kecioren in seriatin pilot bolgesi olmasi 


kapat
  1. 18 temmuz 2008 akşamı keçiören belediyesi başkanı ve müstakbel ankara belediye başkanı turgut altınok'un zabıta ekiplerinin içki satan bir bakkal sahibi olan alevî bir genci öldüresiye dövmesi ile öğrendiğimiz çalışmadır.

    alevî gencin içkili çay bahçesini kapatıp genci ve babasını bakkallığa yönlendiren, sonra bu bakkalın da gece saat 1'e kadar olan açık kalma iznini akşam saat 11'e çeken belediye başkanı haberde belirtildiğine göre "Dükkan için taşıdığı rakıları gören başkan oğluma, "Taşıyın taşıyın, az kaldı. Yakında şeriat gelecek bunların hepsi bitecek'" diyor.

    bu da bize keçiören'in şeriatın pilot bölgesi ilan edildiğini ilk ağızdan öğretiyor.

    şimdi akp'nin şeriat getirebileceğine hiç inanmadım. bu ülkede %47 oranında şeriatçı olmadığını görmek için matah bir zekâ seviyesine gereksiniminiz yok. bu ülkede insan namazını kılar, rakısını içer. namazını kılmaz, rakısını içer. namazını kılar, içene karışmaz. çoğunluk böyledir ama bunların da sesi pek çıkmaz.

    arada köpek dişlerini gösteren birkaç radikal tip çıkar, böyle ortalığı bulandırır. şeriat gelse ona da yamanır bu tip ama yine de şeriat ilk seni tükürür, o poponu yumuşattığın pudrayı milletin cebinden bu kadar emebilir misin o zaman bilemem.

    zîra kitleyi arkana katınca seni nereye götüreceği bilinmez. çay bahçelerinde eşleri ve sevgilileri ile el ele kol kola olan insanı kovabilen zihniyetin amacı nedir bilmiyorum. bunu tesettüre karşı haksız uygulamalardan dolayı mı yapıyorlar, yoksa gerçekten biz safız da bunlar şeriat getirmek mi istiyor?*

    akp şeriatı getirecekse elini çabuk tutsun, zira bu kafayla oy oranını koruması pek mümkün değil.

    --spoiler--
    http://www.radikal.com.tr...08.2008&CategoryID=77
    --spoiler--
    #3838520 (dr cureklibatur ve bay arkin, 19.08.2008 10:56 ~ 11:02)
  2. (bkz: sincan ın iran olması)
    carsaflilar yuzunden cennetten sogumak diye belirtmiştik.
    #3838543 (norvecli balikci, 19.08.2008 11:01 ~ 11:02)
  3. (bkz: durmak yok yola devam)
    #3838547 (double cross, 19.08.2008 11:02)
  4. yer , konum ve içeriği itibari ile zaten öyle idi dedirten hededir. niyesine gelince ,tek bir örnek vermek yeterildir diye düşünüyorum;
    bir erkek , arkasında da bir kadın , bir ara yanyana geliyorlar ve bu erkek yanından geçen ve biraz gösterişli sayılacak bir hatuna ağzının ve suyu akarcasına bakarken ellen diğer kadının vışş namussuz o ospı! şeklindeki bakışını atarken yakalıyor. evet o bölge pilottur , saçmalama da uçalı çok olmuştur. k.örenin 23 sene öncesinide biliyorum , hiç değişmedi değişmeyecekte.
    #3838586 (ellen, 19.08.2008 11:11 ~ 11:14)
  5. haberin en komik kısmı şurası;

    "Dükkan için taşıdığı rakıları gören başkan oğluma, "Taşıyın taşıyın, az kaldı. Yakında şeriat gelecek bunların hepsi bitecek" demiş. Sonrasında da zaten oğlumu öldüresiye dövmüşler."

    şimdi şöyle bir durum var. bir kere içki satmak alevilerin tekelinde olan bir olay değil. yani içki satma ruhsatını verirken sen sünnisin aga veremeyiz demiyorlar. yani haberde dayak yediği iddia edilen şahsın alevi olduğu neden üstüne basıla basıla anlatılmış anlamadım. belli ki provoke amaçlı kasıtlı bir haber.

    ikinci bir durum da girişte verdiğim komik cümle. yani şöyle diyeyim hiçbir belediye başkanı götüboklu bir bakkalla laf yarıştırmaya girmez. ha illa aralarında bir husumet varsa bir yolunu bulur kapattırır ama gidip de şeriat gelecek zart olacak falan diye kendini küçültmez. ulan koskoca belediye başkanı lan mahalle bekçisi değil bu adam.

