bugün 2429 başlık

giden gitmistir gittigi gun bitmistir

  1. 4 4
    Terkeden kişinin artık bir hiç olduğunu anlatan cümle.

    (bkz: asla geri dönme)
    #746707
  2. 2 2
    "giden gitmiştir, giden gittiği gün bitmiştir" versiyonuna da rastlanan söz öbeği/cümle. iddialıdır; bu sebepten ötürü de yonja tayfasının favori repliklerinden biridir aynı zamanda.
    #1808029
  3. 2 2
    bunu diyen bunu da dedi;

    (bkz: sevene thank you gidene fuck you)
    #1808042
  4. 3 3
    kabullenildiği an, inanılmaz ferahlatan söz.
    #1944335
  5. 1 1
    devamini da $öyle getirirler..
    (bkz: ben gideni değil giden beni kaybetmiştir)
    internette artik coluk cocugun msn nicklerine sakiz olmu$tur.
    #1944344
  6. 3 1
    hatta devamı da vardır... "ben gideni değil giden beni kaybetmiştir".
    #1944368
  7. 0 0
    (bkz: gidene git gelene gel demeyeceksin)
    #1944382
  8. 1 1
    zaten hayat o biçim, dünya o biçim, gördüm ki olmussun sende o biçim, madem sende o biçim, bana gelmez bu biçim, eyvallah herşey için. *
    #1944402
  9. 1 1
    gidenin arkasından iç ferahlatmak için kullanılan bi cümledir..mutlu olmak isteniyorsa yapılmalıdır..
    #1945205
  10. 2 2
    züğürt tesellidir. rakı masasında ise gitmediği anlaşılır.
    #1945242
  11. 1 -1
    (bkz: sikilmi$ gotun davasi olmaz)
    #1945266
  12. 1 1
    cevap olarak ulen zaten önce ben seni sildim hava mı yapıyorsun şimdi diye içinden geçirebileceğin cümledir.
    #1945325
  13. 3 3
    zamanla, doğruluğu anlaşılan bitiştir. giden, gider ve dönse de ilk gidişinde bitmiştir aslında. size, sırtını ilk döndüğünde, siz de dönmeli ve koşar adım uzaklaşmalısınız. gelse de, kovulmayı hak etmiştir artık. anlam yüklediğiniz her insan böyledir. anlam yükleyecek kadar anlamlı olan sizsiniz aslında. anlamsızlarla uğraşmayın. siz varken, o, anlamlıdır. siz olmadan önce, o bir "hiç"ti.
    #3156872
  14. 0 0
    gidenden sonra yeni başlayan hayatın ilk sözleridir. silen silmiştir sildiği yerden başlamıştır ki bu sözü söylemiştir.
    #3157562
  15. 0 0
    bana her seferinde sezen aksu' nun gitme şarkısını hatırlatan sözdür.hatırlarsınız ki; sezen ablamızda şarkının ilk bölümünde hadi lan ordan pezevenk diye ayarı çektikten sonra, bir kedim bile yok misali bir yalnızlıkla her git kelimesinin peşi sıra -me yi vurgulamıştır.altında ezilmeden önce iyice düşünüp sarfedilcek cümlelerden biridir tezime göre.
    #3157577
  16. 1 1
    ilk patronların söylediğini düşündüğüm söz .

    - giden gitmistir gittigi gun bitmistir
    + patron, adamın aylığını hesaplamayacakmısın
    - kendi gitti ne aylığı
    + ulan 5 yıldır yanında çalışıyor
    - giden gitmistir gittigi gun bitmistir
    + hay bu uludağ sözlüğün, ordan okuyosun bunları başımıza şair kesiliyosun .
    #3157586
  17. 0 0
    (bkz: kişisel ileti filozofları)
    #3549333
giden gitmistir gittigi gun bitmistir ile alakalı başlıklar