akpsiz dini mhpsiz ulkeyi chpsiz ataturk u sevmek 


/ 2
kapat
  1. çocukların güzel günler göreceğini belirten, postalın, darbenin, ırkçılığın, din istismarının bu ülkeyi batırmaktan başka bir işe yaramadığını gören bünyenin hayata serzenişi.
    #3522513 (waLking away, 11.06.2008 01:13 ~ 09.10.2008 20:28)
  2. bir facebook grubudur.
    #3522537 (enderun sevgiler, 11.06.2008 01:18)
  3. ilk ikisi için evet ancak sonuncusu için "başıma bir iş gelmeyecekse" şartı ile hayır denilebilecek ve uygulanabilecek fikir.
    #3522542 (bildiginandaval, 11.06.2008 01:20)
  4. hepsi gerçekleşirse güzel olacak ama biri eksik kalırsa kuvvetler dengesi sarsılacak hoş bir özlemdir.
    #3522544 (dr mervan, 11.06.2008 01:20)
  5. meclisdeki en fazla koltuğu bulunduran 3 partinin de başındakilerden hiç birşey olmayacağını bilen bünyenin son çare olarak kabullendiği eylem.
    #3522592 (cofdi, 11.06.2008 01:34)
  6. (bkz: dumansız sigaranın)
    (bkz: köpüksüz biranın)
    (bkz: sensiz şu hayatın)
    #3522624 (stewie, 11.06.2008 01:40)
  7. eyvallah, fazla söze gerek yok, zaten başlık demiş diyeceğimi, dediğim cümledir.

    neticede doğru söze ne denir. dindar olmak için akp li olmaya, milliyetçi olmak için mhp li olmaya ve atatürk ü sevmek için de chp li olmaya hiç mi hiç gerek yoktur.
    #3523582 (yuzyillardir akan cesme, 11.06.2008 11:35 ~ 12:38)
  8. gruplandırmaları sonlandırmak için toplumun tek yurek olarak gercekleştirirlerse bizden daha iyi kimsenin olamayacagı gercegının sifresidir.
    #3523603 (ParaNtez, 11.06.2008 11:40)
  9. kesinlikle desteklenmesi gereken, mantıklı insan evladı bir türkte* ''olması gereken'' düşüncelerdir, birlik ve beraberlik bu düşünce etrafında şekillenmelidir, umuyorum da öyle olacaktır sonunda; yoksa parçalanmak ve sefalete sürüklenmek kaçınılmazdır.
    #3523616 (basri, 11.06.2008 11:44)
  10. kimse ak parti'ye oy verdiği için dinini sevmemektedir -haşa- bu küfür olur, imanı zedeler.

    cümlenin diğer kısımlarına kısmen katılıyorum fakat şöyle de bir çıkarım yapmaktan uzak duramıyorum

    (bkz: akp yok chp yok mhp yok ne var lan it)
    #3523625 (enderun sevgiler, 11.06.2008 11:46)
  11. aklı başında her insanın yapması gereken harekettir. bunları sevmek ve saymak için kimseye ihtiyacımız yoktur.
    #3523652 (galapagoslu iguana, 11.06.2008 11:51)
  12. (bkz: bütün bunların olabilme ihtimalini sevdim)
    #3523671 (bleak poison, 11.06.2008 11:55)
  13. dini akp ile, ülke sevgisini mhp ile atatürk sempatisinide chp ile özdeşleştiren bir yapının sorunudur. yoktur böyle bşi efem. islam dini akpden yüzyıllarca önce dünyaya teşrif etmiştir, bu ülke 1071 de türklerin eline geçmiştir mhp ise 1966 da kurulmuştur, chp atatürkün kurduğu, kurdurduğu bir partidir.. sevdiğiniz kişide hata yapabilir. yani bişileri severken herşeyi ile sever insan şu olmasaydı bu olsaydı gibi bir şart yoktur zira sevilen hatası ile güzeldir.
    #3523713 (ruhadam, 11.06.2008 12:05)
  14. özünde çok büyük hatalar barındıran slogan.

    din zaten akpsizdir. yok yani bu dinin peygamberi tayyip mi ki akpli din olsun.

    mhpsiz ülke ne demektir? bu ülke vatandaşlarının hepsi mhpli midir? içlerinde chpli, ödpli veya tkpli kimse yok mudur? şimdi birisi ben chpsiz türkiye' yi daha çok seviyorum dese doğru söyle ey ulusalcı kişi, bozulmaz mısın?

    atatürk chpli midir veya chp atatürklü müdür? bundan kasıt hangi chpdir? atatürk chpsi mi? inönü chpsi mi? baykal chpsi mi?
    #3523737 (sirin baba, 11.06.2008 12:12)
  15. CHP'siz Atatürk'ü sevmek, Atatürk'ü sevmemektir. Çünkü Atatürk şunu demiştir.