    üçüncüsü de bolca mişli muşlu geçen haberlerin şeriatın pilot bölgesi seçilmede ne kadar gerçeklik payı onu düşünmek gerek. mesela ben kadıköy'le ilgili böyle bir haber bekliyorum neden hemen keçiören pilot bölge diyorsunuz ahah.

    hele bir oturun soluklanın yiğenim neymiş bir öğrenin olayı.
    #3838593 (arjen robben, 19.08.2008 11:13 ~ 11:16)
  6. (bkz: sisko nuri)
    (bkz: oh yaa benim olacak)
    #3838620 (Quaresmatique, 19.08.2008 11:19)
  7. doğan medyasının "durmak yok yola devam" motto'sunu hız kesmeden sürdürdüğüne işaret bir haberdir.

    (bkz: at yalanı sikeyim inananı)
    #3838688 (pharaun mizzyrim, 19.08.2008 11:33)
  8. bundan 3 hafta önce mykalkan ben ve bir iranlı arkadşımla kocatepede ikindi namazını kıldıktan sonra -burayı belirtmek zorunda kalıdğım için özür dilerim eksi atan arkadaşlara birazcık vicdan olsun diye- keçiörene teleferiğe binmeye gittik. bir yarım saat gezdikten sonra iranlı arkadaşım aynen şunu söyledi. "burası aynı irana benziyor!" güleyim mi ağlayayım mı anlayamadım. biraz baktım hakaten lan! aynen öyle! ben 20 yıldır keçiören'de oturuyorum bunu fark etmemiştim.

    bu arada (bkz: a takımı)
    #3838712 (eshgal nadarad, 19.08.2008 11:39 ~ 11:56)
  9. dayak yiyen genç denilen haber. ne hikmetse resimde sadece babamla yaşıt bir adam var. ayrıca keçiören gibi nüfusu yüzbinlerle ifade edilen bir yerde belediye başkanı kimin alevi kimin sünni olduğunu nasıl bilecek? radikal gazetesi insanları aptal sanıyor zannedersem...
    #3838808 (grand ekinoks, 19.08.2008 12:00)
  10. keçiören yaşanacak yer demiştim ben zaten * . bir takım yobaz insanlar *orda buluşursa, geri kalan ankara'lılarda rahat rahat, diğer bölgelerde yer, içer, sı.ar. batı özentisi ve bol kültürlü ve sosyal insanlarımızda artık böylelikle, ne türbana laf atarlar ne namaz kılana nede oruç tutana.

    (bkz: ne olur be abi)
    (bkz: keçiörenden bi ev alın bana)
    (bkz: söz karşına çıkmam bir daha)
    #3838850 (secret1907, 19.08.2008 12:07)
  11. turgut altınok'un öncülük ettiği gerici hareket.

    gece saat 1.00'a kadar satış yapabilmek için gerekli ruhsatları olan dükkan sahibi, saat 23.00'dan önce gelen zabıtalar tarafından çivili soparla öldüresiye dövülmüş, dükkanına zarar verilmiş.

    keçiören'de içki satılan büfe, bakkal, market vs. bulunamıyor. satan dükkanlar tehdit ediliyor, dayak yiyor. hem de bizzat belediyenin adamları tarafından.

    habere inanmayanlar biraz haber bültenlerini izlesinler. marketteki güvenlik kamerasının kaydettiği görüntülere göz atsınlar. dükkan sahibine sopalarla saldıran, 'şeriat gelecek.' diye havlayan köpeklere baksınlar bir...
    #3851016 (oblomov, 21.08.2008 20:33 ~ 20:35)
  12. türkiye toplumunun istememesinden bağımsız olarak kimi akp güdümlü belediyeler tarafından arzulandığı görülen bir durumun keçiören'de pilot uygulamasının yapılmasıdır.

