1. esenler otogarı

    Buraya gidince sanki 90'lı yıllara geri dönmüşüm gibi hissederim. Sanki zaman donmuş kalmıştır öylece. O eski köhnemiş binası, tehlikeli alt katları ve labirent gibi yollarıyla istanbul'a yakışmayan çirkin bir yapıdır.

  • Bütün gecenin sessizliğinde çalışıp, gün aydınlanırken pearl jam ve kahve eşliğinde yakılan günün en anlamlı sigarasıdır. Sonrası yine kayıp insanlarla dolu bir gün.
    laboresolar
    45 dk önce
    ...
  • Uzun süredir bu başlığı uplamadım. Sırf kafanız biraz rahatlasın diye. Evet şimdi eminim hoş geldin yerine (bkz: geldi yine tipini siktiğim) diyorsunuzdur. Ama olsun ben anlatayım sizde okuyun. Bugün elrond adlı kişiyi konuşacağız. Şimdi öncelikle herkes bilir ki orta dünya da elf krallığından rivendell dediğimiz yerin yani ayrık vadinin efendisidir elrond. Oraya gelişinde en büyük etken galadrieldir. Orta Dünya da sauron ile son savaşta yer alan bu komutan insanlar ile birlik kurup isildur ile anlaşma yapmak istemiştir. Anlaşmanın detayları şu şekildedir; "ak şehirde sözü geçen 2 kişiden biri olmak ve şehrin anahtarının sahibi olmak" istemiştir. isildur saurondan söküp aldığı zaman tek yüzüğün korkusundan isildura herhangi bir kısıtlama yaptıramamıştır. Ancak yüzüğü isildur kaybedip ölünce soyundan gelen aragornun annesini korumak için rivendell' e çağırmıştır. Orada aragornu kendi istediği gibi yetiştirmiş ve kendi elemanı olarak sahaya sürmüştür. Tabi gandalfın bilgisi dahilinde... Aragorn ak şehrin komutasını aldığında bir şart sunmuştur elronda. Kızınla evlenirsem anlaşmamız sağlanır demiştir. Ve elrondta bu teklifi sırf mevki ve şehrin anahtarı için kabul etmiştir. Tüm hikayede her şey yanlış işlense de biz doğruları söylemekten geri durmayacağız. Evet.
    golluuum
    2 saat önce
    ...
  • Kadinlar basimizin tacidir lan. Serefsiz itler. Moderasyon sacma sapan entryleri silmek kolay! Gel bu basligi silik yap.

    edit: Moderasyon bu baslik 3 saattir burda. helal olsun. benim entrymi bi kere ayni dakika sildiniz ustteki yazara cevap diye. su cinsiyetci basliklar gozunuzun onunde amk.
    hiphopci genc
    3 saat önce
    ...
  • (bkz: twitter‘dır o torrent olsa kullanamazsın)

