bugün 310 başlık

bim de satılan muhteşem ürünler

  1. 2 2
    (bkz: ilkler yağlı gevrek)
    #12346349
  2. 0 0
    carbella makarnaları.
    #12346368
  3. 4 4
    simbad kuruyemişleri.*
    #12346381
  4. 3 3
    jucy elma suyu. 1 lira idi 1,25 mi ne yapti yavsaklar. olmadi o.
    #12346391
  5. 3 -1
    (bkz: fakirlik belirten başlıklar)
    evet eminim sorma artık şu soruyu allasen.
    #12346404
  6. 0 0
    kerem lebne peynir: bir peynir delisinin başucu peyniri.
    #12346417
  7. 1 1
    vip üçü bir arada kahve sadece 15 kuruş.
    #12346592
  8. 0 0
    (bkz: aknaz krem peynir)
    #12346669
  9. 2 0
    bim'den alışveriş yapanın osuruğu bile kokmaz.
    #12346670
  10. 2 2
    dost süt.
    güldal çamaşır suyu. *
    #12346679
  11. 0 0
    (bkz: triplex)
    #12346695
  12. 1 1
    adını hatırlamadığım bir elma suyu var. minibüse bindiğimde dayının biri :

    -o elindeki ne lan bira mı ?
    -yok değil abi.
    -he tamam o zaman..

    bazı muhteşem bim ürünleri yanlış anlaşılmalara ve hatta beklenmedik bir anda dayak yemenize bile sebep olabilir..
    #12346729
  13. 2 2
    Peripella.
    #12348026
  14. 2 2
    hollanda waffle'ı.
    #12348032
  15. 1 1
    fındıklı peripella şuan tam yanı başımda.
    #12348036
  16. 0 0
    şu an ambalajlama işlemini yapan firma aklıma gelmese de [ gelir gibi oldu bi an ama gitti ] çiğköfte dürüm' dür efendim.
    dört parça hamur ve çiğköfte' den müteşekkil bu ürün çok ucuz olmasının yanısıra lezizdir.

    girişimcilik dalında ödüllerden bir demet yapıp icat edenin eline vermek gerekir.
    #12348131
  17. 0 0
    en belirgin özellikleri ucuz olmaları olan ürünlerdir.
    #12348137
  18. 0 0
    (bkz: centro gofret)
    (bkz: dost ayran)
    (bkz: simbat çerez)
    #12348164
  19. 0 0
    bir ara satışı yapılan ayphone.
    #12348223
  20. 1 1
    peripella, vip kahve, krema, kutuda yaprak sarması var o nefis, dost yarı yağlı süt sadece 1 lira. nea el, yüz ve vücut kremi koca kavanoz sadece 3lira.
    #12350801
  21. 2 2
    (bkz: le mandy)

    amk bu kadar özenti olmayıverin lan. mandy ne amk?
    #12350831
  22. 1 1
    fındıklı peripella. çok iyi tattır.
    #12350843
  23. 1 1
    antep fıstığı ezmesi. fiyatı an itibariyle 1 lira 25 kuruş olmakla birlikte lezzeti hakikaten şahane.
    #12350861
  24. 1 1
    misafir gelmek üzere ise hemen bime gidilir casy kek ,crıncıl, yağlı gevrek kurabiye falan ne varsa alınır.evde iki saaat kim uğraşcak yok kekle kurabiyeyle falan.haa bi de bunların yanında sıcak yaz günleri için çardak portakal şurubu diye bir içecek alın.1 litreden 6 litre portakal şurubu yapıyo geçen annem almış,bimin müdavimi olarak buradan önerilir.
    #12351093
  25. 1 1
    jucy meyve suları
    dost süt ve süt ürünleri.
    #12351148