bugün

aç olan insan nasıl kuru ekmeği kebap gibi görür ve o ekmeği yerken o na niyet eder öyle de, bu ayetten bunu anlayan kişi ya ailesinden birine ilgi duyar bu iğrenç ilişkiye olur arar, yada ücretli bir islam düşmanıdır.

edit: yanlış tespittir. öyle birşey yoktur.
en başa gidecek olursak, adem ile havva gibi bir teoriyi sunduğu için bile doğru sayılabilecek tespittir.
ziynet sakınma ve gösterme olayını direkt cinsellik olarak yorumlayan aptalca bir bilincin ürünü olaydır.
bir gerizekalı çıkarsamasıdır.

normalde tefsirsiz sadece meal okunmaz. çünkü kur'an ayetleri bir bütündür. ayetler birbirini tefsir niteliğindedir. bu yüzden, tek bir ayet alınıp mealine bakıldığında maksadı hasıl olmaz.

ama burdaki ayette tefsire dahi ihtiyaç yoktur. biri bu ayeti, çevresindekilere açılın saçılın şeklinde anlıyorsa en iyiniyetlice gerizekalıdır. allah düşmanı,islam düşmanı hatta misyoner dahi olabilir.
annesinin, kız kardeşinin, teyzesinin, büyükannesinin, yeğeninin saçından tahrik olup onlara karşı cinsel istek duyan insanların yorumudur.
annesinin saç telinden tahrik olan dini bütün müslümanlara göre bir sorun olmayan ayetlerdir.
Cimaya zorlamak gibi bir durum yoktur. Orada olanı okuyup, olmayanı da akıldan uyduraarak bunu doğru kabul etmek akıl işi değildir. Sırf islama laf atmak için yapılıyor bu.
Şimdi orada ensest ilişkiye davetiye çıkarmak diye birşey yok. işte orada saydıklarımıza kapan ama kendi çocuğun ve babanla istediğini yap diye bir şey demiyor, bunu kastetmiyor da.
Bir de ayet meali yorumlanırken yapılan bir diğer yanlış var, sadece o ayeti yorumlamak. Lisedeki din kültürü hocamızın lafıydı, "o dediğin yerin üç ayet üstüne üç ayet altına bakmak lazım" derdi.
Bir de o konuyla ilgili diğer ayetlere de bakmak lazım, çünkü kuran biraz da şifreli yazılmış. Şifreliden kastım sadece zeki olanlar anlasın, insanlar anlamak için daha zeki olmaya çalışsınlar diye.
(bkz: iftira)

kur'an gayriahlaki ilişkileri yasaklamaktadır. zorlama yorumlarla bunun aksini iddia etmek art niyetliliktir. haliyle kur'an insanları robot haline getirmemekte ve ev halkı arasında yakınlık derecesine göre gündelik ev hali içinde belli serbestilere izin vermektedir. bunu gayriahlaki şeylere davetiye çıkarmak olarak yorumlamak belki "kişi kendinden bilir işi" kapsamına, belki art niyete girebilir.
Sizin yuzunuzden ateistligimden utanacagim yakinda denilecek tespittir. tamam cok mantiksiz yerler var ama bu da artik sacmalamaya girmis.
--spoiler--
ailenin kadınına şehvet duymayan hizmetçi vb. tâbi kimseler...
--spoiler--

Kendi kopyaladiğini anlayamayacak kadar embesil kişinin saçmalamasıdır, ciddiye almayın.
kardeşinde sana helal ilişkiye mi giriyosun helal demesini cinsel ilişki olarak gören aciz beyin.
muhtemelen ensest ilişkiye maruz kalmış dallama söylemidir.
aklı sikinde olan sığ fikirli dine diyanete düşman neferlerin uydurduğu düşüncedir.
allah kelamından şüphe duymak müslümanca bir davranış değildir.
Zinet bölegesinin neresi olduğunu bilmeyen yazar sözüdür. Ne yani evde çıplakmı gezin diyor bu adet. Yoksa bunun savunanların annesi yüzüğü kolyeyi vanijal bölgesinemi takıyor?
herkesi kendi ailesi gibi sananların benimseyeceği ve düşüneceği düşünce tarzı.
güncel Önemli Başlıklar