    şaka bir yana, sadece dosyayı torrentla açıp indiriyorsa zor bir şey değil. Eğer tracker ekleyebiliyor, üstüne bir de indirme tamamlanınca dosyayı silmeyip seed yapıyorsa gerçekten saygı duymak lazım.
    endorfin tiryakisi
    4 saat önce
    ...
  • okulun duvarına müdür yardımcısının ve müdürün adını piç diye yazmak. 11deyken bizim sınıftan bir eleman yeni gelen müdür yardımcısına kendisine yaptıklarından dolayı ayar olmuştu ve adamın okulda öğretmenler tarafından sürekli "X bey, X bey!" diye çağrılmasından dolayı eleman gece gidip okul duvarına "piç X bey" yazdı, yazı gün boyu duvarda kaldı ve bütün öğrenciler gördü, haftalarca taşşağı yapıldı. 12. sınıfta ise öğrencilere geldiği günden beri yapmadıgını bırakmayan yeni müdüre karşı aynı şeyi yapmak amacıyla asik pikachu ve 2 kişi daha bu elemana katıldı. aksam 9da sprey boyayla okulun duvarına "piç Y bey" yazdık, o geceyi zafer şarkılarıyla ve güzel yemeklerle sonlandırdık. ertesi gün okula bi gittim ne göreyim, ulan ben okula 7.30-8 civarı varıyorum, yalaka hademe tek bir öğrenci bile gelmeden önce üşenmemiş koca duvarı boyamış yazıyı yok etmiş. peşinden de bu 4lü bi güzel ifşa oldu. Yazıyı yazan eleman başka bir okula kaydını aldırdı , benle gruptaki elemanın biri de başka bir okula gittik , son eleman ise aynı okulda kalıp ordan mezun oldu. işin garibi müdür hiçbirimize en ufak ceza bile vermemişti, sağolsun ama hala nefret ederim ibneden.
    asik pikachu
    5 saat önce
    ...
  • beni öfkelendiren basit anlayıştır. alıyorlar ellerine kocaman akıllı telefonunu, çekiyorlar fotograflarını falan. erkek arkadaşı oluyor bunların. çıplak fotoğraflarını gönderiyorlar erkek arkadaşlarına (bu da moda oldu zaten). sosyal paylaşım sitelerine attıkları fotoğraflarda mutlaka göğüs dekoltesi, dudak büzüştürme, popoyu gösterme olayı oluyor. henüz 15 yaşında oral seks, anal seks vs.. her bok biliniyor. ulan o yaşta saklambaç oynanıyordu be! hanım kızlarımızın bilimden, sanattan gram çaktığı yok fakat bunları yapınca modern oluyorlar. he biz eleştirenler de ne olursak olalım, ideolojimiz ne olursa olsun gerici, yobaz veya şakirt oluyoruz. yanlış arkadaşım yanlış! çok çok cahil bir nesil yetişiyor! aileleri kimse uyarmıyor. yeni nesil kızlar da erkekler de inanılmaz rahat. sağdan soldan sürekli ölüm, bıçaklanma veya kavga haberleri alıyoruz. ufacık yaşları daha. üstelik evlatlarına hiçbir şey demeyen ve bunu çağdaşlık olarak gören ailenin de haddini bildirmek lazım... alayı cahil abi alayı. lütfen siz de bu aileler gibi yetiştirmeyin evlatlarınızı. neyin ne olduğunun farkına varın.
    edit: bekaret konusuna hiç girmiyorum zira burda 14 yaşındaki bir kız bekaretini 1 haftalık sevgilisine veriyorsa o kız özgürdür görüşü savulunuyor. çocuk yaştaki kızlara, erkeklerin beynine cinsellik yerleştiriliyor. hata büyüklerde büyüklerde! bence reşit olmayan gençlerimiz rahat olmamalı. onlar ders çalışmalı, yeteneğinin üzerine gitmeli. hepsi koyun gibi aynı şeyi yapıyor. kızlar kendini sergiliyor, erkekler de kız sikme peşinde koşuyor afedersiniz.
    tarz
    6 saat önce
    ...
  • tepeden edit: özür dileyerek ırkçıların milliyetçiliği rezil ettiği gerçeği olarak değiştiriyorum. bu şekilde daha net anlaşılacaktır.

    -------------

    kim ne derse desin arkadaş, şuraya geldim geleli aklı başında, karşına alıp konuşabileceğin en fazla 5-6 milliyetçi tanıdım.

    ve bu sözlük milliyetçiden geçilmiyor.

    küfürden, hakaretten, saçmalamaktan ve aptallıklarını insanların gözlerine sokmaktan öte bir boka yaramayan onlarca milliyetçi var.

    ve inanın birçoğu 20 yaşın üzerinde insanlar.

    ne siyasi ne de tarihsel zerre kadar bilgileri var ama susmuyorlar arkadaş, susmuyorlar!

    çok samimi söylüyorum ben bir milliyetçi olsam.

    hele de bazı milliyetçi arkadaşlar gibi, okuyup kendini geliştirmiş, 3-5 kelam edebilen bir adam olsam bu insanlardan utanırdım.

    saçmalayan solcuların en azından troll olduğu belli arkadaş, ciddiye almıyor eksileyip geçiyoruz ama bu adamlar ciddi.

    bildiğin ciddi ciddi yazıyor yahu.

