atatürk ün akrabalarının sır gibi saklanması

entry 17 galeri 2 video ses iyilertrends
  1. 1.
    köklü osmanlı tarihinde yedi ceddini bilmediğimiz bir lider yoktur. herkesin dedesi, atası vs bellidir. lakin gelin görün ki liderimiz dediğimiz, tarih hiç onun yönünden çarpıtılmadı dediğimiz, en düzgün adam dediğimiz atatürk' ün akrabalarını atalarını kaç kişi biliyor?

    bunu bir araştıralım görelim. bir sebebi mutlaka vardır dimi?

    not: sabetay...

    edit: baba tarafı...
    #11183030 :)
  2. 2.
    atatürk akarabalarına hiç kıyak geçmediğinden dolayı olabilirmi ? yani annesi babasının adını bilmek yetmezmi ? yetmez tabi al sana yazıyorum ve resimle gösteriyorum ;

    dedesinin dedesi : molla hacı abdullah ağa

    dedesinin babası : ibrahim ağa (molla)

    dedesi : feyzullah ağa (molla)

    babaannesi : güzelayşe hanım (molla)

    annesi zübeyde hanım babası ali rıza bey

    kardeşleri : naciye ve makbule hanım

    amcaları : hasan ve hüseyin efendi.

    halası : nimet ve arap cariye hanım,

    daha fazlası ektedir. *

    http://galeri.uludagsozluk.com/r/123020/+

    http://cm.ntvmsnbc.com/dl.../Atat%C3%BCrkSoyagaci.jpg +
    #11183084 :)
  3. 3.
    bazı dangalakların ima etmeye çalıştığı şey zübeyde hanımın 2. evliliğidir. genç yaşında dul kalan zübeyde hanım 2 çocukla bir başına kalmıştır. kendisi gibi eşini kaybetmiş olan eşraftan ragıp bey ile ikinci evliliğini yapmıştır. ragıp beyin de ilk evliliğinden iki oğlu ve bir kızıvardır. selanik'de bulunan ve bugün atatürk evi olarak müzeleştirilen evde bir dönem bütün aile birlikte yaşamışlardır.Atatürk, Ragıp Bey'in subay olan en büyük oğlu Süreyya Bey'e özenmiş ve gene onun yardımı ile askeri okula kaydolmuştur.üvey baba Selanik Gümrükler Başmüdürü Ragıp Bey, eşi Afet Hanım'ın genç yaşta ölümüyle 3 çocuğuyla dul kalıyor. Çocukları Süreyya, Hakkı ve Ruhiye.

    bir halt varmış gibi mide bulandırıcı imalarda bulunulan akrabalar bunlardır.

    her fırsatta değerlere saldırılmasından yakınan adamların gene her fırsatta başka değerlere bulaşmasını anlamak mümkün değil. ben de buraya öyle şeyler yazarım, öyle kutsal bellediğiniz insanlarla ilgili öylesine yüz kızartıcı hikayeler yazarım ki aklınız şaşar. ama "saygı" denen kavram, insanların dünyalarını yıkmamak gibi nedenlerden yazmıyoruz. insanlığı sizden öğrenecek halimiz yok çok şükür.


    --spoiler--
    Atatürk yaşamının sonlarında üvey babasından söz ederken 'Bana karşı çok saygılı davranmış, büyük adam muamelesi etmiştir' diye olumlu bir görüş sergilemişti ama evden ayrılışını Afet inan'a babasını yitiren bir çocuğun isyanı olarak şöyle açıklamıştı: "Anamın böyle bir aile bağı yapmasını takdir ettim. Ancak çocukluk duygum isyandan ibaretti." (Kaynak: Prof. Dr. Şerafettin Turan / Mustafa Kemal Atatürk / Bilgi Yayınevi)
    --spoiler--

    son bir söz de kemalist geçinen karacahillere. okumadan etmeden yoktu, boktu diye sağa sola çatmayın. vardı ve utanılacak bir şey yoktu. utanılacak tek şey anlamak yerine taptığınız adamın, hayatını dahi merak etmiş olmamanız.
    #11183198 :)
  4. 4.
    maymunların sır gibi saklandığını iddia ederek sabettay falan gibi kelimeler yazarak kendi kanı bozukluklarını ispatlamaya çalışmalarıdır.

