bugün 855 başlık
kapat

bir vajinada olması gereken özellikler

  1. 49 -9
    erkek muhabbetlerine katılanlar, daha doğrusu iğrenç bir arkadaş seti olanlar bilir: üç-beş erkek muhabbete meyletti mi, muhakkak bir vajina tartışması çıkar ortamda. tartışma derken, kimsenin kimseyi boğazladığı yok. kastım o değil. atıyorum, sen çıkar ''abi şeftali gibisi daha hoş'' dersin, öteki çıkar ''yok be oğlum, asıl marul gibi, kıvırcık gibi olacak vajina dediğin (vay zevkine tüküreyim)'' der.. karşıklı fikir beyan edersiniz. etmezseniz de o sizin kendi arkadaşlık ilişkilerinizle alakalı bişeydir, ötesini siklemiyorum. şurda iki satır yazı yazacam, her boka itiraz edip keyfime turp sıkma yeter.

    şahsi kanaatimce, ideal vajinanın şekil itibariyle şeftaliye benzemesi gerekiyür. tip bu. böyle olmalı. zira daha estetik. peki ben bunu nerden çıkardım? ''aha yine sikiş anılarını anlatmaya başladı dürzü'' diyerek şevkimi kırmazsanız kendimden bir örnekle anlatmak istiyorum: (bunun da hastasıyım: sözlükte seks anılarını anlatanlar varmış.. hadi ya? nerde anlatıyım oğlum, teravih namazından sonra cami avlusunda mı anlatıyım? siktir git troll'lük kovalayan denyolara yap o atarı. çakal seni.)

    muhterem kardeşlerim, kardeşlerim diyorum diye gevşemeyin. oral seks bi yetenek işidir. eğer hassas noktayı bulamıyosan it gibi yala, hatun kısmısı hiçbir bok anlamıyor. sen oraya kafanı gömdüğünle kalırsın. işte vajina şekli bu noktada ekseriyetle önem arz ediyor: zira kişisel tecrübelerime dayanarak söylüyorum; şeftali gibi bir vajinanın hassas noktasını bulmak daha kolay. geçelim bunu, kıvırcık/marul/iceberg gibi olanı ele alalım: bi kere görüntü itibariyle çok çirkin. baştan kaybediyor. gördüğüm 2-3 tanesi vücuttan ve bacak arasından bağımsızlığını ilan etmek üzereydi desem inanır mısın? inanmam diyosun.. şaşırmadım. işine gelmeyince allah'a bile inanmıyon sen. ama öyle, dudak dediğin şey sarkmamış olacak.

    sen bu tasviri anlamazsın. o halde şöyle söyleyim: hepiniz iyi kötü açıp porno izleyen insanlarsınız. yukarıda bahsettiğim şeftali gibi, hadi onu bulamadın kestane gibi vajinayı görsen derhal çanta görmüş kıvanç tatlıtuğ maskeni takıp ''vay vay vay amcığa bak'' der misin demez misin? dersin. peki ötekine ne dersin? ha? necip türk milletinin bir ferdi olarak ''folloş olmuş'' dersin. diyeceksin. demelisin. ben bizzat öyle diyorum. ileri derecede abazan erkekler için vajinanın şekli şemali pek önemli olmayabiliyor, ve hatta o erkekler şekilden çok derinliğine önem veriyor da diyebilirim. sanki belinde bahçe hortumuyla dolanıyo ya haspam, derinlik soruyo. petrol kuyusu mu lan ora? tipsiz herif.

    madem bu kadar konuştuk bazı tecrübesiz ve abazan kardeşlerime de inceden bi açıklama yapmazsam içimde kalır: bak muhterem, seks esnasında senin aldığın zevk var ya hani? hah, o partnerinin amının derinliği veya senin dalganın uzunluğuyla alakalı bişey değil. gözüm yok, şüphesiz herkesin babafingosu 20 santimden yukarıdır burda. çıkarın gölgesinde rakı içmezsem terbiyesizim. mamafif benim afacan kardeşim, o aldığın keyif senin penisinin kalınlığıyla da orantılı. koy bunun yanına vajinanın genişliğini, ne oldu? bi bok olmadı. taşlar yerine oturmaya başlıyor gördüğün gibi. misalen, birlikte olduğun hatunun vajinası biraz geniş diyelim, e allah vermemiş senin çük de yün çubuğu gibi uzun ve ince.. sen bu ilişkiden nasıl bi haz almayı bekliyon bana bi açıklar mısın? oğlum git boşluğu, ya da ne bileyim havuzu falan sik daha iyi.

