bir arkadaşa yapılabilecek en pis şaka

  1. 74 60
    eşek şakaları konusunda uzman bir jürinin, dünyanın dört bir yanından gelen aday piçlikleri, bir hafta boyunca bir otel odasına kapanıp tartıştığı ve birinciyi karara bağladıkları bir yarışma değildir.. red bull falan sponsor olmaz..
    dolayısıyla 'en pis'ini bulmamız söz konusu değildir bu şakanın.. ama baya iddialılarından birini biz bir arkadaşa yapmıştık, zaten bütün bu girizgah da bunu anlatmaya zemin olsun diyeydi..

    lise 1 zamanları felan.. bu herif en yenisinden bir telefon edinmiş.. modelini falan hatırlamıyorum ama artist bişi, gözü gibi bakıyor telefonuna.. çaldığı zaman eskir diye telefonunu kapatıyor manyak, düşünün o derece.. bizim elimize de, o sıralar etraftaki her manasız nesneyi ''bi işimize yarar olm'' düsturuyla aşırdığımızdan olacak, hasbelkader bir telefoncudan, bu herifin telefonunun aynısının makedi geçmiş.. bi puştluk yapacağız ama daha kararlaştıramıyoruz ne olduğunu, ondan bu herife göstermedik makedi.. sonunda aklımıza bir şey geldi..
    teatral bir insan olduğumdan işin aktörlük kısmına ben soyundum.. kadıköy sahlinde, denize nazır duruyoruz, eve dönerken muhabbet ediyoruz..

    ben/ lan murat bi telefonunu versene annem ara diye mesaj atmış derste..
    murat/ olm kendi telefonundan arasana ya.. sarsak adamsın şimdi düşürücen aleti..
    ben/ abi şarjım bitmiş hadi lan önemli demiş kadın..
    murat/ e mert'ten, deniz'den felan ara..
    ben/ lan kontörleri yok olm hadi ye götüme mi sokçam telefonunu ver iki dakka..
    murat/ hay amına koym al.. düşürürsen baban öder..
    ben/ kes..

    aldık aleti, o sırada da bu herifi bir-iki saniye lafa tuttular, değiştirdim maketle cebe koydum bu hıyarın telefonunu.. elimde maketle, telefon bunun görmediği kulakta olacak şekilde annemi aradım sözde, konuşmaya başladım..
    ilk başta kulaklarıma inanamıyormuş gibi yaptım duyduklarım karşısında.. ''ne diyorsun anne sen!..'' ler kullandım çok, gözlerimi fal taşı gibi açtım felan.. bu mal da merakla bana bakıyor ne haber aldım diye.. tam o anda nefis bir pasaj sundum izleyicilere gözüm doldu.. yumuşak bir ''tamam anne geliyorum hemen..'' le bitirdim konuşmayı, ve sonrasında da bir ''hayyıııııııırrrrr!!...'' çığlığı ile öfke patlaması yaşadım ve makedi denize fırlattım.. murat daha olayın şokuna bile vakıf olmadan da aldığım hayali haberi aktardım ona:
    ''dayım ölmüş abi.. neden hep iyi insanların başına gelir böyle şeyler neden!?..''

    haha.. bir insanın suratı aynı salisede kaç duyguyu yansıtabilir o an tecrübe ettim.. herif telefonunun gittiği gerçeğini sindirmeye çalışıyor, benden nefret ediyor, öte yandan bana acıyor, iyi bir arkadaş olarak teselli etmesi gerekiyor, diğer bir yandan telefonu gitti lan, bana bir şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor, söylemek istediği için kendini ayıplıyor falan.. duygu yoğunluğundan bayılacaktı adam oracıkta..
    o saniyede rolümü abarttım fenalaştım falan.. diğer arkadaşlar yanıma falan koştu yalandan, birinin murat'a ''lan olm sik gibi durma ambulansı falan ara benim kontörüm yok..'' demesi ve murat'ın ''a-abi arayamam be-benim telefonu attı ya.. gitti ya.. off..'' demesi bardağı taşıran son damla oldu.. güldük, anlattık sonra bu bizi dövdü falan..