    atatürk'ün büyükbabası kocacıklıdır. ismi de Kızıl Hafız Ahmet Efendi'dir. kocacık konya-karaman civarından gelen kocacık yörüklerinin geldiği yer olduğundan bu ismi almıştır. yani kısaca yörük türkmenlerindendir. halen makedonya'da yörükler bulunmaktadır.
    #11183440 :)
  5. 5.
    7-8 yaşında kızı karısı yapmış mı? yok.

    e problem yok.
    #11183445 :)
  6. 6.
    enteresan bir mesele. niye ki?
    #33248547 :)
  7. 7.
    zira soyu peygamber efendimize dayanmaktadır ve bu ona kutsallık atfedilmesine sebep olacaktır. Atatürk ün gizli vasiyeti de zaten bunun açıklanmasıdır.
    #33248569 :)
  8. 8.
    Hayatında iki kitap alıp okumamış; hatta kendisininkinden birkaç entry üstteki yazanları bile okumamışların uydurmasıdır.
    Osmanlı ordusunda gayrı-müslimlerin, soyu belli olmayanların generalliğe terfi ettiği nerede görülmüş cahil yobazlar?
    #33248627 :)
  9. 9.
    konu ile ilgili bir yazı:

    http://www.fibhaber.com/g...urkun-soyagaci-h2097.html
    #33248654 :)
  10. 10.
    garip bir mesele.
    hakkaten yahu, bu adamın hiç mi akrabasının soyu devam etmedi?
    #35443889 :)
  11. 11.
    babası selanik yahudisi, anası da yörük kadınıdır.

    Bu kadar basit.
    #35443911 :)
  12. 12.
    Sır gibi saklandığı falan yok. Türkiyede kim büyük büyük dedesinin kardeşlerini biliyor? Nerdeyse hiç kimse. Araştırma hevesi olmayan herşeyin sır gibi saklandığını zanneder.
    #35443912 :)
  13. 13.
    sülalesinin asilliğindendir.
    hülya Avşar'ın bile teyzesinin evini su basınca
    zavallıya demediklerini bırakan bu millet
    herhangi bir yanlışta Atatürk'ün akrabalarına neler yapmaz.
    maaşallah bugünün kudretlileri teflon gibi hiç kr tutmuyor.
    nano teknolojiktirler.
    #35443938 :)
  14. 14.
    sebeplerinden biri ;

    padişahlık rüyaları görmemesi olabilir mi ?

    veya

    uçaklar gemicikler bilmemneler saltanat kurma çabaları falan ?

    bir akrabası yoksullar bakım evinde öldüğü biliniyor.

    şimdiki siyasetçiler dünya zenginleri listelerinde geziyor.

    kıt lar da analayabilsin diye ;

    adam padişahlık falan rüyaları görmediği için akrabalarını vs

    önemli mevkilere getirip, sonra da kandırılıdım ben yaaa diye çingenelik yapmamış.

    sıradan vatandaş gibi yaşayıp ölmüşler ve hiç biri de bir yerlerden çıkıp

    ben m.kemalin bilmemneyiyim çok kutsalım lan valla bak falan dememiş.

    mal a özel not ;

    sağlığında çocuğu olmamış doğal olarak çoluk çocuk torun vs bırakmamış

    yani saklanan kimse yok. olanlar da senin benim gibi sıradan vatandaş.
    #35443942 :)
  15. 15.
    valla sonra akpliler cikip oradanda torpil dalgasini vurmasinlar. iyi ki sakliyorlar yano.
    #35443954 :)
  16. 16.
    Akrabası bakan mı olacaktı? Yok artık daha neler öyle bir saçmalık olamaz dimi sonuçta ülkemizde liyakat esastır.
    #35443983 :)
  17. 17.
    devlet eliyle bilerek saklanıyor bu tür şeyler, bilinmesi demokrasiye zarar verir, atatürk çocuk yapmadıysa bir bildiği vardır. saltanat sevdalısı bu halkın kendi çocuğunu başa getirmesini istemiyordu belki de atatürk, bu yüzden çocuk yapmadı, akrabalarını gizlemelerinin nedeni de odur. soy önemli değildir demokrasilerde.
    #35444085 :)

atatürk ün akrabalarının sır gibi saklanması ile alakalı başlıklar