bugün
- karınıza range rover alır mısınız16
- ekşi sözlük9
- sözlük kızlarının ayakkabıları13
- icardi1905 silik olsun kampanyası20
- susmayan durmayan israile gemi ticareti10
- icardi190510
- evlenmezsek yaşlanınca ne yapacağız sorunsalı9
- ali erbaş11
- online olup entry girmeyen yazarlar8
- anın görüntüsü17
- bülent uygun15
- haçta iken sevgili ile sevişmek günah mıdır10
- chp genel merkezi önündeki aşırı üks araçlar10
- yakışıklı erkeği çirkin gösterecek şeyler11
- chp'li o tekin'in öcalan'ın fotosu ile pozu21
- sözlük yazarlarının pankekleri14
- çirkin erkeği yakışıklı gösterecek şeyler10
- belediyeler el değiştirince bütün foyalar döküldü23
- ismail kartal12
- akp seçmeni14
- sivasspor'a verilen penaltı27
- sinemaların batma aşamasına gelmesi22
- patiswiss17
- 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı14
- bebek kokusu9
- şu anda çalan şarkı9
- bir kadında ilk baktığınız yer neresi19
- 22 nisan 2024 sivasspor fenerbahçe maçı31
- trollerin karışması8
- fenerbahçe12
- yoga eğitmeni uzun boylu motorcu şamatacı erkek9
- her yaptığı yemeği paylaşan kızın amacı8
- profesyonel fotoğraf makinası tavsiyeleri10
- türk kızlarının beğenmediği erkek tipi13
- inmesi binmesinden daha zor olan şeyler14
- stanleywhite10
- kalbin sadece bir kişiyi seveceği saçmalığı9
- junkman8
- siklememenin getirdiği huzur9
- fenerbahçe'nin bu sene de şampiyon olamaması8
- galatasaray9
- bakire misin diye soran erkek12
- xdearm8
- johnny bellington13
- icardi1905'in adam gibi adam olması15
- binali yıldırım'ın servet15
- mersinden kıbrısa yüzmek12
- sözlükte fake alacak kadar ezik olmak8
- güzel kızların size abi demeye başlaması11
- arda güler9
Grini 50 tonu. Gerci sonunu anlamadim 7 firca darbesi sonunda kari neden aglamaya basladi? Film genel olarak guzeldi jamie reis bastikca ben zevke geliyodum.
Tolga karaçelik’in bütün filmleri. Adam üstüne koyarak devam ediyor. Gişe memuru, sarmaşık, kelebekler, sırasıyla izlenebilir.
Çok bilinmeyen iyi filmler:
(bkz: the invisible guest)
(bkz: focus)
(bkz: game night)
(bkz: happy death day)
(bkz: searching)
(bkz: a cure for wellness)
(bkz: tag)
(bkz: outlaw king)
(bkz: bombshell)
(bkz: the brothers grimsby)
(bkz: death wish)
(bkz: the invisible guest)
(bkz: focus)
(bkz: game night)
(bkz: happy death day)
(bkz: searching)
(bkz: a cure for wellness)
(bkz: tag)
(bkz: outlaw king)
(bkz: bombshell)
(bkz: the brothers grimsby)
(bkz: death wish)
(bkz: hannibal)
(bkz: yeşil yol)
(bkz: big fish)
matrix serileri.
(bkz: jumanji)
(bkz: inception)
(bkz: cengiz han)
(bkz: sis)
(bkz: the game)
(bkz: tenet)
(bkz: delicatessen)
(bkz: Das Boot)
(bkz: titanic)
(bkz: sineklerin tanrısı)
jurrassic park yalnızca 1.
(bkz: ask the dust)
(bkz: top secret)
(bkz: stutz)
(bkz: one flew over the cuckoo s nest)
bu gece için aklıma gelenler.
(bkz: yeşil yol)
(bkz: big fish)
matrix serileri.
(bkz: jumanji)
(bkz: inception)
(bkz: cengiz han)
(bkz: sis)
(bkz: the game)
(bkz: tenet)
(bkz: delicatessen)
(bkz: Das Boot)
(bkz: titanic)
(bkz: sineklerin tanrısı)
jurrassic park yalnızca 1.
(bkz: ask the dust)
(bkz: top secret)
(bkz: stutz)
(bkz: one flew over the cuckoo s nest)
bu gece için aklıma gelenler.
