deniz baykal i protesto eden adamin dovulmesi 


/ 4
kapat
  1. Adana'da yaşanan mükemmel bir demokrasi örneğidir.Sadece düşündüklerini belirten adam tekme tokat dövülmekle kalmamış ana bacı küfürde edilmiştir.

    --
    Mitinglerde samimi bulmuyordum bu adamı ve yandaşlarını,ama bu olaydan sonra gerçekten çok inanıyorum 22 temmuzda bütün oylarım deniz baykala.
    --

    http://www.youtube.com/watch?v=3P8VZJJOWdM +
    #1692958 (murat 131ini satan erdener abi, 27.05.2007 16:27 ~ 19:54)
  2. ali samiyen'in önünde fener tezahuratı yapan adamın dövülmesinden bir farkı olmayan olay. taraflar yer değiştirsede yine aynı şey olacaktır.
    #1692993 (ayvirsin, 27.05.2007 16:39)
  3. (bkz: linc girişimi)

    tasvip edilemeyecek olaydır.
    #1692995 (muhayyil, 27.05.2007 16:40)
  4. bir vatandas olarak en dogal hakki olan protestosunu, (küfürsüz bir sekilde) yapan adamin ne hale düstügünü gördügümüz andir. zamaninda tayyip erdogan'i protesto eden adamlar ne kadar göge cikarildiysa, bu adamin da yerin dibine sokulmasi pek sasirtici degildir. ayrica ulusal medyamizin bu olayin üzerine gitmemesi ayiptir ve günahtir.

    tehlikenin farkinda misiniz
    #1692998 (B2daLo, 27.05.2007 16:41 ~ 02.06.2007 21:16)
  5. chp' nin demokrasi anlayışının yansımasıdır.
    #1693001 (silte, 27.05.2007 16:42)
  6. deniz baykal'ı protesto etme nedenini gerçellemiş hadisedir.endişeye mahal verilmemelidir.
    (bkz: teorinin pratikleşmesi)
    #1693002 (laedri, 27.05.2007 16:42)
  7. chp düşmanlarına malzeme vermiş, yapılanın çok yanlış olduğu davranıştır.
    #1693004 (Bohemian Rhapsody, 27.05.2007 16:43)
  8. chp hiç bir zaman demokrat bir parti olmadıki zaten dedirten olaydır..
    #1693057 (dragonhead40, 27.05.2007 17:02)
  9. eger bu olayin aynisi recep tayyip erdogan'in basina gelseydi bu basligin altinda en az 5 sayfa olurdu! ama nedense o aydin(!) ve modern(!) yazarlarimiz bu konu hakkinda pek yorum yapmak istemiyorlar. ikiyuzluluk diye buna derim ben!
    #1693177 (sobaninyanindayatanevkedisi, 27.05.2007 17:44)
  10. demokrasi adına kötü bir olaydır. ancak, görüldüğü üzere, deniz baykal en ufak olumsuz bir müdahalede bulunmamakta, bir ağız dalaşına girmemekte, yürüyüşüne aynen devam etmektedir, korumalarına veya partililere "alın şunu başımdan" gibi herhangi bir söz sarf etmemekte, engelleme talimatı vermemektedir... deniz baykal otobüse bindikten sonra, "sandığa gömülceksinizzz, antalya düştü siz de düşceksinizzz" demeye devam etti... şimdi şunu da ekstra olarak belirtmek isterim ki; bir antalyalı olarak, o sinir ve stressin üstüne bu herif veya herhangi birisi benim bulunduğum bir yerde, "antalya düştü" deyip aklı sıra dalga geçmeye çalışırsa "allah yarattı" demez girişirdim... kişiye yapılan saldırıyı tasvip etmiyorum ancak, adam uzatıkça uzatıyor kasıtlı olarak... protesto etti tamam, istediği lafı söyledi tamam... adam otobüse binmiş, hala laf yetiştirecem diye uğraşmakta... yetmiyor, deniz baykal antalyalı ya, antalya'ya laf atıyor... ulan antalya bu vatanın toprağı değil mi? işe hiç bu noktadan bakılmaz ama... bu arada, başbakan'a mersinde yapılan protesto hiç de bu yapılan gibi nezaketsizce değildi, nezaketini bozan başbakan'dı... son olarak; bu olayı deniz baykal'ın şahsında somutlaştırmaya çalışmak oldukça sığdır.
    #1693186 (paleface, 27.05.2007 17:47 ~ 28.05.2007 02:28)
  11. vatandaş:
    bu ülkeyi öyle bir gerdiniz ki
    öyle bir gerdiniz ki bir milyon insan serpittiniz
    sokağa ama bişey başaramadınız.
    bu ülke 80 öncesine dönmeyecek!
    hiçbir şey yapamayacaksınız.
    burdan birşey çıkartamayacaksın
    antalya'yı gömdüler, sizi de gömecekler.

