bugün 1034 başlık

beyaz tenli olmak

  1. 14 8
    yaz geldiğinde güneşlenememek, seviştikten sonra boyundaki kırmızılıklardan, morluklardan uzun süre kurtulamamak, yüzde bir yerde sivilce çıktığında yaşlı cadılara dönmek, ağladığında kıpkırmızı bir surata sahip olmak gibi getirilere sahip olan şey.
    #19082691
  2. 3 1
    arada çil çıkarmak, asla bronz olamamak, koruyucu güneş krem piyasasına ileri derece hakim olup kış günü dahi koruyucu krem sürmek, yazları bugday ve esmer tenlilerin aksine güneşten cani yanmak, sınavdan çıkışta kıpkırmızı olmak ve sık sık "karadenizlisin galiba? " cümlesine maruz kalmaktır.
    #19082783
  3. 3 2
    o ten kız teniyse ve hele bir iki de afili dövmesi varsa yeme de yanında yat.
    #19082798
  4. 4 4
    yazin bronzlasan kizlara bakip ozenmek demektir. siz yatarsiniz gunesin ortasina maymun poposu gibi olursunuz, o diger yellozlar yatar bir cagla sikel teniyle kalkarlar. adaletin bu mudur dunya?
    #19082800
  5. 2 2
    ömür boyu çevrenin gazlarına gelerek kızıl saç yapıp yapmamakla imtihan edilmek.
    piknikte uzun kollu kıyafetlerle dolaşmak.
    yarım saat güneşte durduktan sonra ya ben çok yorgun hissediyorum biraz dinleneyim demek.
    30 faktörlü krem kullanarak ıstakoza dönmek.
    kesin çabuk kırışıcam, otuzumda çökerim diyerek kremlere dünyanın parasını vermek.
    bu durumdan sürekli şikayet edip biraz olsun esmerleşince çıldırmak.
    #19082807
  6. 2 2
    Yazın güneşlenmekten keyif almayan insan grubudur zira kızarmış tavuğa döner o istediği bronz tene asla ulaşamaz.
    #19082830
  7. 1 1
    en ufak bir çarpmada teninizin morarması, kaşıdığınız bir yerin anında kızarması, güneşlenince bronzlaşmak yerine kızarmanızdır. bütün bunlar beyaz tenden midir bilinmez ama öyle olduğuna dair ciddi şüphelerim vardır.
    #19082832
  8. 2 2
    hastası olduğum hededir. bir kıza bu kadar yakışabilirmi birşey dedirtir. birde koçman güzel yemyeşil gözler ve upuzun dalgalı siyah saçlarla birleşince tadından yenmez.
    #19082838
  9. 2 -2
    Beyaz tenli kizil sacli ve yesil gozlu olmak kadar degildir.
    Genellikle hassas bir tene sahip olmaktir bu arada.
    #19082842
  10. 0 0
    senede 2 gün güneşlenenleri için bronzlaşması zordur lakin güneyde falan yaşıyorsanız ve iki hafta düzenli yarım saat yansanız gayet bronz tenli olabilirsiniz. yani öyle ah vah yanacak bir durum yok. onun dışında en büyük problemi ben ve sivilce sorunudur sanırım. hele bir de yağlı bir cilt varsa kurtuluş yok gibidir.
    #19082843
  11. 0 0
    çabuk kızaran hassasiyete sahip olmak demektir.
    #19082867
  12. 0 0
    Kızlarda çok sevdiğim bir ten rengidir. Üstelik bronzlaşamadığı için uğraşmasına da gerek yoktur. Dövme çok iyi gider.
    #19082926
  13. 0 0
    yazları güneşten saklanmak demektir, hemencecik kızarmak, morarmak demektir. ama iyi yanı da vardır yanaklarınız kırmızı durur allıkla falan pek işiniz olmaz. en azından benim olmuyor.
    #19082928
  14. 1 1
    saflık, temizlik timsali.
    #19082934
  15. 3 3
    beyaz tenli olan insan dişi ise gözümdeki pozisyonuna +1 ile başlar.. tip ve karakter meme üçlemesi ile bu sayıyı arttırmak onun elinde..

    asalettir..
    #19082940
  16. 3 -1
    Hayatin beyaz tenlilere attigi kaziktir. Hic hos degildir her iki cins icinde. Makyajsiz, sabah yataktan kalktigi halini gormeyin bunlarin. Yada gobekli bembeyaz bi erkek. Aman allahim at mangala acik yansin o ne oyle tavuk gibi.
    #19082949
  17. 3 3
    Çocuklukta cilli horoz esprileriyle ergenlikte ölümüne sivilce ile bogusmaktir. Tatilde ise istakoz mode.
    #19082952
  18. 2 -1
    ben sorununun olmasıdır. Saymıstıkta 100den fazla benim vardı.
    #19083036
  19. 0 0
    yaz aylarının kabusa dönme sebebidir. eğlenceli bir piknik size güneş lekesi olarak geri dönebilir.
    #19089864
  20. 4 1
    diğer hatunlara karşı 1-0 ön de başlamaktır ilişkiye.
    #19089870
  21. 3 -1
    hatunlara çok yakışan durum.

    erkeklere pek gitmez ama.

    edit: buğday tenliyim.
    #19089874
  22. 2 2
    Özellikle ayaklara çok yakışır bu ten rengi. Süt gibi.
    #19089951
  23. 3 3
    beni evliliğe itecek nedendir.

    edit: tez vakitte beni bul evlenelim.
    #19089989
  24. 1 -1
    Babamım rus olmasından muzdarip olduğum olmak.
    #19090103
  25. 3 1
    lan ben deniz kenarında yaşayan biri olarak yıllarca esmer sandım kendimi e bronz gezmekten asıl rengimizi bulamadık sonra denize girmeyi güneşlenmeyi bıraktım aa beyazmışım dedik burdan prim yaparız sevgilim gelip ya solaryuma falan girsene ben beyaz sevmiyorum dediğine şok oldum. lan it ben yıllarca denize girmemişim güneşe çıkmamışım en güzel bronzlukta kafayı yemişim gelmiş bana beyaz sevmiyorum de oldu canım.
    bu arada siyah saçla emolara benziyor bu ten rengine sahip olanlar ya da ben. öyle oldum bilemiyorum.
    ha ayrıca hiç de iyi bir şey değil çünkü denize gireyim diyosun gölgede bile olsan bi yerden güneş alıyorsun kıpkırmızısın.
    sonra sivilceler berbat duruyor.
    vücuttaki herhangi bi iz berbat duruyor yani ben elim çizilse tırsıyorum lan ya iz kalırsa diye. yara izlerimiz iğrenç duruyor çünkü. onun dışında güzel bi ten işte. ne yapsan gider denilenlerden.
    ama bi esmer değil gene de. esmer güzeli diye bir şey var sonuçta.
    #19090104
beyaz tenli olmak ile alakalı başlıklar