    haha.. lan sakın acımayın ibneye.. bu herif 1 ytl borç için bizi evimize kadar takip eden bir adam.. hatta bir keresinde de yanımıza bilerek para almamıştık da 10 kişi yemeğe çıkmıştık büfede, bütün hesap zoraki buna girmişti yoksa skçekler bizi.. adam bütün ay 10 kişinin peşinden koştu taksit taksit verdik paraları..
    oh olsun göte..
    #4087110
  2. 28 25
    - of lan karşıdaki hatuna bak taş olum taş..
    + o benim kızkardeşim lan hayvan..
    - kem küm..olm şey bak yanlış anladın..
    + şaka lan şaka.
    #4087119
  3. 13 7
    tek gecerim;
    (bkz: arkadasin makadina kompresorle hava basma)
    http://www.milliyet.com.t...1/02/23/yasam/yas03a.html
    #4087129
  4. 14 10
    - cio nasılsın miden kötü değil değilmi
    - yooo noldu ki
    - bu küçük b.k sende bir şey denemiş
    - ne denemiş noluyo lan
    - kahvaltı da yumurtaya bir şey katmış
    - nasıl yani lan sınava giricem 10 dk sora
    - hacı bir hareketlilik bir ateş basması falan yokmu emin misin ??
    - yooo midem kötü aslında biraz noluyo a.q.
    - bu b.k sabah damla koymuş yumurtaya nolcak etkisi diye ehueee ehueee
    - ne nası lan ne damlası??
    - hani yokmu (bkz: azdırıcı damla) onlardan almış denemek için kobay sen olmuşsun ehuee geçmiş olsun ehuee
    #4087147
  5. 17 6
    internet cafe'yiz. genelde takıldığımız bir yerdir benim samimi bir arkadaşımda önceden gelmiş oturuyordu. artık tüm cinliği bildiği için bir bilgisayarda tüm engellemeleri kaldırır ve eve giderken flash diskine atmak üzere minimum 150-200 megabayt'lık pornoları indirmeye başlardı. o gün fakat indirmek istememiş ama malum handy cafe gibi işte programlarda internet sahibi tüm bilgisayarlara girer konuşmaları takip edebilir isterse. cafenin de sahibi benim samimi bir arkadaşım. ya dedim şu benim arkadaş ne yapıyor bir bakalım mı? o da tamam dedi neyse baktık bir iki kere uyarı mesajı gelmiş hot , teen filan bişeyler yazmış.ama o gün öyle şeyler indirmeyecekri. allah allah dedim bende sonra aklıma hemen bir cinlik geldi.cafe sahibi arkadaştan rica ettim böyle böyle bir şaka yapacaz diye. ben 10 dakika oturdum ana bilgisayara. diğer odayı da internet cafe'de kamera sistemi var bilgisayardan çok rahat görüyorsun yani ona ana bilgisayardan yazarken aynı zamanda da onu görüyorum hareketlerini vs. bu arkadaşa mesajlar atmaya başladım:
    -abisi kaç gündür buraya geliyorsun pornoları indiriyorsun hiç bişey yokmuş gibi bir de engelliyorsun tüm programları diye sonra da baktım etrafına bakınıyor.ama yüzü biraz kızardı öyle yavşak tipli biri de değil.aslında utangaç biri sonra olayı anlamadı tabi.ben ikinci mesajı attım:
    -abisi siktir git burdan bir daha seni burada görmeyeceğim parayı masaya bırak içeri uğramadan kapıdan çık git. bu mesaj tabiri caizse tam dumur etti yerinden kalktı içeri gelir gibi yaptı, sonra tekrar geri döndü oturdu. düşünmeye başladı .cebinden parayı çıkardı.sonra ben bir mesaj daha attım.
    -sen hala burda mısın siktir git diye. ardından kapıdan çıktı içeri gelmeye başladı ben de hemen saklandım arka tarafta bilgisayarların oraya. beni görmedi, geldi. adama öyle bir bakışı ve ona karşı öylebir kızarıklığı vardı ki anlatamam.adama:
    -abi ben bişey yapmadım ya ' billboard hot 100 ' listesine bakıyordum sonra birden attı.ben de anlamadım.anti porn yazısı belirdi.sonra işi dalgaya aldı arkadaşta :
    -yalan söyleme abisi top 100 pornolara bakmıyor muydun sen ? kaç gündür kimi kandırıyorsun?
    -abi allah belamı versin yok öle bir şey ya billboard hot 100 en çok abd'de zirvede kalan şarkılar coldplay'in violet hill'i merak ettim ondan girdim yalanım varsa gel abi gir bakalım dedi.ama ben arka tarafta konuşmaları dinlerken ve videoya alırken rahat altıma yapıyordum.bizim arkadaşta öyle bir ayar verdi ki sanırsın oyuncu ya.
    -tamam siktir git abisi bir daha görmeyeceğim seni burda dedi.
    -tamam abi gerçekten haksızım ben dedi. parayı uzattı çıktı dışarı gitti.
    ardından ben de çıktım altıma yapmadan önce bir tuvalete gittim.sonra cafedeki arkadaşa sonsuz şükranlarımı ilettim.
    ohh iyi yaptım. helal olsun bana.*
    #5100907
  6. 19 -5
    gece zikip, sabah uyanınca biz senin göte jöle sürdük demek.
    #5100951
  7. 42 36
    worldgaypeople.com mu ne öyle bir site bulmuştuk bi aralar lise 1'de.. bütün dünyadaki gaylerin buluşma ve kısmetse yiyişme noktası olmak gibi ulvi bir misyonu vardı sitenin.. hah işte o sitede arkadaşın adına account açmak da bu şakalardan sayılabilir..