    ben konyalıyım, başlığı açarken konya'nın bundan 10 yıl önceki aşırı muhafazakâr haline göre çok daha demokratik bir halde olduğunu biliyordum, ama türkiye'nin kimi yerlerinde bu durumun tam tersi yönde işlediğini görmemek için de akp'ye karşı bir gönül bağı olması gerekiyor kişide.

    oysa ki akp'nin aldığı %47'nin küçük bir kısmı gönül bağı duymaktadır. büyük kısmı vaatlere ve gerçekleşenlere bakmaktadır. alternatif olarak ortaya sunulanların acizliği de ortadayken, bu durum elbette böyle olacaktır.

    ya akp gibi popülist bir partinin içindeki aşırı muhafazakâr kesimin başkalarının hayatına müdahale etmekteki gayretkeşliği? işte akp'li bir partizan için bu sorun değildir.

    aynı haber taraf'ta da yayımlandı. taraf okuduğum gazetelerden birisi. akp'yi her şekilde savunan insan modelini ortaya seren olaylardan biri daha oldu bu, hoş oldu.
    #3851289 (dr cureklibatur ve bay arkin, 21.08.2008 21:20)
  13. yerel seçimler öncesi büyükşehir belediye başkanlığına aday olduğunu söyleyen mhp kökenli turgut altınoka yapılan iftiralardan ve propagandalardan ibarettir.öyle bile olmasa sözlük ahalisine seslenmek istiyorum- susun 6 ay i.melih gökçekten kurtulma şansımızın içine etmeyin sevgili sözlük ahalisi.
    #3851318 (Tufi, 21.08.2008 21:26)
  14. mümkün değildir. önünde kocaman iki tane sincan ve fatih engeli vardir. keçiören, sincan ve fatih ilcelerine oranla daha laiktir. ama çankaya'ya nazaran şeriatçidir, bu dogru.
    #4626075 (day light, 02.02.2009 03:40)
  15. alt yapı sağlamlığı dolayısıyla seçilmiş olabileceğini düşündürmektedir.
    #4626082 (Hyaena hyaena, 02.02.2009 03:46)
  16. doğru önermedir. çünkü sincan ve fatih gibi ilçeler şeriatın beşiğidir. fakat keçiören seçilerek ve değiştirilerek şeriata bürünmüştür.
    ilk pilot bölge dahi olabilir.
    #4626083 (AeroZeppelin, 02.02.2009 03:46)
  17. keçiören'in varoşları tabir ettiğimiz eski gecekondu bölgeleri biraz milliyetçi, yer yer ırkçı ve genel olarak da kendilerine laik sıfatını yakıştıranların şeriatçı dedikleri türden insanlarla doludur. keçiören'in aşağı taraflarında daha özgür bir yaşam bulunmaktadır; ama keçiören'de de o laik teyzelerimiz oturabilmektedir ki ben çok gördüm. keçiören'de de okumuş sınıf bulunur. keçiören mozaiktir yani, çankaya daha az mozaiktir; çünkü oturanların gelir düzeyleri aynıdır hemen hemen. keçiören'de ise başbakandan tutun da inşaat işçisine her meslekten, her zümreden insan oturmaktadır.
    #4626097 (kemalturna, 02.02.2009 03:53)
  18. (bkz: çankaya vs keçiören)
    #4626103 (day light, 02.02.2009 03:55)
  19. he bir de keçiören'deki amcalarımız ve teyzelerimiz belediye otobüslerine kart göstererek ücretsiz bindikleri için öğle saatlerinde hacı bayram'a namaz kılmaya, yumurtaya almaya, ekmek almaya, iki adım gezmeye kızılay'a ve ulus'a giderler. hacı bayram'a öğle namazını kılmaya otobüsle giden kesim şeriatçıdır*. bu amcalarımız ve teyzelerimiz yüzünden keçiören'in herhangi bir yerine giden otobüslerden hiçbirine günün hiçbir saati rahat rahat binilememektedir. bu durumdan ziyadesiyle muzdaribim.
    #4626107 (kemalturna, 02.02.2009 04:00)

Copyright © 2009 - uludağ sözlük

kecioren in seriatin pilot bolgesi olmasi başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. kecioren in seriatin pilot bolgesi olmasi ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu kecioren in seriatin pilot bolgesi olmasi nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur. in this page you can find information about kecioren in seriatin pilot bolgesi olmasi. Copyrights of the articles are belong to their authors.