    ....
    deniz baykal'ın yüzünde seninle muhatap olmuyorum,
    arkadaşlar icabına bakacaklar gülümsemesi..

    vatandaş:
    en doğal hakkımı kullanıyorum
    kimseye birşey demiyorum sen geç lokantana.
    o sandığa gömüleceksiniz, sizi kimse kurtaramayacak.

    ....
    küfürler hakaretler tekmeler tokatlar
    .....

    -ben vatandaşım
    ...
    küfürler hakaretler
    .....
    ben sana küfür mü ettim?
    ---------------------------

    laik izbandutlar iş başında.
    bir vatan savunması daha böyle gerçekleşti.
    orada olsam ben de linç ederdim türünden söylemler yüzsüzlük alameti olarak değil,
    vatan -ya da chp aynı şey- aşkıyla yanıp tutuşma katsayısının aşmışlığı olarak değerlendirilmelidir.
    #1693241 (muhayyil, 27.05.2007 18:01 ~ 18:02)
  12. olay bir chp'liden ibaret değildir. o pozisyonda hangi parti olsa kesin ordan bir fanatik çıkar ve adama vururdu bunu partiye indirgemek esas yanlış olandır. o adama vuran ne baykaldır ne korumasıdır yanlızca fanatik bir chp'lidir.bu bir chp'li davranışı değil futbol basketbol ve diğer rekabet koşullarında da görülen fanatik türk davranışıdır.
    #1693243 (ayvirsin, 27.05.2007 18:02)
  13. chp aşkının gözleri kör, kulakları sağır ettiğinin resmidir ayrıca.

    video'yu izlerken biplenmeyen küfürler gün gibi ortadayken,
    vatandaş ben sana küfür mü ettim diye söylerken,
    e tabi kaynak samanyolu haber!

    hani şu tersten okununca namaz olan şey.
    pardon o zamandı. herneyse aynı şeyin şeyi.

    küfür yok, sevgi pıtırcıklarının iltifatları var.
    linç girişimiyle iyi gidiyor...
    #1693290 (muhayyil, 27.05.2007 18:15)
  14. ne yapmaya calistigi belli olmayan bir insanin basina gelen olaydir. dayak yanlis ancak bariz bir sekilde provakosyon icin oraya gelmis biri.

    biz hala neye nasil tepki koymamiz gerektigini ogrenemedik.
    tepki kondugu zaman nasil karsi tepki verecegimizide hic ogrenemedik.
    #1693303 (quantum30, 27.05.2007 18:19)
  15. ntv, cnnturk, hurriyet, milliyet.. gibi chp seçmenin bol bol yakındığı medya'nın görmezden geldiği olaydır.
    aynısı erdoğan ile yaşanacaktı, görecektiniz siz o zaman flaş haberleri..
    #1693304 (muhayyil, 27.05.2007 18:19 ~ 18:22)
  16. bu olay ne kadar tahammülsüz olduğumuzun kanıtıdır. demokrasi diye kıçını yırtanlar şimdi en demokratik hakkı olan prostesto hakkını kullanan bir vatandaşı linç etmeye kalkmıştır. bugün chp lilere yapılan bu prostesto yarın akp lilerede yapılır ve emin olun onlarda aynısını yapar. çünkü tahammülsüz insanlara dönüştük. ya da dönüştürdüler.
    #1693313 (istanbul icin efkar vakti, 27.05.2007 18:22)
  17. - abi deniz baykal'ı protesto etmişler...dayanadım dövdüm.
    + ananı da al git.
    - abi ne diyorsun? halk, özgürlük, düşünce, cumhuriyet, laiklik...
    + şaka gibisin!