    "Benim iki büyük eserim var, biri cumhuriyet, öbürü ise CHP'dir."

    CHP'siz günler görmeyi dilemek yerine, CHP'yi hakettiği yerine getirmeye çalışmak daha onurlu bir davranış olur.

    Zaten diğer ikisini onlarsız da sevebiliyoruz.
    #3523766 (0z9u12, 11.06.2008 12:19)
  16. koyun psikolojisine göre değil aklının ve yüreğinin doğrultusunda hareket eden, seveceği, düşüneceği zaman kitlere değil yüreğine ve beynine uyan insan evladı işidir. sürüye uymayandır, kendini kalıplara uydurmayandır.
    #3523812 (dunden sonra yarindan once, 11.06.2008 12:31)
  17. (bkz: dikta rejimini sevmek)
    #3523927 (rweasley, 11.06.2008 13:08)
  18. bu üç partinin; müslümanlik, türk milleti ve atatürk'ü kullandigini, siyasetlerine malzeme yaptigini düsünen zihniyetin sözleri. simdi söyle;

    -önder sav'in hz.muhammed'e hazreti dememesi ve akabinde bu olayin akp tarafindan hem kendilerince hem kendilerine bagli medya organlarinca dinsizler, saygisizlar seklinde cigirtkanlik yapa yapa halka yansitilmasi.

    -mhp'nin elbette mecliste bulunma sebebi yaptigi muazzam siyaset degil geçtigimiz hükümet döneminde artan terör olaylaridir. meydanlara iple cikan bahçeli, 18.yüzyil ilkelligindeki kana susamis halkinin gözünü boyuyordu. artik bahceli apo'yu asabilecek ve terörü bitirecek tek kisiydi.

    -chp'nin de ayni sekilde mecliste bulunma sebebi yaptigi muazzam siyaset degil halkin gözünde akp'yi yikacak, laikligi ve atatürk'ü savunacak parti olmasiydi. geçtigimiz hükümet döneminde duyduklari en basit dini sözler bile onlari laiklik elden gidiyor moduna sokmaya yetmisti. atatürk hakkinda yapilan yapici elestirileri bile kaldirabilecek bir parti degillerdi ve herseyi susleyip pusleyip yüzde 20'lik kesimin duygularini sömürmeyi cok iyi basardilar.

    iste bu üç parti bunlari yapmaktan siyaset yapmayi unuttu. yani surekli oy kaygisinda oldular. örnegin; chp, 'vay adiler atatürk'e laf etmisler' demediler de, avuclarini sivazlayarak 'malzeme cikti ehehe' dediler. bu diger iki parti için de farkli durumlarda geçerli. ama ne yazik ki bu oyunlarin farkinda olan insanlarin da günümüz siyasi sartlarinda yapabilecekleri hiçbir sey yok.
    #3524063 (seemann, 11.06.2008 13:39)
  19. yapilabileceklerin en dogrusu. ne dini kendi leyhine bu derece kullanan bir akp, ne vatan sevgisi adiyla türk halkini kandiran bir mhp, ne de atatürk ü savunmak ve laikligi korumak icin "savastigini" iddia eden bir chp sevilebilir partilerdir.

    bu sayilan partilerin her biri türk milletinin aklina yatacak seyler bulmus ve bunun altinda gizlenmis, gercek amaclarini iyi saklamis politikacilardan olusan gruplardir.

    bu partileri sevmeden insan gayet güzel bir sekilde hem dinini, hem vatanini hem de atatürk ü sevebiliyor.
    * *
    #3782418 (raziye, 07.08.2008 06:16)
  20. alnından öpülesi bir sevgidir.
    #3782429 (gadjo, 07.08.2008 06:39)
  21. bu önermenin akabinde olabilecekler dersek,

    Akp olmasaydı, din istismarı denen siyaset ülkemizde hizbullah, aczmendi, ibda-c , gibi örgütlerin desteklediği herhangibir radikal din partisi ülkeyi seriata götürecek bir sistemle hükümet yada muhalefet olabilirdi.