Türk Sineması için konuşacak olursak; Şener Şen'in de dediği gibi "Umut" filmi çok farklı bir yerde duruyor. "Sevmek Zamanı" sinematografi olarak rakipsiz ve üstüne film yok. Konu anlatımı olarak Lütfi Akad'ın "Gelin-Düğün-Diyet" üçlemesi iyi filmler. "Kader Böyle istedi" ve "Bir Demet Menekşe" anlatım naifliği, "Bataklık Bülbülü" basit senaryosuna rağmen samimiyetiyle ön planda olan filmler. "Kambur" filminin duygusal yapısı hiçbir filmde yok. Son dönem işlerinde "Nuri Bilge Ceylan" filmleri ve "Takva" üst seviye filmler. Sadri Alışık filmleri, çok sevmeme rağmen kendisinin yeteneğinin çok altında kalmış. Onun da "Serseri" filmi rakipsizdir.
Yabancı filmlerde iran yapımları çok güzel. "Reng-i Huda" ve "Serçelerin Şarkısı" çok iyi. Japon Sineması'nda Akira Kurosawa filmlerinin alayı çok iyi; fakat "Raşomon, Yojimbo ve Gizli Kale" filmlerini daha çok sevdim. Rus Sineması için Tarkovsky filmlerinin izlenmesi ne kadar zor olduğu herkesin malumu; ancak herif bu işin nirvanası ve filmleri kıyas kabul etmez. "ivan'ın Çocukluğu, Stalker" özellikle favorim. Kısa olmasına rağmen "Silindir ve Keman" dahi çoğu Amerikan filmini şamar manyağı yapar. Kısa film demişken; Fransa yapımı "Kırmızı Balon" filmini şiddetle tavsiye ederim. Yine Fransız Sineması'ndan "Güzel ve Hayvan" filminin sanatsal dokusu müthiş.
Anime filmlere de değinecek olursak; "Akira" mihenk taşı bir yapım. Miyazaki ve Takahata filmleri çok güzel. Takahata'nın "Ateş Böceklerinin Mezarı" ve Miyazaki'nin "Gökteki Kale, Yürüyen Şato" enfes yapımlar. Son dönemde Makato Shinkai'nin filmleri de hiç düşünmeden izlenebilecek kalitede.
Güney Kore sinemasında izlediğim en iyi film "Parazit" filminin yönetmeninin "Cinayet Günlüğü" filmi idi. Rakipsiz ve çok farklı bi' anlatımı var.
Yabancı filmlerde iran yapımları çok güzel. "Reng-i Huda" ve "Serçelerin Şarkısı" çok iyi. Japon Sineması'nda Akira Kurosawa filmlerinin alayı çok iyi; fakat "Raşomon, Yojimbo ve Gizli Kale" filmlerini daha çok sevdim. Rus Sineması için Tarkovsky filmlerinin izlenmesi ne kadar zor olduğu herkesin malumu; ancak herif bu işin nirvanası ve filmleri kıyas kabul etmez. "ivan'ın Çocukluğu, Stalker" özellikle favorim. Kısa olmasına rağmen "Silindir ve Keman" dahi çoğu Amerikan filmini şamar manyağı yapar. Kısa film demişken; Fransa yapımı "Kırmızı Balon" filmini şiddetle tavsiye ederim. Yine Fransız Sineması'ndan "Güzel ve Hayvan" filminin sanatsal dokusu müthiş.
Anime filmlere de değinecek olursak; "Akira" mihenk taşı bir yapım. Miyazaki ve Takahata filmleri çok güzel. Takahata'nın "Ateş Böceklerinin Mezarı" ve Miyazaki'nin "Gökteki Kale, Yürüyen Şato" enfes yapımlar. Son dönemde Makato Shinkai'nin filmleri de hiç düşünmeden izlenebilecek kalitede.
Güney Kore sinemasında izlediğim en iyi film "Parazit" filminin yönetmeninin "Cinayet Günlüğü" filmi idi. Rakipsiz ve çok farklı bi' anlatımı var.
1) The Godfather
2) Shawshank Redemption
3) interstellar
4) The Good The Bad and The Ugly
5) Schindler's list
6) Lord Of the Rings (tüm serisi)
7) Matrix ( tüm serisi)
8) Parasite
9) The Green Mile
10) Titanic
Liste daha uzar, gider ama şimdilik top 10 bunlar.
2) Shawshank Redemption
3) interstellar
4) The Good The Bad and The Ugly
5) Schindler's list
6) Lord Of the Rings (tüm serisi)
7) Matrix ( tüm serisi)
8) Parasite
9) The Green Mile
10) Titanic
Liste daha uzar, gider ama şimdilik top 10 bunlar.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar