimiz hiç olmazsa nasıl o.ç bir örgüt olan pkk ile karşı karşıya olduğunu bilsin.
    #1240366 (alonejuveline, 01.02.2007 00:51 ~ 01:02)
  14. rütüğün zaten neyi yasaklayıp neyi yasaklamayacağı çoktan belli olmasından dolayı; 100 milyon telefon, mail, fax... falan falan gelsede asla yayından kaldırmayacağı bir dizidir hırtlar vadisi. bende farkındayım ki bu diziden sonra polatçıklar pırtladı ama bunlar zaten vardı sadece uygun koşullar oluştu. bilirsiniz ki konuştuğumuz her insanın amcası, dayısı, bacanağı ya mafyadır yada çok derin tanıdıkları vardır *. bence bu sorunu dizide aramak yanlıştır bugünlere belli bir birikim sonunda ulaşılmıştır. *
    (bkz: frankeştayn ın su yüzeyinde kendi yansımasını görmesi)
    #1240370 (gigantic, 01.02.2007 00:52)
  15. milliyetcilik ile ilgili hic bir film yada dizi yayinlanmasin, fasistliktir cunku. bize yakismaz ama bir amerikanin yaptigi buram buram milliyetcilik kokan filmleri tassaklarimizi ovarak seyredebiliriz her nekadar mantik kurallarini zorlasa bile.
    #1240372 (mese odunu, 01.02.2007 00:52 ~ 09.02.2007 10:37)
  16. elbetteki yayımlanmasın. çekilsin ocaklarda kurt posterlerinin önünde oturup altında çay içen arkadaşlarımız. çekilsin bir köşeye kız arkadaşının elini tutuyor diye eşşek sudan gelinceye kadar bir genci döven dostlarımız. çekilsinler gitsinler. adaleti silahla, şiddetle, öfkeyle dağıtmaya kalkışanlar gitsinler. "abim benim, televizyonda gördüm, böle alıyodu eline silahı vuruyodu ben de yaptım" aynısını deyip te kardeşini tüfekle öldürenler olmasın artık. siz arkamızdan gelen bir nesli nasıl bir kin, nasıl bir öfke ile ile yetiştirdiğimizin farkında değil misiniz? siz de mi böyle büyütüldünüz çocukken? derin devleti anlatıcaz diye kıçının binbir köşesinden aforizmalar uydurup da yurdumun "her an gaz haline geçebilme" özelliğine sahip gençliği etkilediğinin farkında değil misiniz?

    lütfen bi siktirip gider misiniz?*
    #1240403 (micro cuts, 01.02.2007 00:59)
  17. kurtlar vadisi izlemekle vatan kurtaracağını sanan güruhun isyan ettiği kampanya.
    nereyi arıyorduk!?
    4441178
    heh tamam ben bi alo deyip geliyorum canlar..
    *
    #1240434 (kaytan biyikli dilber, 01.02.2007 01:04)
  18. (bkz: gorursem soylerim)
    #1240444 (calemityceyn, 01.02.2007 01:06)
  19. guzel bir kampanyadir. kurtlar vadisinin zarari mafya , adam oldurme den ziyade cahil bir halka hedef gostermedir. fasizme karsi gibi gorunup fasizmden beslenmesidir. amerikada godfatherda vardir. scarface de vardir. ama bu filmlerin iciredinde insanlari fasime ozendiren ogeler yada populizmle halki yanina cekme gibi bir amac yoktur. olsaydi zaten buna tepki gelirdi. zaten avrupada amerika sevmedigin dusuncedeki adamlari oldurme gibi bir olay yok o sadece gelismemis ulkelerde olur bu acidan kaldirilmasi gerekir ve katildigim kampanyadir.
    #1240581 (what is your problem 2, 01.02.2007 01:31 ~ 01:32)
  20. (bkz: tavşan dağa küsmüş kurtlar vadisi teror yayimlanmamış) * * *
    #1240614 (balyancho, 01.02.2007 01:38 ~ 01:40)
  21. kamu güvenlik teşkilatı'nın 4441178'i 900'lü hatlara yönlendirmesiyle sona erme sürecine girme ihtimali bulunan hareketin sloganı.
    #1240620 (çakan adam, 01.02.2007 01:38)
  22. (bkz: yetkililerle konuştum haberler iyi)

    kurtlar vadisi hayat sevince güzel olarak geri dönecek.
    anlaştık biz aramızda...

    kabaca senaryo taslağı:
    ali, elif'in yüz vermediği çirkin, fakir fakat gururlu bir gençtir. ali geçirdiği estetik ameliyat ile polat alemdar'a dönüşür. elif, polat'a yani ali'ye aşık olur...
    olaylar gelişir...*

    (bkz: boka sarmak)
    #1240656 (kaytan biyikli dilber, 01.02.2007 01:46)
  23. katildigim iyi kampanya ayrica baska birseyse amerikada da boyle filmler cekiliyor ama amerikanin fasizmle ilgili bir problemi yok ki.. aydinlar oldurulmuyor adamlar zaten zencisi asyalisi sarisini ayni cgorafyada yasiyor. ama almanyada boyle bir dizi cekilemez cunku orda da fasizm var olaya birazda boyle bakmak lazim.
    #1240659 (what is your problem 2, 01.02.2007 01:47 ~ 01:49)
  24. kurtlar vadisi bazı kör cahilleri kötü etkiliyebilir hatta etkilemektedir de. Ama şu da bir gerçek terör bu ülkede var olduğu sürece bu ülke bir adım ileri gidemeyecek.o kadar çok insan var ki terörün ne kadar büyük bir tehtit olduğundan habersiz. Ve bu insanlar monoton bir şekilde tv izliyorlar. Bu insanlara bazı şeyleri öğretmek yine tv ile olacaktır. Onun için yaralı olma ihtimalide vardır kurtlar vadisi terörün.
    (bkz: kan uykusu)
    #1240673 (klasnick, 01.02.2007 01:51 ~ 01:52)
  25. http://www.showtvnet.com/yardim/index.asp
    #1240689 (ve tanri kadini yaratti, 01.02.2007 01:55)
/ 3
Copyright © 2009 - uludağ sözlük

kurtlar vadisi teror yayimlanmasin başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. kurtlar vadisi teror yayimlanmasin ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu kurtlar vadisi teror yayimlanmasin nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur. in this page you can find information about kurtlar vadisi teror yayimlanmasin. Copyrights of the articles are belong to their authors.