bugün 826 başlık
125

babanın söylediği unutulmayan sözler

  1. 11 6
    bir kıza bir de anneye bakıldıktan sonra kurulan şu cümleyle kızın tüm onuru ayaklar altına alınmıştır:
    -anlamıyorum ki nasıl olabilir, şöyle güzel bir kadından nasıl olur da böyle çirkin bir şey doğabilir...

    unutma baba, o çirkinliğin sebebi sensin!
    #5941323
  2. 20 17
    öldüğü gün rüyana girip "hoşçakal" demesidir.
    #5941339
  3. 5 3
    " baba olunca beni anlarsın."

    klasiktir; ama merakla bekliyorum.
    #5941352
  4. 4 4
    "unutma kızım bir insanın kendine yaptığı kötülüğü bütün dünya bir araya gelse yapamazmış."(benim babam)
    #5941441
  5. 8 8
    Her tartışmanın ardından ''Oğlum sen annenle bizim planımız arasında yoktun kazara dünyaya geldın'' ve ''Sus nihayetinde zikimden çıkmış adamsın'' gibi sözler.
    #5941928
  6. 3 3
    ailecek akşam yemeği yenmektedir . ben salağı daha çok gencimdir . nerden duyduysam sofrada babama sordum .'baba eşşeğin malafatası ne demek' . benim her soruma sabırla güzel güzel cevap veren babam: 'burdan sana bi korum görürsün o zaman' demişti de anında anlayıvermişti . allahtan yanyana oturuyorduk ta annem ablamlar falan duymamıştı . lan ne utanmıştım .
    #5942317
  7. 4 3
    "bak bu sözümü sakın unutma" *.
    #5942326
  8. 3 1
    orta bir de ilk dönem karnesine iki zayıf getirdim . peder gayet sakin :'önemli değil oğlum , işhanının çay ocağını senin üstüne yapmıştım zaten , orada takılırsın' demişti de üniversite bitene kadar coşmuştum ders açısından.
    #5942335
  9. 6 6
    seni sigara içerken görürsem ciğerlerine giden soluk borunu gırtlağından cıkarıp kuşlara yem ederim.
    #5942363
  10. 25 23
    kendimi bildim bileli peder kel . koca bi dolabı ikimiz salondan arka odaya taşıyoz . götümüzden ter akmış . ben dolabın bir köşesini zar zor odaya soktum . peder koridordan manevra yapıyor . bi ara eğildi , tam kalkarken kafayı ecza dolabının sipsivri köşesine bir çaktı . bildiğin adamın beyni delindi . başladı kanamaya . ama ben gülmemek için kendimi zor tutuyorum . çünkü kafayı çakan pederin ağzından dökülen laflar şunlar :
    'amını ejdadını siktiğimin dolabı'.
    #5942462
  11. 5 5
    + gurbetci yazar - baba

    +alo?
    - eve gel... düt düt düt düt
    #5942598
  12. 3 1
    gorunu sikiyim.

    Not: Gor = Mezar
    #5970879
  13. 2 2
    kimseden çekinme,başın hep dik olsun kimse senden daha üstün değil.
    #5970894
  14. 2 2
    -su getir
    -git iddaayı yatır gel sigara da al
    vb...
    en unutamadığım söz ise ;
    -küllüğü boşalt gel.
    #5970898
  15. 3 3
    sen sen ol biz olma.
    #5970960
  16. 12 8
    -çıkşarı bi büyük rakı bi ekmek bi de sigara al gel

    -nerden geliyon lan bu saatte
    +caddeden, starbucks ta oturduk arkadaşlarla
    -ne yarrak yediniz lan orda

    -amoagorum
    #5970982
  17. 1 -1
    -hükmen
    aslında söylenmek istenen şey türkmendir ama o kadar hızlı ve yuvarlak soylenir ki bu anlanır.
    önemli not: ne ben türkmenim ne bunu söyleyen benim babam. arkadasımın babası. *
    #5971010
  18. 13 9
    küpe takan arkadaş chaotic in babasına fikrine sorar.

    - nasıl olmuş x amca ehehe.
    + git götünü siktirme.
    ce: aahuahsdad!!?!
    #5971025
  19. 3 -1
    -benim yüzümdeeeen!
    (bkz: babam ve oğlum)
    #5971030
  20. 0 0
    her dediği bir bir çıkan babanın, her defasında ben dememişmiydim demesi.
    #5971081
  21. 3 2
    son derece zor bir liseye giden ve öss olayında başarılı okulda ise 50 alınca sevinen bir öğrenci olan jordan rudess'in babasıda bu olaya örnektir.

    jordan rudess lise son'a geçmiştir

    -oluum , işte öss denemelerinde okuldada dersanedede süper gidiyosun derece yaparsın , ama bak şimdi son sene uğraşmican okul dersleriyle , ilk sınavlardan çakıcan "beş beş beşleri" rahat edicen.

    dipnot : okulda öyle bir öğrenci yok . beşbeşbeş miş.
    #5971091
  22. 1 1
    babaya verılen vıagra'nın etkı etmemesı sonucunda bu nasıl ılac lan bır de yok satıyormus kımı yıyorsunuz oglum sız yarı yolda balataları yaktık ne anlamı kaldı içtiğimiz ılacın demesıdır.

    edit:artık nasıl ıctıyse fıtıl mı sandı acaba bılmem kı fayda etmemıs adama.
    #5971094
  23. 3 3
    ''Bana hayat veriyorsun'' sözüdür. Unutmak mümkün değildir.
    #5971108
  24. 3 3
    icat çıkarma.
    #5971120
  25. 1 1
    eşşekoğlu eşek.
    #5971157