ce que je suis 

kapat
  1. mükemmel ötesi bir holden parçası. müziğin içinde kaybolunduğu gibi, klibi izlenirken de uzak diyarlara yolculuk yapılıyor.
    anlatmak çok zor, hissedilenleri ifade etmek mümkün değil.. dinlemek ve izlemek lazım..
    şimdilik şuradan göz atılabilir;

http://www.youtube.com/watch?v=Gzjs3Ej3suE&NR=1 +
    #2778644 (faaip de oiad, 02.01.2008 06:39 ~ 17:05)
  2. fransızca bilmesem de sözlerini yazmak istedim bu başyapıtın..

j'ai bien le droit
    j'ai bien le droit aussi
    de faillir, défaillir
    jusqu'à mesurer le prix
    mais qu'est ce qu'il m'arrive
    je ris aux larmes
    je larmorie
    je dors au bord de mon lit

oh comme je regrette
    je ne suis pas ce que je suis
    les murs ont des oreilles
    les murs parlent trop
    oh comme je déteste
    la lune qui me surveille
    la lune est dans mon dos

j'ai bien le droit aussi
    de railler, dérailler
    épuiser toutes mes envies
    j'oublie, je bois,
    je bois l'oubli
    je dors au bord de mon lit

oh comme je regrette
    les murs parlent trop
    oh comme je déteste
    la lune qui me surveille
    la lune est dans mon dos

j'ai bien le droit aussi
    de conduire, d'éconduire
    les hommes au bout de la nuit

oh comme je regrette
    les murs parlent trop
    oh comme je déteste
    la lune qui me surveille
    la lune est dans mon dos..
    #2778645 (faaip de oiad, 02.01.2008 06:43)
  3. türkçesi 'ben olduğum kişi değilim' dir.
    çok güzel şarkı çok....
    #3094589 (lalenguademariposa, 04.03.2008 22:24)

© 2008 - uludağ sözlük

ce que je suis başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. ce que je suis ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu ce que je suis nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur.

» sampuan yerine deterjan kullanmak » fausto zonaro » fettos » cem karaca » silent running » sener eruygur » bir kalemde silmek » yakin dogu universitesi tip fakultesi » buyuk mustafa » 11 ekim 2008 romanya fransa maci » ispanyolca » zaman makinesini icat eden turklerin diyaloglari » huzur » tokat » bir capkina yanginim » a » b » c » d » e » f » g » h » i » j » k » l » m » n » o » p » q » r » s » t » u » v » w » x » y » z » 0 » 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8 » 9 » sitemap » kısa » evlilik kredisi » hypnotic brass ensemble » en adi orospu cocugu olmak » elfen lied » gece iskencesi » bir kere bile bira icmemis insan » akp nin dunyanin en guclu siyasi parti olmasi » usurmek » sevgilinin olmesi » yusuf simsek » banun guven hatirina ntv izleyen insan » kavak yelleri » pos makinasi olan dilenci » kapitalizm » deniz feneri dernegi