    Mhp olmasaydı, bugün ulusalcı denen grup ve arkasındaki ergenekon gibi alternatif milliyetçilik ve asıl amaç doğrultusunda rejim değiştirmek ve ülkenin yönetimine el konulmuş olabilirdi.

    Chp olmasaydı, sosyal demokratların gücü daha kuvvetli olabilirdi. evet gerçekten chp gibi kötü muhalefet ve siyaset yapan bir başka parti olmamasına ragmen hala meclisde ana muhalefet partisi olmasını şaşkınlıkla izliyorum. ayrıca bildiğim ne kadar chp'li varsa deniz baykaldan memnun olmamasına ragmen hala başkandır. işte sosyal demokratlardaki bu vahim durumu anlamış değilim.

    tabi akp ülkemizde radikalleşme sürecini ehlileştirerek, liberal hale getirmiştir.
    Mhp ise ülkemizde özellikle devlet bahçeli yönetiminde kendi sistemini imha edip yeni bir ideolojiye yönelmiştir. Vatanseverlik...
    Chp ile ilgili ne yapmaya karar verdiklerini kendileride bilmemekte sanırım.

    Bana göre başlık süper ama ülke dinamikleri henüz buna alışık değil, takım tutar gibi parti tutmaktan vazgecersek siyasetçileri ön plana çıkartabilirsek, politikalara değer verirsek, sosyal devlet olursak, herşey çok güzel olacak.

    yazardan itiraf : tamamı bir öngörüdür. ama chp tespitlerimde haklı olduğuma inanıyorum.
    #3782484 (Alesta, 07.08.2008 09:22)
  22. facebookta da üyesi olduğum mantıklı,sevecen bir gruptur.grupluktan ziyade güzel bir düşüncedir.
    #3784720 (cake on the dabak, 07.08.2008 19:17)
  23. (bkz: bullshit)

    var mı lan öyle bi dünya? oldu olucak angelina jolie gelsin, hepimize birer kere versin.
    #3784812 (the godfather, 07.08.2008 19:37)
  24. mümkündür. çünkü dinde kural yoktur ki akp'yi sevin, vatanda kanun yoktur ki mhp'yi sevin, atatürk dememiştir ki chp'yi sevmezseniz beni sevmeyin.
    #3784840 (yumusak falan degil bu g, 07.08.2008 19:44)
  25. (bkz: siyasi partilerin gereksizliği)
    #3784857 (emrah potter, 07.08.2008 19:48)
/ 2
© 2008 - uludağ sözlük

akpsiz dini mhpsiz ulkeyi chpsiz ataturk u sevmek başlığındaki tanımlamalar uludağ sözlük yazarları tarafından yapılmıştır. akpsiz dini mhpsiz ulkeyi chpsiz ataturk u sevmek ile ilgili tanımlamalar bulunmaktadır. yazılanların hepsi yalan olmakla beraber sadece uludağ sözlük yazarlarını bağlamaktadır. sitede yazanlar birinci dereceden el emeği göz nuru olup yürütülmesi durumunda iş bu kişi uludağ a tatile ıssız bir kulubeye davet edilecek 'ben içerdeyim gel canım nedir bu akpsiz dini mhpsiz ulkeyi chpsiz ataturk u sevmek nedir problem' denilip uludağ gazozuna ilaç konmak suretiyle etkisiz hale getirilecek ve sonra ibreti alem için bilimum dağ hayvanatına yem yapılacaktır. ayrıca soğuk içilmesi tavsiye olunur ve bundan doğabilecek bir boğaz tahribatı durumunda bana ne denilir. feci şekilde bir ek$i sözlük klonudur.

» istanbul a donmek » dorduzlere verilebilecek isimler » erol yarar » benim hemen evlenmem lazim baba » oyundan anlamayan oyun salonu sahibi » 21 inci yuzyilda slip mayoyla denize giren erkek » akagi » kurt sorunu akp ile basladi » guitar flute and string » sitare » sizoaffektif bozukluk » panic » etkileme sanrilari » avrupa yakasi » ekonometri » a » b » c » d » e » f » g » h » i » j » k » l » m » n » o » p » q » r » s » t » u » v » w » x » y » z » 0 » 1 » 2 » 3 » 4 » 5 » 6 » 7 » 8 » 9 » sitemap » kısa » sebahat tuncel » sanri » haci yagi kokulu sevgili » die anna » alkollu sozlukte takilmak » street fighter 3 third strike » eksi sozluk » necirvan barzani » bak su yumurcaga » afro sacli tatar » homeros vadisi » malafat com » yanlis anlasilmis sarki sozleri » kavak yelleri » cat