kuran i kerim in sifresi 



kapat
  1. Uyanık bir adamın yazdığı, "falanca surede falanca adet şu kelimeden var, bu yüzden ay'a 1960larda gidilmiştir;bu yüzden demirin atom numarası şudur" şeklinde abudik bağlantılar içeren kitap.
    Bu bağlantılar için de hiç kasmadan gerekli sayıya, tarihe istedikten sonra çok rahat ulaşılması mümkün.Nereye çekersen oraya...

    Halkımız aylarca bunu okudu, bunu dinledi...Bir Turgut Boduroğlu imzalı "Elektrik Makinaları" kitabını verelim bakalım çözebiliyor mu;şifre bulabiliyor mu içinde?Kapağını bile anlayamaz.
    #612069 (goksunv, 06.09.2006 15:14 ~ 15:16)
  2. (bkz: omer celakil)
    #612082 (keserim ulan topunuzu, 06.09.2006 15:17)
  3. 3+5=8 bir fazlayı çıkartalım 8-1=7 işte 7 ! 7 bilmem ne bilmem ne.. yaa işte kuran'ın şifresi şeklinde olmayan şifrelerdir. yorumsal olanlardır bana göre..
    #612144 (Eldaina, 06.09.2006 15:40)
  4. (bkz: kuran-ı kerim'in şifresi)
    #1333148 (kasimpasa canavari, 22.02.2007 09:08)
  5. omer celakil'ın yazdığı ve kuran'ın şifresini çözdüğünü iddaa ettiği kitaptır.

    ebced hesabı ile ve değişik tekniklerle ayetlerin şifresini nasıl çözdüğünü anlatmaktadır. bazen "vay be harbi doğru söylüyor adam" diyorsunuz okurken.
    #1333155 (kasimpasa canavari, 22.02.2007 09:11)
  6. (bkz: cracklenmiş kuran i kerim)
    edit: (bkz: tövbe estağfurullah)
    #1333317 (BerAent, 22.02.2007 10:24 ~ 10:28)
  7. kur'an-ı kerim'in tek bir şifresi vardır ve o da şöyle der: beni oku, anla, önüne gelen dallamanın saçma sapan uydurma yorumlarına inanıp da islamı yanlış yaşama. seni uyarıyorum ister uy ister uyma ama kimseyi de uymuyo diye yargılama.
    (bkz: açık ve net)
    #1333910 (tayk, 22.02.2007 14:17)
  8. tanrı'yı insani seviyede algılamanın hatalarındandır.
    #1334057 (hyperion, 22.02.2007 15:08)
  9. nasıl bakarsan öyle görürsündür. herşey insanın anlayabileceği gibi olmalıdır şifreliyse nasıl anlayacağız.
    #1334077 (kolibandı, 22.02.2007 15:13)
  10. kuran'ın şifresi islam'dır. onu herkes anlamaz. insanların kimisi bakar durur ona, kimisi okur durur; onların aklına gelmez bir türlü allah'ı ve resulünü her şeyden çok sevmek... kuran'ın şifresi budur... kuran çok gizli bir şekilde, ancak halis kulların farkedebileceği bir matematikle böyle der : "allah'ı ve resulünü her şeyden çok sev, yoksa işin yaş!"
    #1334079 (donjuandemarkobey, 22.02.2007 15:13)
  11. allah'ı tanrı şeklinde algılamanın hatalarındandır.
    #1334163 (dabaddah, 22.02.2007 15:31)
  12. (bkz: kuran ı kerim keygen)
    #1702621 (micro cuts, 29.05.2007 23:56)
  13. kuran i kerim de çok sık tekrarlanan bir cümle vardır. mealen;
    biz kuran ı insanlar anlasın diye apaçık indirdik.