    sadet: halkçımız halkı döver, hareketçimiz hareket çeker, anavatanımız anamızı s.ker, ak olanımız enseyi karartır, işçi olanımız patronluk yapar, birlikçimiz hizipçilik yapar...

    yeni seçimlerde bir parti kurulsa, adı da ekmek partisi olsa kaç oy alır acaba?

    yazardan not: ulan tüm partilere saydırdık en kötü entrylere girer miyim acaba? *
    #1693314 (scooby doo, 27.05.2007 18:22)
  18. rte ye demedigini birakmayan, onu ve yakinlarini asagilayan, her turlu hakareti eden, ulkeyi bolmek ve laik-antilaik kamplasmasina suruklemek icin elinden geleni yapan "saygili" vatandaslarimiz, kufur bile etmemis bu adama saygisiz ve provokator diyebiliyorlar!

    (bkz: yuh dedirten durumlar)
    #1693355 (sobaninyanindayatanevkedisi, 27.05.2007 18:31)
  19. sandığa gömülmek terimi baraj altında kalmayı ifade ediyorsa, neticesinde çok büyük ihtimalle chp'nin sandığa gömülmeyeceği; ama akp ile hiçbir ilişkisi bulunmayan (!), samanyoluhaber çalışanlarını ömrü hayatında ilk kez gören (!), bizden herhangi biri olan vatandaş murtaza'ya (!) acı biçimde yumrukların gömülmesidir.
    #1693358 (ogasi, 27.05.2007 18:31)
  20. olay adamın dayak yemesi yada linç girişiminde bulunulmadır. fakat nedendir bilinmez montaj suclaması yapılıyor. gülünç bir durum

    gora'daki cem yılmazın ifadesi ile:

    (bkz: az önce gördük motajı)
    #1693389 (babilibabilibuu, 27.05.2007 18:36)
  21. doğru söyleyene yapılan haddi aşan, terbiyesizce köyden kovma edimi-fiili tahammülsüzlüğün yanı sıra post modern gerici tektipçi sözde demokrat özde oligarşik- öz-erksel taifenin halkı parya olarak gördüğünün de bariz ifşası hadisesidir.
    #1693401 (abra kadavra, 27.05.2007 18:38)
  22. normaldir. ben bir fenerbahçeli olarak galatasaray'ın bir kutlamasına gidip de "şampiyon fener ulan. ulusoy'a rağmen hem de!" diye bağırırsam özhan canaydın kılını kıpırdatmaz ama orada bulunanlar bana tekme tokat girişir.

    haa, özhan başkan da bana bir şeyler derse o durumda -mesela "3-5 kelleden çıkan sesler bizi bağmalaz, biz işimize bakarız." gibisinden-, orada ne işi olduğu belli olmayan -ya da aslında olan- fenerbahçeli "ben" ile muhattap olursa, işte o zaman sorun var demektir.
    #1693465 (soyle-boyle, 27.05.2007 18:53)
  23. şöyle bir durum var orada; arada bir yerde dövülen vatandaşa karşı terbiyesiz deniliyor. adım kadar eminim ki dayağı yiyen adam küfür etti. küfüre rağmen dövmek doğru mu? yanlış...
    #1693488 (herostratos, 27.05.2007 18:57 ~ 21:39)
  24. şaşırtmayan olaydır, ilginç olan recep tayyip erdoğan'ın her cümlesinden cımbızla lafları alıp sınır tanımadan en uç noktada eleştiri yapan zihniyet bu başlık altında niye yazmamaktadır acaba, yoksa deniz baykal ve partisi ne yaparsa yapsın haklı ama ak parti ne yaparsa yapsın yanlış mıdır onlar için, tek yönlü mü bakabilmektedirler acaba mevzulara.
    #1693562 (vincentvega, 27.05.2007 19:16)
  25. adana'da yaşanmış olay.
    #1693578 (StarfreedoM, 27.05.2007 19:20)
/ 4
Copyright © 2009 - uludağ sözlük

deniz baykal i protesto eden adamin dovulmesi başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. deniz baykal i protesto eden adamin dovulmesi ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu deniz baykal i protesto eden adamin dovulmesi nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur. in this page you can find information about deniz baykal i protesto eden adamin dovulmesi. Copyrights of the articles are belong to their authors.