    şaka gibi, yemin ediyorum midem bulandı gece gece.

    bir tartışma konusu açılıyor, altta sıralanan entriler;

    1- kürt lütfen.

    2- geldi yine tipini siktiğim.

    3- bilindik bir soru.

    4- bilindik soruya uzun ve açıklayıcı bir cevap.

    5- üsttekilerin hiçbirini okumadan, ayar verdim edasıyla aynı soru.

    6-üsttekilerin hiçbirini okumadan, ayar verdim edasıyla aynı soru.

    7-üsttekilerin hiçbirini okumadan, ayar verdim edasıyla aynı soru.

    8- eşek, yenge, elektrik xdxdxd

    hangi başlığa girersen gir, sol görüşle ilgili hangi tartışmaya bakarsan bak birebir aynı muhabbet.

    rezillik, resmen rezillik.
    kinamiyo takao
    7 saat önce
    ...
  • saldırı öncesi görüntüler düşmüştür




    olm şunlara bi bakın lan. bi bakın amına koyim barış marış yalanlarına inanan sığır sürüsü. polis bunları oracıkta alnının çatından vursa masum sivil veya ekmek almaya giden çocuk diye arkasından ağlanacak teröristler bunlar işte. o yürüyüşlerde chp de eksik olmaz kesinlikle o başka. şehrin göbeğinde roket ve kanas ile gezinecek kadar serbest hale getirdi bunları bu çözüm süreci

    şunlara bi bakın oğlum. sokaklarda terörist elinde roketle cirit atacak sonra da barış istiyoruz diyecek. sikerim lan sizin barışınızı da demokrasinizi de.

    ayrıca süreç dediğiniz şeyin adı da tam olarak bu. sokağın ortasında roketle gezip karakola kadar gidip saldırmak ve oradan canlı çıkabilmek.

    polisin vur emri bile yoktur adım gibi eminim.
    conta behcet
    8 saat önce
    ...
  • parasal açıdan dahi garip olan davranış.

    neden mi? şimdi hamburger dediğimiz şey de çok pahalı olmayıp tavuk dönere göre daha avrupai olmasına rağmen insanların ısrarla tavuk döner yemesini anlamıyorum. özellikle kız arkadaşına tavuk döner yedirenlerin ilişki bazında geleceklerini hoş görmüyorum. bakın, ben görmüş geçirmiş 78 yaşında bir ismet dedeyim. beni dinleyin.

    geçenlerde bir kızla oğlan gördüm, kız trip atmış kaldırımda oturuyor. gittim kızın yanına, noldu sana? dedim.

    + dedecim, bu oğlan bana döner aldı hem de tavuk.
    - hmm şansını epey zorlamış.
    + ilk randevumuzdu her şeyi berbat etti.

    kızın bu duygusal konuşmasından sonra oğlanın yanına gittim, oğlanla da iki konuşma yaptım;

    + ya dede, karnı doysun diye onu aldım ben.
    - oğlum, kızlar hamburger alan erkekleri sever. al şu parayı git bi alana bi bedava var, kap ondan gel, ben de emekliyim o kadar para var kusura bakma.
    + sağ ol dedeciğim.

    bir baktım sonra, kız çocuğa sarılmış, sarımsaklı mayoneze patates bandırıp birbirlerine ''hoh'' yapıyorlar. işte ben o zaman ''oh'' yaptım, bastonumu sırtımdaki kılıfına sokup, evime doğru yol aldım...
    orkide ismet
    9 saat önce
    ...
  • ben de kendilerine birkaç şey sormak istiyorum hazır başlığı açılmışken; sevgili atayizler neden kafa kesiyor, çocukları köle pazarında satıyor ve mütemadiyen savaşıyorsunuz? neden atayizlik terörize oldu bu kadar? hiç allahınız yok mu sizin?
    greawraimcalhawi
    11 saat önce
    ...