    bi de yaşın verdiği piçlikle herifin cep telefonu numarasından açık adresine her bi sikimi koyduk profiline.. bir de üstüne üstlük sitenin türkiye ayağının bir topic başlığına ''siz 'yok ben gayim yok ben anlaşılmadım yok seks tabusu yıktım' felan diye geziniyorsunuz ama hepiniz gay değil ibnesiniz olm..'' yazdık..

    oğlum adamı gece 1'de 2'de gayler arayıp ''seni sikicez lan'' diyorlardı.. herif de kendini inandıramıyor diyor ki siz arıyosunuz beni geceleri sesinizi değiştirip.. artık panikledik gerçeği söylüyoruz adama ''lan gayler arıyor seni'' diyoruz inanmıyor.. valla sıkıştıracaklardı çocuğu.. annesi annemizi falan aramıştı ''geceleri aramasın çocuğunuz'' diye ahaha.. gayler arıyo..

    tabi sonra bu şakanın mimarlarından biri olarak beni gören mağdur, öcünü fena aldı.. yonja ilk çıktığında benden habersiz adıma açmış bir account, en sevdiğim diziler bölümüne şehnaz tango, aynalı tahir falan yazmış, bir de gay fan club açmış adıma.. 127 üyeye ulaşmıştım lan en son.. baya gurur verici bir şey bence..

    edit: öff vardı bu başlık daha önceden, ben açmıştım.. türkçe karakter faslına kurban gitmiş.. kör gözün parmağına bir tanım bundan dolayı yok.. yönlendirme talebi ilettim moderasyona, bakıcaz artık.. belli de olmaz..
    #5114666
  8. 11 10
    nikahına kadın kılığıyla gelip ''ben ne olacağım?'' demek.
    (bkz: buyrun cenaze namazına)
    #5114741
  9. 3 1
    gecenin bir vakti sen uyurken çakmağı bi taraflarına dayayıp;
    - yakarııım! şakaaa!.. * * *
    #5114800
  10. 5 -1
    antalya da 40 derece havadan 10-15 dk kaçıp duş almak isteyen arkadaşın soğuk suyunu duştayken kesmek. evet, duyuyorum sizi.
    #5165543
  11. 9 5
    üzerine araba sürüp çarpmak suretiyle ağır yaralamak...
    #5165671
  12. 1 -1
    ağzı açık uyuyan bir arkadaşın ağzına tuz dökmek, ve moraran yüzüne gülebilmek. **
    #5165878
  13. 3 2
    tuvaletin kapısına cep telefonunu yazmak bence en pis şakadır.
    #5165932
  14. 4 1
    uyurken üzerine attırmak. *
    #5165947
  15. 14 0
    arkası dönükken traş makinasıyla sinsice yaklaşıp saçını tek hamlede kazımak.