    kıssadan hisse, tezimi ispatlamak için bir de antrenman taktiği vermek isterim: al eline dalganı, sol elinle kavra, başla otuzbir çekmeye. yalnız bunu iki şekilde yap, önce çavuşunu boğazlarcasına sık, sonra gevşek gevşek sıvazla. hangi otuzbir seansından daha çok zevk alacaksın, hangisinde daha erken boşalacaksın gör. birim zevki bi kenara not et ve sonuçlarını da bana bildirme. anan değilim baban değilim. bana ne lan? serseri.

    bu hikayeyi de yazdığıma göre artık buralardaki misyonumu tamamlamışım demektir.. inci sözlük yetkilileri bonservisimi alsın lütfen. nitrasex nickiyle hesap istiyorum.
    #10569378
  2. 10 4
    kılsız olması, temiz olması, şeftali kokması.
    #10569395
  3. 4 2
    (bkz: delik) anatomik olarak bu şart. yoksa atresia vagina olur.
    #10569402
  4. 6 0
    eğer o vajinada bir penis yoksa o vajinanın tek başina bir anlamı yoktur. evet.
    #10569406
  5. 16 -12
    patlamamışlıktır.
    #10569411
  6. 4 -3
    öncelikle derin olması gerek, sonra özellikle dar olması lazım, çuval gibi değil.
    #10569793
  7. 10 -8
    kokmaması, kılsız olması kaymak gibi yani. dar olması da ayrıca tercih sebebidir
    ama en önemlisi ise fazla yarrak ile tanışmamış olması
    #10573072
  8. 0 0
    pembe, simetrik, kullanılmamış olmaktır.
    #10573082
  9. 17 15
    (bkz: nefes alsın yeter)

    yok lan, olmadı bu.
    #10573088
  10. 3 -1
    giriş yeri.
    yeterlidir efendim.
    #10573093
  11. 36 31
    yabancı dille eğitim yapan iktisadi idari bilimlerden mezun olmuş,
    kendini geliştirmiş,
    alanında en az 3 yıl iş tecrubesi olan,
    prezetabl olması.
    #10573109
  12. 3 -1
    adete giriş veya adetten çıkış aşamasında olmaması.
    (bkz: leş)
    #10573118
  13. 5 3
    (bkz: gel gel ne olursan ol yine gel)
    #10573138
  14. 1 -1
    ilerden sağa dönün yanlış gelmişsiniz kardeşim.
    #10573160
  15. 1 -1
    buradan açınız yazan yerin zarar görmemiş olması.
    #10573177
  16. 2 0
    (bkz: fermuar)
    (bkz: alice harikalar diyarında)
    #10573191
  17. 3 3
    bıyıksız bir kişide olması.
    #10573207
  18. 4 2
    içinden senin gibi birinin çıkmış olmasın yeter. başka da bir özelliğe gerek yok diye içten içten söyletmiştir.
    #10573219
  19. 5 3
    efendi olması...

    vajina dediğin büyüklerine saygılı küçüklerine sevgili olacak.. hanım hanımcık oturacak anne bana yanında sigara içmeyecek.. içkisi kumarı olmayacak.. anamın elini öpmeye götürdüğümde adam gibi öpüp alnına koyacak..
    #10573247
  20. 3 3
    akıllı olsun akıllı.
    #10573253
  21. 1 -1
    abs firen sistemi olsun.. evet tutamıyorum kendimi içine boşalıyorum hep .

    (bkz: igrenciz ibneler)
    #10573273
  22. 2 0
    kendisini erkek muhabbetlerine meze edecek kişilerle muhatap olmayacak olan bir hatunda olması.
    #10573285
  23. 4 4
    vajinanın derinliğinden ziyade kendi derinliği (sıglığı) tartışılacak insandır.
    #10573292
  24. 6 3
    temiz olması yeterli.
    #10573390
  25. 0 0
    atresia vagina olmasında gerisi teferruattır.
    #10573398