    sen gene şifre arıyorsan ara. can sıkıntına iyi gelir.
    #1703491 (pilotmont, 30.05.2007 09:25 ~ 09:39)
  14. öm (bkz: er çelakıl) adlı bilge kişinin çeşitli bazen maematiksel maceralar bazen de olayları benzetmeler sonucu yazdığı abuk subuk,amaçsız ancak gerizekalı insanların okuyup etkilenebileceği türden adında da anlaşılacağı gibi satması için ne yol var sa denenmiş kitap.
    şifre şifre diye o kadar kastırılmış ki;arı kelimesi geçen ayet kaç? bilmem ne...arının kaç tane kromozu var?bilmem ne bölü 2....hah evet o zaman allah burda arının kromozom sayısını söylemiştir *.
    kitabın sorunu şudur ki şifreleri-eğer varsa- çözmek için her seferinde ayrı bir yol benimsemiş ve sistematik bir yol geliştirememiştir.yani bir olay olduktan sonra utana sıkıla bu kuran da yazıyordu,allah bunun haberini verdi diyebilirsin ama madem şifreyse öncesi hakkında bir şey söyleyemezsin
    #1703505 (gokturk, 30.05.2007 09:36)
  15. belirli bir sayıya, tarihe ulaşmak bilinmeyen tarih ve sayılara ulaşmaktan çok daha kolay olduğundan çok da ciddiye alınmaması gereken kitaptır.*
    #2060256 (thebrunette, 03.08.2007 01:10)
  16. kuran-i kerim'de şifre aranmasına gerek yoktur,herşey gayet açıkça yazılmıştır.
    (bkz: yazıldığı gibi okunur)
    #2060353 (supermario, 03.08.2007 01:22)
  17. 3 ile 5 i toplarsak 8 eder, burdaki 3 asal sayı, 5 ile ortak tarafları da ikisinin de tek sayı olması iki tek bi çift mantığında yola çıkarsak 3. surenin 5. ayetindeki 8. kelime bize anlatıyorki ya da ne bilim.
    #2181328 (mezarkabul ftw, 23.08.2007 00:45)
  18. bununla ilgili çok mükemmel bir kitap vardır, hayretler içinde okursunuz ve elhamdülillah müslümanım dersiniz. yalan felan değildir, oldukça mantıklı ve kafadan sallama birşey de değildir. herkese okumasını tavsiye ederim.
    #2181363 (Hezer, 23.08.2007 00:50 ~ 24.08.2007 23:28)
  19. ömer celakıl'ın saçmalamasıyla utopik olarak meydana çıkan şifre.
    #2181374 (kediye kafa atan mucahit fare, 23.08.2007 00:51)
  20. #2181328 gibi ne idüğü belirsiz, her seferinde farklı hesaplamalar kullanılan, #1333155 daki gibi birtakım şifrelerin ebced hesabıyla bulunduğu, şifre denilen kargacık burgucuk şeyler.
    son birkaç yılda ziyadesiyle araştırmacı çakalın üzerinde durduğu konudur aynı zamanda. aslında kur'an-ı kerim'in şifresi 610'dur. hatta hatırlatma sorusu da "hangi yıl inmeye başladım?"dır.
    (bkz: ben yaptım oldu)
    #2182183 (historiadeunamor, 23.08.2007 03:33 ~ 20:13)
  21. bir zamanlar ortalarda bakın ben doğru söylüyorum şeklinde ağlayan bir yazarın kitabına verdiği isim.

    kuranı kerim de açık açık ya da gizli gizli her olay tarihi ile verilse, her sayı bulunabilse de...

    kuranı kerimin emir ve yasaklarına uymayanlara fayda vermeyeceği aşikardır.
    #2182264 (enemyof, 23.08.2007 04:18)
  22. kirilmis olan sifredir.
    buyrun: 09 f9 11 02 9d 74 e3 5b d8 41 56 c5 63 56 88 c0.
    * *
    #2182295 (revolter00, 23.08.2007 04:45)
  23. Ebced hesabından bahsedilir. Yani her harfin bi rakamsal karşılığı vardır. Buna dayanarak bişeyler çıkarılmaya çalışılmıştır. Alimler ve diğer din bilginleri bu hesabın doğruluğunu doğrulamışlardır. Her ne olursa olsun farz edelim ki kuran-ı kerim de şifreler saklı. insanoğlu sanki bu şifreleri çözünce akıllanacak mı? insan kendi içindeki şifreyi çözerse zaten kuran-ı kerimde şifre aramasına gerek yoktur.
    #2183321 (monster88, 23.08.2007 12:59)
  24. (bkz: lkejfğiıFGiONGAiNiieogıneoıigeingner) bu biri,
    (bkz: jfroıtfrıowııqewurıojfnğpqğğrkkfdşia) bu da diğeri için.
    #3462774 (www wwwwwwwwww www, 29.05.2008 02:41)

© 2008 - uludağ sözlük

kuran i kerim in sifresi başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. kuran i kerim in sifresi ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu kuran i kerim in sifresi nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur.

» yolun ortasinda yuruyen bayanlar » tom bombadil » kenofobi » hendrix » converse giyen erkek erken bosalir » 7 mayis 2006 besiktas galatasaray maci » hatirla sevgili » rengin soysal » yaran yildizlar » turkiye de uyusturucu maddelerin serbest olmasi » monday bloody monday » bako » iran » ben garanti cennete giderim diyen insan » rui jordao » a » b » c » d » e » f » g » h » i » j » k » l » m » n » o » p » q » r » s » t » u » v » w » x » y » z » 0 » 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8 » 9 » sitemap » kısa » 17 asker sehit olurken golf oynayan komutan » walk over » antu com » gol amina koyim be » uludag sozluk e erisimin engellenmesi » a kiss to remember » nostaljik tramvayda aglamak » ornenando » pathology » alternatif prezervatif isimleri » kktcell » mutlulugun tek yolu yoktur » cit » dialogue with the stars » ultractor