bugün 1021 başlık

kucak dansı

  1. 7 7
    strıptız kluplerınde hatunların cıplak olarak musterıye yaptıkları yakın danstır. amac musterı tatmınıdır. musterı kadına dokunamaz sadece ızler.
    #796251
  2. 3 3
    (bkz: lap dance)
    #1380789
  3. 2 2
    (bkz: hop dance)
    #6584910
  4. 5 5
    selanik'te 30 euro civarı bir meblağ ödenen, hatunun iç çamaşırıyla kucakta dans edip sadece üst kısmını çıkardığı ve hatunun dokunabilecek yerlerine sınırlama getirilmiş erkek için tamamen giyinik olarak geçen seks simülasyonu.
    #7289629
  5. 8 8
    türkiyede olmayan dans çeşididir. Abaza olmamızdan kaynaklanan bir durum olsa gerek.
    #8407054
  6. 3 3
    kıbrıs'ta yapılabilen bir eylemmiş. askerde bi' arkadaşımdan duyduydum.

    Kıbrıs'taki işçi popülasyonunun mardin, hakkari ve diyarbakırlılardan oluştuğunu düşünürsek:

    sikmeseler bari. *
    #18145589
  7. 2 2
    (bkz: sarı tutku) (bkz: ankaralı olmak)
    #18145605
  8. 4 2
    en sevdiğimdir. bir kucak dansından daha iyi bir şey yoktur.
    #18145606
  9. 2 2
    yurt dışında gayet eğlencelidir. türkiyede yapıldığını görmedim.
    #18145628
  10. 6 6
    http://galeri.uludagsozluk.com/r/421589/+
    #19283406
  11. 3 1
    rihanna nın 545 liraya kucak dansı yapması ile tekrar gündeme gelen enteresan danstır.
    #19467167
  12. 4 4
    her erkeğin bir kere denemesi gereken olaydır. zevklidir ama acı verir.
    #20821018
  13. 3 1
    yapmasını bilen bir hatun olduğunda elinde içki ve sigaranla zevkten 8 köşe olabileceğiniz dans türü.
    #20821026
  14. 2 0
    otobüsteki fortçuluğun bir üst modelidir.
    #20821032
  15. 1 1
    striptiz kulüplerinde neden yaptırıldığının araştırılması gereken konudur.

    abi kadına dokunamıyorsun öyle eblek eblek bakıyorsun e kardeşim bakacaksam sadece ne gereği var ki?
    #20821162
  16. 0 0
    Lap dance seklinde de bilinir.
    #20821176
  17. 2 2
    aklima hemen barney stinson i getiren eylem.
    #20821190
  18. 2 2
    pipinize kan oturmasına yol açabilir.
    #21157293
  19. 1 1
    sevgilinin ilgisizleşmesi durumunda yapılacaklar listesine ilk sıradan girecek olan dans çeşitidir.
    #24087842
  20. 3 3
    güney amerika ülkelerinde yayın olan dans türü.
    #24087862
  21. 0 0
    (bkz: lap dance)
    #24087866
  22. 0 0
    Erkeklere zevk veren bir danstır. Bana bir şeyler olmakta.
    #24484939
  23. 1 -1
    Kıbrıs'ta Night kulüpte bana yapılan danstır. Erkek dokunamaz sadece izler lafları sallamasyondur. istediğin gibi dokunabilirsin tabi insan olduğunu unutmayacaksın. Rahat olacaksın bırak hatun işini yapsın yani abazanlara göre bişey değil.
    #24907330
  24. 4 -2
    ciddi anlamda bağımlıları vardır bu dansın.şöyle ki 1 yıl önce birlikte olduğum adam bu dansı öylesine severdi ki kucak dansı öncesinde bi striptiz show da gerekli olduğundan eve striptiz borusu bile taktırmıştı.
    #25174913
  25. 0 0
    (bkz: köçek dansı)
    #25174939