    (bkz: jackass)

    edit: ozan burda mısın lan yoğsa.
    #5166099
  16. 6 3
    lise zamanlarımda hiç unutmam aynı sınıftan bir kız arkadaşımın numarasını o dönemlerde çok populer olan telsimin sesli mesaj hattına şöyle bir mesaj bırakarak başladım pisliğime; "selam arkadaşlar gördüğünüz gibi ben kız değilim ama size çok güzel bir kızın numarasını veriyorum. o536 654 .. ..... arayın veya mesaj atın pişman olmassınız." dedim. sonuçmu, güzelim kız bir dönem boyunca sapıklarla uğraştı durdu. sonra alıştı bir kaç sapıkla arkadaş olmuş şimdilerde ise durum dahada kötü. * * * *
    #5176011
  17. 7 -2
    ağzı hariç yer yeriyle nar yedikten sonra o narlı elleriyle beyaz gömlekli ve sırtı dönük arkadaşın sırtına vurmak.
    #6330747
  18. 50 44
    arkadasın telefonundan gizlice hoslandıgı kızın telefon numarasıyla kendi numaranı degiştirip, aksama yemekte sizdeyim gibi bir kısa mesaj atmak. mutluluktan ucan arkadas bakın öğrenci evini nasıl süpürülüyor, nasıl yerleri güzelce siliyor ve o girilmeyecek halde olan tuvalet bir günde nasıl temizleniyor gözlerinize inanamayacaksınız. aksamada yapılan güzel yemeklerinde keyfi ayrı tabi.
    öğrenci evindeyseniz ve böyle bir ortam oluşmussa beklemeyin derim. arkadasınız biraz kırılır, biraz nazlanır ama her sakanın ayrı bir güzelliği anısı vardır.
    *
    #6330922
  19. 4 2
    (bkz: son şakasını yaptı bu kez güldürmedi)
    #6330963
  20. 7 -3
    yatağa bağlayıp karnının üstüne sıçıp öyle bırakıp gitmek.*
    #6331048
  21. 6 5
    ramazanda sahurda viagra icirmek.
    #6331123
  22. 4 -2
    x:hede höde bana hadi -ki bu hede höde sevdiceğim- oluyo anatomi çalışalım dedi.
    y:şerefsiz pezevenk adi vs vs...
    x:tmm sakin ol şaka yapmıştım.
    y:bu sefer aynı küfürler bana gelmiştir.

    ve arkadaş galiba sabaha kadar şoku atlatamamış her bu şaka aklına geldiğinde sövmektedir.
    #6338759
  23. 7 5
    salondakı kanepede yatan ve gece en erken sızan kişiye sabah erken kalkılır saonun ortasına 2 yastık koyulup uzerıne bir de top koyulur(futbol basket farketmez) daha sonra ustune beyaz bır carsaf sarılır kefen susu verilir ve en son uzerıne bır adet ek mek bıcagı koyulur daha sonra arkadasa durterek oglum x bune lan denip gosterilir daha sonra arkadas kız gibi cıglıklar atarak kendınden gecıp bayılır...
    #6339149
  24. 9 -4
    (bkz: anal)

    şakaysa çok komik

    kötüleyenler var da ? bi düşdüm de ...
    #7493640
  25. 12 -7
    -lan rüstem annen ölmüş olm.
    + siktir lan şaka de!
    -yok lan kanalın orda şişmiş halde bulmuşlar.
    + ölmek istiyorum!..

    rüstem intihar eder.

    -lan şaka, şaka lan! ölmüş la bu.
    #7493661
bir arkadaşa yapılabilecek en pis şaka ile alakalı başlıklar