kapat

çay filtresi

  1. 0 0
    az önce mutfakta bulduğum, muhtemelen annemiş almış olduğu bi zımbırtı.
    hatta türk patent enstitüsünden patent bile almış bunu yapan türk, paketin üstünde tasarım tescil nosu falan var.
    fakat ben bu zımbırtının nasıl takıldığını anlayamadım, ben ben makina okuyan insan, kıçı kırık 3x3 cmlik bi süzgeci çaydanlığa takamadım. ter bastı, büküp çaydanlığın ucundan bile sokmaya çalıştım o da sonuç vermedi.
    hemen bana süzgeç katalogunu getirin dedim ama ses gelmedi, sonra makinacılık bu evde sökmüyo zaar diye düşündüm.
    allahsızlar nasıl takılacağını göstermemişler. sadece üzerinde kesidi alınmış bi demlik -ki o da doğru bi kesit değil, kesit aldığın yeri taraman gerekir bu böyledir- ve içinde o dandik zımbırtının koyulacağı yer var.
    neyse biraz daha uğraştım ben bununla, serzenişlerimi duyan annem koştu geldi ve hiç bişey söylemeden elimden aldı demlikle süzgeci.
    çat diye taktı ve dondum kaldım. okulu bırakmaya kadar gider çünkü bu iş. daha sonra çayımı demledim ve içtim.
    ama bunu tasarlayan adama şunu demek istiyorum; hemşerim allah aşkına benim gibi nice gençleri delirtme de nasıl takılacağını da paketin kenarına köşesine bi iliştir.
    #11319367
  2. 1 1
    ya yengemin evinde görmüştüm, hemen aldım bende bi tane. annemde yengen takıyo, sende takarsın didi. yengemin biraz aptal olduğunu düşünürük de ailece:) takamadım, uzun uzun inceledim ama olmuyor, bi aydınlanma yaşayamadım:))
    edit: tamam tamam kolaymış ama anlatılmıyo valla, bakıp bakıp aydınlanma diliyorum yapamayanlar varsa:)
    #16884521